טיפול פסיכולוגי בעיריית ראשלצ בניגוד להסכמת אב שחי בנפרד

פלג42

New member
טיפול פסיכולוגי בעיריית ראשלצ בניגוד להסכמת אב שחי בנפרד

מרכז פסיכולוגי עירוני ששייך לעיריית ראשל"צ , פנה לבקש הסכמתי וחתימתי להתחלת טיפול פסיכולוגי בילדתי הקטינה כנדרש במקרה של הורים גרושים . לאחר שיחה טלפונית איתם הבעתי את התנגדותי וסירבתי לחתום . לאחר כשלושה חודשים התברר לי שמזה חודשיים הם מטפלים פסיכולוגית בילדתי ללא ידיעתי והסכמתי .ועדת האתיקה של ארגון הפסיכולוגים נזפה בהם קשות על העניין ועל הפרות החוק . והעירייה והמרכז נוקטים בהתעלמות מזלזלת . אני מבקש לתבוע אותם נזיקית .הפיצוי פחות מעניין כמו הענישה על הזלזול בזכויותיי ולאחר מכן זלזול בחוסר תגובתם .
 

קלייטון.ש

Well-known member
אתה חושב על טובתך והם חושבים על טובת הילדה

לצד מי לדעתך יעמוד בית המשפט?
 

פלג42

New member
גם ועדת האתיקה של ארגון הפסיכולוגים לטובת הילד

והם קבעו במפורש , שהמרכז הפר את כל החוקים והנהלים שנדרשים במתן טיפול פסיכולוגי לקטין , טובת הילד היא ששני ההורים ישתפו פעולה ויסכימו על טיפול מתאים לאחר אבחון . ולא על דעת צד אחד . ואם כבר הכרזת שאני חושב על עצמי אז לידיעה .לאחר אבחון מקצועי ויסודי במכון פרטי שעולה הרבה כסף הילדה כלל לא צריכה טיפול פסיכולוגי . אז לפני שאתה שולל ממני את זכויותיי האבהיות לקבוע מי ישלח את ידיו לנפשה של ביתי כדאי שתלך גם למרכז הפסיכולוגי המדובר ותבקש שיטפלו בך ללא ידיעתך
 

קלייטון.ש

Well-known member
אתה ממשיך לדבר על עצמך ועל הזכויות שלך

אתה רוצה לתבוע על נזק שנגרם לכאורה לך. לא לילדה.
אם אתה טוען שהטיפול שהילדה קיבלה מזיק לה אז אתה צריך לתבוע את הפסקת הטיפול המזיק בילדה.
תביא חוות דעת של המומחים שלך שהילדה מקבלת טיפול שמזיק לה.
תשאל איך עוצרים טיפול שיש לך חוות דעת שמזיק לילדה.
אבל אתה לא שאלת איך לעצור נזק לילדה. שאלת איך לעצור נזק שאתה חושב שנגרם לך.
איך שאתה מציג את הדברים נראה שאתה בכלל לא חושב על הילדה. אתה חושב על עצמך ואתה כועס שגרושתך עושה עם הילדה דברים כנגד דעתך. כמו עשרות אלפי גברים גרושים לפניך. אתה לא מחדש שום דבר. גם אתה נלחם פה בגרושתך על גב הילדה. הפסיכולוג שמטפל בילדה הוא רק תירוץ.
מפה אי אפשר לדעת איזו חוות דעת באמת יש לך נגד הטיפול הפסיכולוגי בבתך.
אבל כן אפשר לראות היטב שלא טובתה לנגד עיניך.
 

פלג42

New member
ליד המרכז הפסיכולוגי שהמלצתי לך להגיע יש גם אופטיקאי

אתה טוען ובטוח שאתה רואה המון דברים שהם לא לטובת הילדה . הילדה לא רצתה ללכת לשם , רשמתי את הילדה לרכיבה על סוסים שזה הרבה יותר יקר על חשבוני. אתה סוטה מהנושא ואל תתריח את עצמך להגיב . הבעיה שלי היא לא גרושתי . הבעיה היא מנהל מרכז פסיכולוגי שמקבל סירוב מאחד ההורים וזה לא משנה מה הסיבה . הוא בחשאי תמורת בצע כסף , ממשיך לטפל פסיכולוגית בקטינה . בכל מקרה תגובתך לא נחוצה אם תבקש יפה אוכל להפנות אותך לפסיכולוג המדובר אתם כנראה עשויים מאותו חומר
 

קלייטון.ש

Well-known member
כן... אתה בטח תענה ככה גם לשופט

כשיטיח בך בדיוק את אותן האשמות.
הרי המריבות האלה בין הורים גרושים הן ענין של יום ביומו.
לפי עמדת משרד הבריאות הפסיכולוג צריך להמשיך לטפל במטופל גם אם לא קיבל את הסכמת ההורה שאינו נוכח, בתנאי שלדעתו המתנה להסכמה עלולה לפגוע במטופל.
זאת גם אם ההורה שאינו נוכח פנה בפירוש ודרש לקבל את הסכמתו לטיפול.
https://www.health.gov.il/hozer/mk28_2009.pdf
 
למעלה