רוצה לתבוע את חברת הכבלים,איך אני עושה את זה?

The Pinky P

New member
רוצה לתבוע את חברת הכבלים,איך אני עושה את זה?

סיימתי את ההתקשרות איתם בסוף חודש מרץ, אחרי גהינום צרוף שהיה כרוך בלהתנק מהם.
בתאריך 24 למרץ נאמר לי שמהיום והילך אין לי כל חיוב לחברה.
שילמתי 271 ש''ח על שימוש בחודש מרץ.
בחודש אפריל לא חוייבתי כלל וחשבתי שהכל מאחורי.
לפתע, גיליתי שחוייבתי על ס''כ 75 ש''ח על חודש מאי ללא כל הסבר הגיוני לכך.

נמאס לי להתנהל מולם, בזבזתי על כך שעות על גבי שעות ועצבים מיותרים.
יש ברשותם את פרטי כרטיס האשראי שלי ואני מרגיש שהם יכולים לחייב אותי בכל רגע נתון - מה שיצא לפועל בחודש מאי.

אני באמת מרגיש עוגמת נפש, ועל הפרק גם חיוב שאין לו כל קשר למציאות.
אני רוצה לתבוע אותם על כך.
איך אני עושה את זה?
האם אפשר לבטל את החיוב הנ''ל דרך חברת כרטיס האשראי?
האם אפשר לחסום את החברה מלחייב אותי בעתיד?
 

The Pinky P

New member
עברתי את השלב שאני מנסה להתנהל מול החברה

הרי, אין פה שום אי הבנה שלי.
יש לי שיחות מוקלטות על תאריכים בהם אני פטור מתשלום.
יש לי קבלה על איסוף ציוד.
יש לי את כל המסמכים שמוכיחים שמתאריך כך וכך אני לא מחוייב בתשלום.

העניין ברור לשני הצדדים, רק שצד אחד בכוחו לקחת לי כסף ללא כל הסבר מוצדק ולהותיר אותי חסר אונים, כשעלי חלה עבודת הערעור והנסיון להשיב אלי את הכסף שנלקח שלא כחוק.

על התנהלות כזאת ועל עוגמת הנפש אני רוצה שהחברה תחזיר לי את הכסף שנלקח שלא כחוק ותפצה אותי מעבר לכך על כל התלעות שעברתי.
 
על מה הם רוצים 75 ש"ח?

בכל מקרה, חוק כרטיסי חיוב אומר כך:

שינוי ללא הרשאה (תיקון מס' 1) תשנ"ד-1994
6א. (א) הודיע לקוח למנפיק, תוך שלושים ימים מיום שנמסרה הודעת המנפיק על החיוב, שהסכום במסמך המעיד על העסקה הוגדל ללא הרשאה, ישיב לו המנפיק את ההפרש בין הסכום שעליו הודיע הלקוח כי התחייב בו תמורת הנכסים שרכש, לבין הסכום שרשום במסמך, בערכו ביום החיוב (להלן – סכום ההפרש);
(תיקון מס' 4) תשס"ח-2008
(ב) המנפיק ישיב את סכום ההפרש, בהקדם האפשרי, אך לא יאוחר מעשרה ימי עסקים מהיום שבו הודיע לו הלקוח כאמור.
(ג) אין באמור בסעיף קטן (א) כדי לגרוע מזכותו של מנפיק לחזור ולחייב את הלקוח בסכום ההפרש כאמור בסעיף קטן (א), כולו או חלקו בערכו ביום החיוב, אם נוכח שהלקוח אכן התחייב גם בסכום ההפרש הרשום במסמך כולו או חלקו; המנפיק ימסור ללקוח הודעה המפרטת את הנימוקים לחיוב לפי סעיף קטן זה, לפחות חמישה עשר ימים לפני החיוב בפועל, וימסור ללקוח, לפי דרישתו, עותקי מסמכים שבידו לענין זה.
(ד) נמסרה הודעת הלקוח כאמור בסעיף קטן (א) בעל פה או באמצעות הטלפון, רשאי המנפיק לבקש מהלקוח לאשר תוך זמן סביר את ההודעה בכתב לרבות תיאור נסיבות המקרה; ואולם העדר אישור ההודעה בכתב כאמור, לא יגרע מזכויות הלקוח לפי סעיף זה.

ואתה יכול לחסום את החברה מלחייב אותך בעתיד.
 
למעלה