הסתבכתי עם תביעה קטנה. ועכשיו יש בעיות גם בהוצל"פ

Sami144

New member
הסתבכתי עם תביעה קטנה. ועכשיו יש בעיות גם בהוצל"פ

תבעתי חברת DIY ובבימ"ש כתבתי את הכתובת שראיתי באתר אינטרנט ולא ישירות לסניף שממנו קניתי.
יש אישור מסירה.
הם לא הגישו כתב הגנה וגם לא התייצבו לדיון, וכמובן שזכיתי.
הם לא דיברו איתי גם כעבור חודשיים מאז, וגם לא לאחר ששלחתי מייל, טלפון לשירות לקוחות לא חזרו אליי, וגם ישירות לסניף ושיחה עם המנהל.
בלית ברירה פניתי להוצל"פ ושם אמרו שהח.פ תקין אבל יש הבדל בין שם הנתבע לבין הישות המשפטית שממנה אני רוצה לפתוח בהליכים. הם אמרו לי שזה לא בעיה וצריך לפנות לבימ"ש ולבקש לשנות את שם הנתבע. מכיון שתבעתי את שם החברה שהיא מתחת לחברה ממנה אני רוצה לפתוח בהליכים זה לא אמור להיות בעיה.
באותו רגע נהייתי אדום. לאורך כל הדרך הם התעלמו ממני בהפגנתיות וברור שהם עושים בכוונה. החשש שלי שהם יטענו שלא תבעתי את האדם הנכון. מה אתם אומרים? אני מעוצבן רצח
 

zammy

New member
מה מהות התביעה?

יש הבדל אם אתה תובע את החנות עצמה למשל על טיפול לקוי שנוגע בחנות עצמה בה נמכר מוצר או את החברה על אחריות כללית לגבי מוצר כלשהו או פגם שלא קשור לחנות.
&nbsp
לפי המלצת הוצלפ- פנה לבית המשפט והסבר וראה אם השופט יכול לתקן את השם בפסק הדין.
אני קצת מסופק שהוא יעשה זאת .
&nbsp
אם אתה תובע את החברה על מוצר מסוים היה עליך לאתר את כתובתה כפי שרשום ברשם החברות. אם כתובת זו שונה ממה שהגשת לתביעות קטנות
בדוק באתר של רשם החברות.
&nbsp
אם לא יצליח לתקן שם בפסק הדין- יש סיכוי סביר שתצטרך להתחיל מהתחלה.אחרי שתמצא מציע שוב להתחיל בתכתובת או אפילו לגשת לשם אישית.
&nbsp
 

Sami144

New member
אז יותר פרטים...

מדובר במוצר שקנינו מאייס והוא לא היה תקין. הם לא עשו כלום ונאלצנו לתקן עם אדם חיצוני. התביעה היתה על התשלום שהוצאנו בגלל חוסר התעניינות מצד החנות וגם החברה הראשית (כפי שמופיע באתר).
התביעה עצמה היתה כלפי אייס והכתובת שרשומה באתר ולא החנות עצמה. עכשיו מתברר שחברת האם היא אלקטרה ובהוצל"פ מבקשים שבימ"ש ישנה את התביעה על שמם ולא על אייס. יש סיכוי שזה יאושר בלי משפט חוזר?
 
למעלה