פוסט שבמקור הדבקתי ב "שאלה קטנה"

אספרסו2

New member
אז אם החוזה מתבטל

הוא לא חייב לך כסף כמובן לא ישלם ואין לך איך לגבות ממנו.
 

dory38

New member
נפתרה התעלומה

המו"ל הגרמני לא אשם, הוא העביר בזמן. המערכת של בנק הפועלים קלטה את ההעברה לחשבון המט"ח לפני 5 ימי עסקים (יום חמישי). מנהלת המחלקה העסקית התקשרה היום, הסבירה לנו שאנחנו בחריגות ושכדאי שנפקיד מהר מחשבון המט"ח. אנחנו שאלנו, איך, כי אין לנו אגורה בחשבון המט"ח. מה הסתבר? שהם עדכנו אצלם, אבל לא אצלנו. לדבריה, הם ניסו להתקשר אלינו אבל היא משקרת, זה לא קרה. בקיצור, הם כמעט גרמו לנו לפרק שותפות עם אדם ישר והגון ולחשוב שהוא נוכל ושקרן. אנחנו הולכים להיכנס בהם: ראשית, לבוא ולצעוק עליהם "בשקט". שנית, לעזוב את המנוולים האלה לסניף או לבנק יותר נורמלי. מה זה, ככה מתייחסים ללקוחות? בושה וחרפה!
 

dory38

New member
אין לי מילה אחרת לזה

בכל מקרה, לפחות זה נגמר. הכסף מציל אותנו לכמה שבועות, אבל צריך עוד. שנה טובה.
 

dory38

New member
אשמח לא פחות למקורות מימון לעסק

אם יש לך המלצות לאנשי עסקים, קרנות וכדומה. לא שוק אפור/שחור ודומיהם, כמובן. כי אחרי יום כיפור הבעיות שוב יצוצו. זה רק היה סותם חורים זמני.
 

dory38

New member
זו לא הבעיה, יש לנו הרבה מחברים ומפיצים

הצרה היא, שלרוב אתה לא רואה הרבה כסף מעבר למקדמה. כיום למכור ספרים בשוטף (לא זכויות) זה פרויקט ואלא אם יש לך שם (יובל נח הררי, למשל), זה לא יעניין איש. אלינו מגיעים הדספרדוס, אלה שאף הוצאה נורמלית לא תהיה מוכנה לפרסם ספרים שבהם. רובם גברים ואשכנזים, בגיל 65 פלוס. הצעירים יותר עסוקים ועם פחות כסף, ברובם.
 
למעלה