אופן תקין להגשת תביעה ומסמכים נלווים

Borisyo

Member
אופן תקין להגשת תביעה ומסמכים נלווים

שלום,

עד כה תמיד פיקססתי או שידרתי מסמכים באינטרנט אבל הפעם אני רוצה להגיש מסמכים למודיעין / פקיד קבלה במוסד.

יש לי טופס תביעה של כמה דפים ויש מסמכים נלווים שאני אצרף. על מנת למנוע אובדן של מסמכים האם עליי לחבר כל המסמכים עם קליפס לפני מסירה לפקיד או להכניס אותם לתוך מעטפה ולרשום על מעטפה שם מחלקה או נושא הפנייה?

לגבי תיבת שירות שממוקמת מחוץ למוסד, אני בעבר השתמשתי בה אבל המסמכים משום מה לא נקלטו ולכן אני נמנע מלעשות זאת שוב.

תודה
 

cוורנה1

New member
הגשת מסמכי תביעה שלום לך,

להגיע עם המסמכים הרלוונטיים לתביעה,
עם העתק שנשאר אצלך.
לבקש לשים חותמת נכנס גם על ההעתק שנשאר בידיך.

ניתן להדק את המסמכים הרלוונטיים לדוגמא לתחום האורטופדי יחדיו, אף מומלץ לצרף מכתב בכל תחום כגון אורטופדי במקרה לדוגמא.
לציין בראש העמוד תחום אורטופדי.
מתחת לציין שם מלא ות.ז.
בתוכן לציין בכמה מילים את הבעיות האוטופדיות מהן אתה סובל וכיצד הן משפיעות על אבדן כושר העבודה.

העתק מדף זה, להשאיר בידיך.
תוכל להשתמש בו בוועדה הרפואית ולהקריא ממנו, על מנת לא לשכוח שום פרט חשוב, מפאת אי נוחות והתרגשות הנילוים לוועדה.

בברכה.
 
למעלה