אורנה שאלה בבקשה

אורנה שאלה בבקשה

תוך כמה זמן יזמנו את אמא שלי לועדה של אי כושר לאחר שהשופטת החזירה את התיק לוועדה בחזרה תודה על כל התשובות והמענה
 

cוורנה1

New member
זימון לוועדה לאבדן כושר עבודה, לאחר דיון בבית הדין לעבודה
שלום לך,

זה מותנה בעומס בבית הדין (כאשר כמעט 3 שבועות היו בפגרת חגים).
כאשר יגיע לביטוח לאומי, גם כן יהיה תלוי בזמינות העו"ס בשיקום ורופא המומחה בתחום (גם בביטוח לאומי היתה חופשת חגים ארוכה).

ניתן לעקוב באתר שירות אישי, אחר מכתבים היוצאים אליה מהביטוח הלאומי.

בברכה ו
 
אי כושר

עורכת הדין מהסיוע נשארת באולם לאחר שהוריי יצאו ואומרת להם שתדעו שהשופטת החזירה את התיק לאותה וועדה אבל לא יתנו לכם 60 אחוז על אי כושר, אז אבי אמר וגם אימי איך מחליטים מראש מה יתנו? אמרה כי נתנו אי כושר 60 אחוז אחרי גיל 62 אז גם לפני יתנו 60, היא גם אמרה שלא מעניין אותה נושא הנכות שאם אימי תירה להגדיל, כי היא קיבלה את התיק על אי כושר, עוד אמרה שהשופטת לא אמרה שאין חומר, כשבוודאות השופטת אמרה שיש רק מכתב של העיריה בתיק,כל ההתנהלות מוזרה הוריי אנשים עם ראש , הגונים וישרים, ואילו לא היו מגיעים למצב כזה לא היו פונים... זה ממש מעליב, מה לעשות ? אבי חשב לפנות ולהוציא הכול לתקשורת כי רק כך בודקים את הנושא לעומק,,, האם הסיוע המשפטי במקרה זה משתף פעולה עם אימי או עם הצד השני? אני הצעתי להוריי שיגשו לוועדה , שגם כך לא ברור מדוע החזירו אותם לאותה וועדה עם אותו הרכב שזייפו את חתימה של אימי,, יש משהו שלא מריח טוב,,,, כל זה כדי באמת לא לשלם לאימי קיצבה? האם כך מתייחסים לאזרחים? אני צעיר ולא רוצה להאמין קשה לי עם זה מקווה שלא כך , ושהכול יסתדר ונשכח מהנושא,,,,, מה את מציעה אורנה בבקשה ,,, אני מכיר את אימי מעולם לא ביקשה לא דמי אבטלה ולא כלום, אבל היא זקוקה היום למוסד הזה המוסד הקשה המוסד שאמור לעזור לנזקק לנכה לחולה,,, אשמח לדעת מה את מציעה,,,,,
איך הם אומרים שהיא יכולה לעשות עבודות קלות כשהיא בקושי יכולה לעמוד, קוצר נשימה, אין לה תחושות ברגליים וביידיים, ועוד מצב עגום למדיי,,, אשמח לכל הצעה שלך אורנה
תודה
 

cוורנה1

New member
וועדה לאי כושר
מה שנותר עתה הוא להמתין לזימונה לוועדה לקביעת אבדן כושר עבודה.

בברכה.
 
אורנה מה שמדאיג אותי זה

שאני רואה את אימי כבר שנים במצב נוראי, בוכה כי לא יכולה לסדר לנקות, יש לה חברות שבאות מידי פעם בתורה לעזור לנקות לבשל, כבר שנים גם כשהייתי תלמיד עזרתי ניקיתי בישלתי , אבי חולה לב נכה קשה לו לפעמים הוא הולך קונה אוכל מוכן לפעמים אני מכין, אבל כשאני חושב שאני חוזר מהצבא ורוצה ללמוד, אני לא יודע מה לעשות , והאמת אני במצב ששואל את עצמי מה יהיה. למה כך מתנהגים במדינה,הרבה פעמים אני רואה אותה לא יכולה לנשום יש לה קוצר, או שיורד לה דם מהרגל ולא מרגישה, זה מתסכל,,,אני מצטער שאני פונה אלייך לשאול אבל מה את מציעה?
החברות מספרות לי שאמא שלי הייתה אישה שעוזרת לכולם התנדבה בהרבה מקומות עבדה, הייתה חרוצה מאוד, ולי קשה להבין מה אני עושה , האמת זה מפחיד אותי, אבל אשמח לדעת למי אני יכול לפנות להתייעץ, הראתי את המכתבים מהרופא למכר של אבא של חבר שלי, והוא אמר שהוועדה הרפואית שקבעה לה 20 אחוז על כל מיני דברים, במצבה זו שערוריה וכי מצבה מראה על יותר גרוע, למי אני יכול לפנות ? הוא אמר לי לפנות לביטוח הלאומי אבל הם אמרו לי שזה מאוחר, ויש וועדה על אי כושר, שאם תקבל הכרה אז זה יעזור לה בכמה דברים, מקווה שכן, השאלה כל כמה זמן יש וועדה כזו? אולי את יודעת?
 

cוורנה1

New member
לאחר דיון משפטי - וועדה רפואית חוזרת/סיעוד
נכון להיום, ניתן להגיש תביעה לסיעוד (לאחר גיל פרישה),
על מנת לקבל סיוע למספר שעות שבועיות.
ניתן לבצע זאת באמצעות חברת סיעוד, אשר תגיע לביתכם ותתרשם.
אם אכן ימצאו שהיא זכאית לשעות סיעוד, יסייעו בידיכם במילוי הטפסים,
כמו גם עובדת שתגיע למספר שעות שבועיות, ללא תשלום תחילה, מתוך הנחה,
שתמשיכו לעבוד אתם גם לאחר אישור הסיעוד ע"י הביטוח הלאומי.

ראה תביעה לגמלת סיעוד (2600) למסור לרופא/אחות/עו"ס בקופת חולים בה היא שייכת, למלא את חלקם בטופס.

בברכת בריאות ו
 
למעלה