חוצפתה של אסתר חיות

חוצפתה של אסתר חיות

נשיאת ביהמ"ש העליון, אסתר חיות, פרסמה מכתב לכלל השופטים בארץ ובו היא מפארת את שיטת בחירת השופטים. המכתב בא בתגובה לפרשיית חילופי המסרונים בין השר כחלון,שהיה חבר הועדה לבחירת שופטים, לשופטת אסתר כרייף. לטענת הנשיאה שיטת בחירת השופטים טובה, ומדובר בפרשה אחת ויחידה.

כשקוראים את דברי הנשיאה הדבר היחיד שאפשר לומר עליהם שהם חוצפה ועזות מצח. ראשית, המקרה של כחלון הוא ממש לא היחיד. לאחרונה התפרסם שהמשטרה רצתה לבצע חקירות נגד שופטים בעקבות מקרים שונים שהתרחשו בועדה לבחירת שופטים,שבאו לידיעתה בעקבות הפריצה לטלפון הנייד של נוה. אלא שנשיא בימ"ש השלום בת"א התיר למשטרה לחקור רק כמה פרשיות זניחות כמו חילופי המסרים בין כחלון לכרייף.

שנית, אסתר חיות עצמה מעורבת בשחיתות הקיימת במערכת המשפט. במה דברים אמורים- בעלה הוא עורך דין פעיל, והיא יושבת בועדה לבחירת שופטים באופן קבוע, כפי שמורה החוק. מה יחשוב שופט שבעלה של הנשיאה מופיע לפניו? הוא יחשוש שאם בעלה לא יזכה במשפט, הנשיאה תנקום בו ותעכב את קידומו. האם זה לא משפיע על שיקול דעתו? האם הוא יכול להתנתק מחששותיו ולדון דין צדק?

שלישית, המכתב נכתב מתוך ניגוד ענינים. אסתר חיות מגנה על השיטה בגלל טובת הנאה אישית שיש לה!

השיטה רקובה. צריך משהו אחר בדומה למדינות מתוקנות בעולם. לא יתכן שכולם טועים ורק השיטה הישראלית היא הדבר הנכון.
 

r3dt4g

New member
הרקבון במדינה מגיעה עמוק

תראה לי עובד מדינה בכיר, בכיר בצהל, עובד נמל בכיר או עורך חדשות בכיר שהוא בעל שם משפחה מזרח אירופאי, אסיאתי, רוסי, אפריקאי או דרום אמריקאי?
את כולם אפשר לספור על יד אחת
&nbsp
הרקבון בישראל זה מערכת סגורה של ישראלים מהדור הראשון עוד מתקופת הבריטים ששולטים בקנאות בכל מערכת חיונית בישראל, ואין לאף אחד סיכוי להשתלב במערכת הזאת למעט חתונה ו"הצטרפות למשפוחה"
 
למעלה