הנערה עאהד תמימי

הנערה עאהד תמימי

שצולמה בועטת בחיילים עצורה 6 ימים ומעצרה הוארך היום ב 4 ימים נוספים. לטענתה בעטה בחיילים לאחר שהם ירו כדור גומי שפגע בעינו של אחיה הקטן ופצע אותו. לא שמעתי שהגירסה הזאת הופרכה. מדובר בקטינה בת 16 או 17. מדובר במעשה אלימות שאיננו מן החמורים. לא שמעתי שמישהו נפצע. על רקע זה לא ברור מדוע מעצרה מוארך פעם אחר פעם.
 
לא צריך להפריך. גם לא מעניין להפריך.

עצם התיעוד האובססיבי על מצלמה של נסיון הפרובוקציה הזה, מעיד אלפי מונים שאין כאן שום דבר עם אותה תקרית (שהיתה או לא היתה) בהקשר עם קרוב משפחתה, אלא סתם נסיון לפרובוקציה ותו לא.
&nbsp
 

luvlife

New member
מי שמכה חייל מוגדר, או אמור להיות מוגדר כמחבל(ת), קרי: אויב

מי דואג ל-"זכויות" של האויב הוא משת"פ אויב.
 

prizman

New member
כולל מתנחלים בהאחזויות לא חוקיות

שתוקפים חיילי צה"ל הבאים לפנותם וחרדים בי-ם וב"ב למשל שתוקפים חיילים
רק בגלל שהתגייסו. נכון?
הרעיון דווקא מוצא חן בעיני.
 

luvlife

New member
ברור שהרעיון מוצא חן בעיניך

עצם ההגדרה "לא חוקית" לגבי התנחלות כלשהי זו תמיכה בנרטיב האויב. כל ההתנחלויות אמורות להיות חוקיות, לא אמור להיות שום פינוי אי פעם והתסריט של מתנחל מכה חייל אמור להיות דימיוני בלבד. הערבים מתכננים לקחת את הבית שלך אם רק יצליחו להגיע אליו ולהרוג אותך, ואתה ורבים כמוך מתעסקים בשטויות, מה שייך להם ומה לא, כאשר כל הערבים הם בעצם כובשים, פולשים ומתנחלים שהגיעו לכאן מארצות ערב שכנות. מעניינות בחירות המילים שלך, כמו לגבי חרדי שבסך הכל רק לא רוצה התגייס. מה הוא כבר עשה, נכון? ללא צה"ל מדינת ישראל נמחקת מחר. מי שלוקח לעצמו את הזכות להחליט שבא לו לחיות כאן אבל לא לקחת חלק בהגנת המדינה הוא אגואיסט פרזיט שמן הראוי היה לשלול ממנו את כל זכויותיו לקבל סבסוד כלשהו מהמדינה (קופת חולים, אוניברסיטה, ביטוח לאומי וכו') ובעצם עדיף לשלול ממנו את אזרחותו הישראלית. שיעבור לגור בחו"ל ואם ימצא את עצמו קרבן של אנטישמיות אז יידע שחוק השבות כבר לא מזכה אותו לחזור לישראל.
 

prizman

New member
לא נראה ששווה להשחית עליך מילים.

אין לך מושג על מה אתה מדבר, אתה כותב כאחרון הבבונים
ועם בבונים אני לא נוהג לקיים דיונים.
 
למעלה