אורנה שאלה דחופה

האם זב נכון?

שהביטוח הלאומי הוא מגיש ערעור על אובדן כושר, בתחילה ציינו איבדה 60 אחוז ואז הביטוח הלאומי הגיש ערעור בשבילה ובערעור הוחלט לא איבדה 50 אחוז מכושרה,,, כלומר הערעור של הביטוח הלאומי הוא לא לעזור אלא לדאוג להוריד גם את זה,, אחרת היו מראים לנו מה כתבו,,, ובכלל מדוע הם מגישים ערעור בשבילה,,ולא נתנו את דוח הרופא שבדקה כושר,,, הרופא השני בכלל לא בדק בערעור פשוט היום אפשר לאמר שהתאכזבנו,,, מכל ההתנהלות הזו שנראת מוזרה,,,האם כדאי לצאת לתקשורת כעת או להמתין לערעור בבית הדין ???
 
אורנה שאלה דחופה

מישהו שלח לנו בפקס טופסי פניה לוועדה לערעור, אבל כשקראנו פניה לוועדה היא לא על אי כושר,, ולכן אנחנו חייבים לגשת לבית הדין,, אמא שלי תיגש לבית הדין אבל כואב לי שהיא צריכה להגיש ערעור, מקרה כזה זה בולט רק בשביל לא לשלם קיצבה, היא מעולם לא ביקשה דמי אבטלה, היא תמיד חשבה שזה יעבור לה,,מקרה כזה אני חייב להוציא החוצה זה מגמתי כדי לא לשלם קיצבה...מקווה שלא אצטרך להגיע לתקשורת כי אני חושש לאימי, ואני ממש דואג, היא תמיד עשתה לאחרים, וקשה לה עם זה,, איך איך לא ברור,,,,היא לא יכולה לנקות מקבלת קוצר נשימה גם לא יכולה להריח חומרים,,,אינה יכולה לשטוף כוס השבוע נחתכה בלי להרגיש ברגל כי אין לה תחושה באתי מצאתי דם נבהלתי לא הבנתי מאיפו זה, והיא לא הרגישה,,היא במצב לא טוב,,פשוט בושה, אני מגיע מהבסיס כואב לה שאני מתחיל לסדר , אבל אני דואג לה!!!
 

cוורנה1

New member
ערעור לבית הדין לעבודה לגשת ללשכה לסיוע משפטי, כפי שרשמתי במענה קודם.

בברכה.
 

cוורנה1

New member
ערעור על אחוזי נכות
שלום לך,

כאשר נקבעים אחוזי נכות המזכים בקצבה, כמפורט:
40% נכות לפחות, כאשר אחת הנכויות עומדת על 25% נכות לפחות,
או 60% נכות.
השלב הבא הוא קביעת הדרגה לאבדו כושר עבודה.

חשוב להגיע לוועדה הרפואית, מצויידים בכל המסמכים הרפואיים התומכים בתביעה.
להכין מראש, בכמה מילים, על כל בעיה ממנה היא סובלת,
מתי התחילה ואיך היא משפיעה על כושר עבודה שלה.

לציין כפי שרשמת כאן לגבי הפציעה בגלל חוסר התחושה.

מקווה שזה יעזור הפעם.

בברכה.
 
ערעור על מה

על הנמלול וחוסר תחושה נתנו לה 10 או 20 אחוז , סך הכול על כל התחלואות כולל מחלת ריאות ועוד כמה דברים נתנו 67 וכתוב לבית הדין ערעור רק משהו על חוק ולא על אחוזי נכות,,, אז למי לבקש להגדיל אחוזי נכות? שוב לפנות לביטוח הלאומי ??
 

cוורנה1

New member
אחוזי נכות מזכים - קצבת נכות על פי המידע שרשמת, אכן אחוזי הנכות מזכים בקצבה.
לגשת ללשכה לסיוע משפטי באיזור מגוריכם, עם הפרוטוקול והחלטת ביטוח לאומי, לדחות את התביעה, על מנת שיבדקו סיכויי התביעה בבית הדין לעבודה.
אם קיים סיכוי לשנות את ההחלטה ולשלם קצבת נכות ייצגו אותה.

בברכה.
 
אורנה בבקשה תעשי לי סדר

היא שלחה לסיוע המשפטי את התוצאות, פתחה תיק על פי בקשתם בבית הדין.... כעת נאמר לנו מירושלים מהסיוע המשפטי להמתין יד דיון בבית הדין, אבל היא לא כתבה כתב ערעור, כי חשבה שהסיוע יכתוב... בית הדין קבע תאריך דיון, האם צריך להגיש כתב ערעור? היא דואגת כי כתוב שאם לא יוגש בזמן יקבלו הוצאות לאוצר.
האם הסיוע צריך לכתוב כתב הגנה או שאין צורך?
 

cוורנה1

New member
הלשכה לסיוע משפטי
לשאלתך, בלשכה לסיוע משפטי מטפלים בערעור.

בברכה.
 
זה נאמר להם ואף

היא הודיעה על נמלול וחוסר תחושה ואף בדק אותה נוירולוג ואישר אבל נתנו על זה מעט אחוזים, וכשאני מגיע ורואה דם בריצפה בכול מקום, ואני מחפש מאיפו זה , זה מפחיד. היום היא עומדת לפני ערעור לבית הדין על אובדן כושר, האם במקביל היא יכולה לערער לביטוח לאומי על גובה אחוזי נכות? למרות שהועדה פעם ראשונה זה היה מביש לרופא לא היה את התיק בכלל, כשביקש ממנה לספר היא אמרה לו שהיא לא מרוכזת לזכור הכול ויש תיק הכול רשום אמר לה שלא נתנו לו את התיק... כשהוגש ערעור הייתה ועדה של כמה רופאים ואז זה היה יותר רציני , אבל גם אז שלחו אותה לכמה בדיקות, והיא הגישה גם בדיקות ותוצאות שעשתה בקופת חולים על נושא זה... האם היא יכולה להגיש להם שוב לגבי אחוזי נכות?
 
אין לה 40 ולא 25 יש לה 67 שמורכב מ 20 ועוד

אין אף מחלה שנתנו לה 25 או 40 אולי בגלל זה? אולי זה במכוול, למרות שהרופא בתל השומר אומר שמצבה לא פשוט
 

cוורנה1

New member
קצבת נכות כללית
היא קבלה 67% וזה מספיק על מנת לקבל קצבה.
מה שנותר לבדוק בבית הדין לדיני עבודה, באמצעות הלשכה לסיוע משפטי,
איך ניתן לתת קצבה, לאחר שהחלה לקבל קצבת אזרח ותיק לפני ששולמה לפחות קצבה אחת בנכות.

בברכה.
 
מבטיח לעדכן תודה

השאלה ואני מקווה שהסיוע לא יש אחת עם הביטוח הלאומי,,, מדוע? כי יש דיון והם לא הולכים לכתוב ערעור, ביקשו שאנחנו נפתח תיק פתחנו, קיבלנו תאריך לדיון, אבל אין כתב ערעור מצידנו, ולא כל החומר מהביטוח הלאומי נימסר לי, הם אמרו לי שזה נשלח ללישכה המשפטית
 
למעלה