האם יש להצטער על התפטרותה של הילה גרסטל?

האם יש להצטער על התפטרותה של הילה גרסטל?

לדעתי לא. כולה חארטה ברטה כמו כל האנשים שממלאים תפקיד רשמי במדינה. יש מישהו שבאמת אפשר להצביע עליו שהוא לוחם בשחיתות? אני לא מתכוון לעיתונאים בודדים או אנשים פרטיים אמיצים. אני מתכוון לאנשים שממלאים תפקיד רשמי. אם יש כאלה אשמח שתציינו שמות ותנמקו.
 
חארטה בארטה?

מה אתה יודע עליה? ומה אתה יודע על פועלה כנציבת תלונות?
מה מבסס את הטענות שלך?
&nbsp
מדובר בשופטת שהקימה בעשר אצבעותיה את בית המשפט המחוזי - מרכז, וניהלה אותו באופן שהיה לבית המשפט המחוזי היעיל ביותר במדינה (כך לפחות לעניות דעתי ולדעת כל עו"ד שאני מכיר).
שופטת חריפה, תמיד מכירה את התיק לעומק כמו ב"כ הצדדים אם לא יותר מהם. תיקים רצו אצלה בקצב כזה שגרם לנשיאי בתי המשפט המחוזיים האחרים להתקנא. כל זה תוך יחס מכובד ואדיב כלפי הצדדים וכלפי באי כוחם.
היא יודעת היטב מהי עבודת עורך דין ומהי עבודת פרקליט.
כשהיא ניסתה להתערב בשגעונות של הפרקליטות בסיפור של ד"ר פורמן-רזניק (הרופאה מהמכון לרפואה משפטית שנתנה חוו"ד שתומכת בהגנתו של רומן זדורוב, והפרקליטות החלה לטרפד את מינויה לתפקיד בכיר יותר), דחקו אותה לאחור.
הפרקליטות באמצעון ארגון העובדים שלה, נלחמה בגרסטל בדיוק בגלל שגרסטל חיטטה להם בפצעים.
כל הכבוד לה, שסירבה לשמש ככסות לפרקליטות. כל הכבוד לה שאמרה - הפרקליטות והתביעה המשטרתית קשורות זו לזו בחבל טבור, אם התביעה המשטרתית לא תהיה כפופה לביקורת שלי אז אין לי מה לחפש בתפקיד הזה.
תפקיד כזה, ריק מתוכן, לא מתאים לאשת מקצוע כמוה.
 
עו"ד פנדריך - אין כאן חובה

לכתוב כל הגיג מופרך שעובר בראשך.
אני מניח לטובתך שבמקרה הזה אין לך מושג על מה אתה מדבר.
 
למעלה