אופן תקין להגשת תביעה ומסמכים נלווים
שלום,
עד כה תמיד פיקססתי או שידרתי מסמכים באינטרנט אבל הפעם אני רוצה להגיש מסמכים למודיעין / פקיד קבלה במוסד.
יש לי טופס תביעה של כמה דפים ויש מסמכים נלווים שאני אצרף. על מנת למנוע אובדן של מסמכים האם עליי לחבר כל המסמכים עם קליפס לפני מסירה לפקיד או להכניס אותם לתוך מעטפה ולרשום על מעטפה שם מחלקה או נושא הפנייה?
לגבי תיבת שירות שממוקמת מחוץ למוסד, אני בעבר השתמשתי בה אבל המסמכים משום מה לא נקלטו ולכן אני נמנע מלעשות זאת שוב.
תודה
שלום,
עד כה תמיד פיקססתי או שידרתי מסמכים באינטרנט אבל הפעם אני רוצה להגיש מסמכים למודיעין / פקיד קבלה במוסד.
יש לי טופס תביעה של כמה דפים ויש מסמכים נלווים שאני אצרף. על מנת למנוע אובדן של מסמכים האם עליי לחבר כל המסמכים עם קליפס לפני מסירה לפקיד או להכניס אותם לתוך מעטפה ולרשום על מעטפה שם מחלקה או נושא הפנייה?
לגבי תיבת שירות שממוקמת מחוץ למוסד, אני בעבר השתמשתי בה אבל המסמכים משום מה לא נקלטו ולכן אני נמנע מלעשות זאת שוב.
תודה