תנועת נוער רעש ומטרד - עדכון

rikola2

New member
תנועת נוער רעש ומטרד - עדכון

כפי שציינתי בעבר, לקראת מוצ"ש, מגיעים לפה מדריכים אשכנזים דת"ל וחניכים אתיופים להפריע את מנוחתינו, מלחמה בלתי נגמרת.

במוצ"ש האחרון הגיעו קבוצה גדולה של נערות אתיופיות בוגרות ומדריכות לכביש מול הבנין שלנו השתוללו וצרחו, אני התקשרתי למוקד המשטרה ופתחתי את השלבים של התריס בהתחלה המוקדן התווכח איתי שמותר להם (זה רעש בלתי סביר) אח"כ אמר שישלח ניידת הבנות ראו שאני מדברת בטלפון ועזבו את המקום, ואז הגיעה ניידת שיטור קהילתי, השוטר התווכח איתי שמותר להם עד 11 בלילה אמרתי לו, "נכון, בתנאי שזה לא מפריע לאמא שלך וחוץ מזה זה כביש לא מועדון". בינתיים הגיעו קבוצה אחרת של בנות אתיופיות עם מדריכים והתישבו על המעקה של הבנין, אמרתי לשוטרים שהדיירים חתמו שלא יושבים על המעקה. השוטר טען שזה לא שייך לנו שאלתי אותו אם זה נבנה בשבילם כדי שיבואו להרעיש לנו אז הוא אמר לחבר שלו: "לך תקים אותם מהגדר שלה".
הענין הסתיים בכך שהם הלכו לגינה הסמוכה והשמיעו שם צרחות אימים, הדיירים שם חלשים וחוששים לדבר.

לפני כמה חדשים ר"ע פ"ת עשה כנס לתושבי השכונה ובקש להגיד לו מה מציק לנו השכנה החברמנית שיודעת לדבר יפה התלוננה על הרעש שהם עושים וראש העיר רשם על נייר בסוף הכנס השכנה המבוגרת אמרה לו "אני יודעת שאתה תזרוק את הנייר ולא תעשה כלום" וכך היה. המפלגה שנבחרה מתייחסת בכבוד למי שנותן קולות לנו אין ערך מספרי ואפשר לרמוס אותנו... עם ראש העיר המזרחי הקודם נהנינו משקט ושלווה, זה רחוב ללא מוצא
מאוד שקט.

גם אם ייפסק המטרד הזה של תנועת הנוער, האתיופיות הנקמניות לא מוותרות, מידי פעם, הן מתארגנות, באות מול הבנין שלנו ומשמיעות צרחות של שמחה הגברים פה פוחדים מהמשטרה ואני לא יכולה לעשוות כלום.
 
למעלה