שימוש במסמכים שלא צורפו בגילוי המסמכים

AmitNHB

New member
הבהרות חשובות לאחר שקיבלתי את הפרוטוקול.


ראשית מדובר על הודעות רבות מאתרי אינטרנט כמו תפוז ופייסבוק. המשפט הוא משפט לשון הרע. אני היתי מנהל בפורום בתפוז ובקבוצה בפייסבוק והתובע הוא טרול ידוע שבין היתר, פועל גם בחשבונות כפולים מזויפים.

ב"כ של התובע טען כי "גילה" לנו על ההודעות כאשר כתב לנו בהודעה בגילוי המסמכים כי יש לו את "כל היסטוריית האינטרנט בפורום ובקבוצה וכו" כלומר, ההודעות לא הועלו באופן ספציפי לאתר נט המשפט ! ב"כ של התובע פשוט הציג אותן ביום דיון ההוכחות.

בא כוחי כמובן התנגד.

החלטת בית המשפט, באשר למסמך הספציפי לו התנגדנו בנקודה הספציפית בה התנגדו, הייתה בקצרה כי מדובר במסמך שאין חולק שלא צורף לתצהיר. בית המשפט איפשר את צירוף המסמך אך אמר כי שאלת המשקל תיבחן על ידו בפסק הדין.

לאחר מיכן במשך כמה שעות של חקירה התובע ביסס את שאלותיו וטענותיו לי, לעדים שלי ולמומחה שלי, על עוד איזה 7-8 הודעות נוספות שלא צרף מראש, כלומר הודעות שהוא פשוט שלף בדיון.

בא כוחי לא התנגד פעם נוספת אבל לא נראה לי שהשופטת הבינה את התרגיל שב"כ של התובע עשה לה. נידמה לי שהיא חשבה שמדובר רק בהודעה אחת ספציפית שהיא אישרה ולא עוד איזה 7-8.

את אחת ההודעות ב"כ של התובע אפילו חתך בכוונה כדי להסתיר מידע שבעצם סותר את הטענה שלו. הוא הראה לי הודעה בה אני מאשים איזה טרול אחר (או אולי חשבון פיקטיבי של הטרול שתבע אותי) שהוא טרול כדי להראות לכאורה שאני סתם מאשים אנשים. רק שהוא חתך את התגובה בפוסט של התובע בעצמו שכותב לי שזה יוזר פיקטיבי (הזוי !)

בכמה הודעות בהן נעשה שימוש חוזר בחקירות התובע, יש אדם בשם "א" אשר לטענת ב"כ של התובע לכאורה נותן לתובע פידבק חיובי. ב"כ של התובע בעצם השתמש בהודעות האלה של "א" להראות כאילו שהתובע לא טרול. אני מכיר את "א" באופן אישי ולאחר שסיפרתי לו על המשפט הוא אמר לי שהתובע פנה אליו תחילה בבקשה שיבוא להעיד לטובתו, הוא סרב, ואילו היה יודע שהתובע יעשה שימוש בהודעותיו בכ"ז, היה בא להעיד לטובתי.

כמובן שאילו היתי רואה מראש את ההודעות האלה של "א" מצורפות לתיק היתי מבקש מ"א" לבוא להעיד בנוסף לכל העדים שכבר באו להעיד לטובתי.

לסיכום כנראה שרק עם קבלת פסק הדין אבין באמת עד כמה התובע וב"כ הצליחו להונות את בית המשפט ואז אשקול את צעדיי. כל העניין הזה הזויי בעיני, פשוט אין לי מילים.
 

gili667

Member
תקרא שוב תגובתי גילוי מסמכים ותיק מוצגים

הגילוי היה נאות [לטעמי] אך לא צורך לתיק המוצגים
&nbsp
כך שהשאלה שלך עוסקת בתיק מוצגים - אני איני עוד ואיני יודע להשיבך
&nbsp
במקומך , עם גילוי המסמכים , הייתי מבקש גילוי ועיון בהודעות הספציפיות, הרי זו מהות התביעה
&nbsp
ערעור הוא מסובך ויקר בהרבה, לכן עליך לשקל עד כמה חשובות הטענות שאתה כותב כאן
לערעור תוכל להציג ראיות חדשות , במקרה שלך אתה רוצה להתיחס למסמכי התביעה שאתה טוען שהופתעת, האם הטענה תתקבל?
אלו שיקולים שלך ביהול תיק, אף אחד לא יכול להגיד לך מה נכום , במיוחד שאיננו יודעים כל התמונה
&nbsp
לתשומת ליבך איני עו"ד
 
למעלה