טיפול בחתולה כחלק מצוואה

mynameisoops

New member
טיפול בחתולה כחלק מצוואה

יש לי חתולה אהובה ואני רוצה לדאוג לה במקרה וחלילה יקרה לי משהו. אין בעיה לנצל חלק מהירושה לטיפול בה, אבל הבעיה היא שאין לי למי למסור אותה במקרה כזה. מישהו יכול לייעץ אילו סידורים קיימים או מה כדאי לכתוב בצוואה כך שידאגו לה לאחר מותי? (לא שצפוי משהו, אבל צוואה נועדה הרי ללא נודע). בנוסף, האם לזיהוי שלה מספיק לצרף לצוואה תמונה, או שצריך להשתיל לה שבב? הערה: השאלה אינה "איך כותבים צוואה? " אלא "אילו סידורים וסעיפים ניתן להכניס ע"מ לדאוג לחתולה, בלי שמישהו פשוט יחלוב את הכסף"
 
מה ההבדל בין
ל-


אתה מאכיל, מלין, מטפל בו, משחק אתו, מלטף ומחבק אותו, ואז הוא בטוח שאתה אלוהים;
אתה מאכיל, מלין, מטפל בו, משחק אתו, מלטף ומחבק אותו, ואז הוא בטוח שהוא אלוהים.
מצטער שזו אינה תשובה לשאלתך, כי אני, כעיקרון, איני מייעץ.
רציתי להציע לך לשאול גם בפורום חתולים, אך ראיתי שכבר שאלת שם.
אז נותר לי רק להמליץ לך לשאול גם בפורום דיני משפחה.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הדרך הפשוטה ביותר על פניו היא או למצוא אדם עליו אתה סומך,

לקבל את הסכמתו מראש, ולהתנות סכום מסוים מהצוואה שיועבר אליו לצורך הטיפול בחתולה.
לחילופין אם לא תמצא אדם מתאים תוכל לחפש ארגון בעלי חיים מתאים שיהיה מוכן בתמורה לתשלום הוצאותיו לטפל בחתולה במקרה כזה, כאשר הטיפול יכול לכלול את הטיפול הישיר בשלב ראשון ובהמשך איתור בית חם חדש.

בשני המקרים אתה יכול לציין בצוואתך שסכום מוגדר יועבר לאותו אדם/ארגון לטובת הטיפול הנ"ל, כאשר אתה יכול להעריך בגדול מה הסכום הנדרש מתוך נסיונך האישי בתחום. באופן כזה, לא יהיה חשש שמישהו יחלוב את הכסף כהגדרתך.
 
למיטב ידיעתי לבנקים יש חברות נאמנות

עליך ליצור קשר עם אחת מהן ולהסדיר את הצד הכספי. ניתן לרשום צוואה לטובת החתולה. זה נקרא הקדש וחל עליו חוק הנאמנות. ראה במיוחד ס' 17.
 
למעלה