הפרת חוזה - זמן טיפול מכשיר סלולרי במעבדה

Orh1989

New member
הפרת חוזה - זמן טיפול מכשיר סלולרי במעבדה

שלום

יש ברשותי מכשיר סלולרי שנרכש מחברת "באג", המכשיר עדיין תחת אחריות.
הטלפון נמסר לתיקון בתאריך 10/7/2017 ועל טופס שליחת מכשיר לתיקון במעבדה נכתב
"זמן טיפול: עד 10 ימי עסקים מיום המסירה לנקודת האיסוף כקבוע בחוק".
היום, תאריך 23/7/2017, עברו 10 ימי עסקים - וכביכול עד היום הייתי אמור לקבל את מכשיר הטלפון בחזרה מתיקון.
התקשרו אליי היום ממעבדה של "באג" ואמרו לי "יש לנו את המכשיר שלך פה, מה בדיוק הבעיה שצריך לתקן?" .
אמרתי להם שהטלפון נמסר לתיקון לפני שבועיים והיום אני אמור לקבל אותו והטכנאי השיב לי "אני לא יודע לגבי זה, אנחנו פה מנסים להבין מה התקלה."
כלומר רק היום, לאחר שעברו 10 ימי עסקים, הם רק מתחילים להתעסק עם המכשיר טלפון שלי..

האם ניתן לעשות משהו? ואם כן, מה?
תודה מראש
 

Orh1989

New member
האם ניתן לדרוש פיצויים לדוגמה על מקרה כזה?

שנית
האם ימי עסקים נספרים מיום למחרת המסירה?
כלומר אם מסרתי את המכשיר לתיקון ב10/7 בשעה 12:56 , האם מתחילים לספור רק מה11 לחודש?
 
על פי חוק הגנת הצרכן

אתה יכול לתבוע פיצויים לדוגמה לפי סעיף 31א(א)(8) לחוק של עד 10000 ש"ח אם מדובר בשנת האחריות הראשונה. אם עברה שנה, אתה גם יכול לתבוע את העסק אבל אז אתה צריך להוכיח אילו נזקים נגרמו לך. זה מקרה שונה משנת האחריות הראשונה.
 
למעלה