יד מכוונת לא ממש יודעים לעזור

יד מכוונת לא ממש יודעים לעזור

איני רוצה לומר שאינם רוצים אך לדעתי אינם יודעים בכוונה או לא לא יודע,, אבל במקום להציע לאמא שלי לעשות מבר את הבדיקות, הם הסתפקו במה שהתלוננה , כשביטוח לאומי ביקש בדיקות זה כבר היה מאוחר,,, אמא אמרה לי אתה רואה אנשים סתם מדברים ומתלוננים , היום אני מבין שהם צודקים, ביטוח לאומי לא באמת מעוניין לעזור אלא להקשות להקשות,,, אילו הייתי אח של העובדת הסוציאלית לא היה נגמר כך לצערי!!!!!! היא ראתה וכתבה ההיפך,,,בושה בושה לחלות במדינה, בושה מי נתן להם מנדט לביטוח הלאומי לטפל בנכויות צריך להקים גוף אחר נוסף, שאין לו נגיעה לכספים
 
קרא קצת על חברות לתיווך זכויות כמו לבנת פורן ודומותיה

ותגלה שגם שם לא בהכרח מיידעים אותך על בדיקות שעליך לעשות עבור ליקויים משמעותיים. והם גובים ממך עבור ההתנהלות שלהם עשרות אלפי שקלים. הכל מופיע בדירוגים שלהם בגוגל, ויש שם תיאור מאוד דומה לשלך על אי יידוענלקוח שלהם בבדיקות שהלקוח הבים לבסוף שעליו לבצע, דווקא מהביטוח הלאומי עצמו, ולא מלבנת פורן.
אני מבין שאתה לא מרוצה מהעובדה שלא הכירו בליקויים הרפואיים של אמא שלך, שניגשה לתביעה בגין נכות כללית רגע לפני היציאה לפנסיה. זה צתסכל, אבל הם פועלים לפי חוק. יד מכוונת עוזרים לאנשים בחינם במקום כל חברות התיווך שגובות כסף רב ממי שהכי זקוקים לו, ע"ח הנכות שלהם.
אתה מעלה פה את התסכול שלך שוב ושוב, למרות שזה לא המקום. אני ממליץ לך כפי שכבר המליצוצלך פה- אל תבזבז זמן נוסף. אם אתה משוכנע שנעשה לאימך עוול, קחו עו"ד ופנו לבית משפט. זה הסיכוי היחיד שלך להצליח לשנות אולי את מעמדה. לפני כן, כדאי שתתייעצו כמובן עם יותר מעו"ד אחד לגבי סיכויי הצלחת התביעה שלכם.
הוצאת התסכול פה שוב ושוב באמת שלא תקדם אתכם. ניתנו לך כאן כבר כל העיצות ועליך לפעול באופן מציאותי.
 
אורנה ראשית תודה לך

הם הכירו בנכות אך לא הכירו באובדן כושר עבודה על מה שעברה, הרי גם הרופאים המקצועיים אמרו שלדעת זה קרה מאז ממה שקרה לה, היא סיפרה בוועדה הראשונה מה היא מרגישה אם אז היה אומר לה ללכת לבדיקה להביא , אבל לא הוא ולא מיד מכוונת ,,, חבל הזמן עבר .... בלשכה לסיוע אם יש מכונית משנת 2000 גם אז לא נותנים סיוע...
 
למעלה