תביעת חברה (חוק הספאם)

Sandro

New member
תביעת חברה (חוק הספאם)

היי,
לפני מספר חודשים תבעתי חברה ששלחה לי הודעות ספאם. את התביעה כתבתי והגשתי ללא עורך דין (אני מודה שיש לי סלידה מסוימת מעורכי דין) על סמך התבוננות בחוק הספאם ותביעות שהוגשו בעבר. לפני מספר ימים התקשרתי לבית המשפט והם אמרו לי שהתביעה לא התקבלה ושאני צריך למסור את התביעה באופן עצמאי או דרך חברת שליחויות ושכתב התביעה צריך להגיע למנכ"ל החברה. מה שלא הצלחתי להבין - האם אני צריך ללכת פיזית לבית המשפט, לקחת את העותק שמצוי בידם ואז לשלוח אותו? או שאני יכול לשלוח להם עותק של התביעה ללא הליכה לבית המשפט? האם מישהו מכם עשה זאת בעבר באמצעות חברת שליחויות ויכול להמליץ או להפנות אותי לגורם מתאים?
באופן אישי גם קצת קשה לי להבין איך זה יכול להיות שהחברה פעילה, שולחת מיילים ופקסים, אבל יכולה פשוט להתנהג כאילו התביעה כלל לא הגיעה אליה ולתת לי "לשבור את הראש" כדי לתת את התביעה פיזית, וזה כאילו דבר של מה בכך מבחינת החוק.
תודה רבה!
 
אתה יכול להתייעץ עם מזכירות בית המשפט

גש לבית המשפט הקרוב אליך ואסוף את כתב התביעה שאותו אתה צריך להעביר לנתבע. המזכירות נמצאת כדי לעזור לך עד כמה שהם יכולים. אני בעבר ניגשתי למזכירות, אספתי הזמנה לעד שלי, מסרתי לו אישית את הזימון והצהרתי לשופט שמסרתי את הזימון. זה היה פשוט בניגוד למקרה שלך כי הוא היה עד שלי ולא הצד שכנגד. חפש גם בגוגל בנוגע למסירה משפטית.
 
למעלה