נשלחתי למשרה שאין לי נסיון או כישורים אליה, מה עושים?

rain31

New member
נשלחתי למשרה שאין לי נסיון או כישורים אליה, מה עושים?

עזרה דחופה בבקשה
אני מובטלת מזה חודש. לפני כן עבדתי 3 שנים בשירות טכני לחברת סלולר.
נשלחתי למכירות טלפוניות למרות שאני ממש לא יודעת למכור ולא טובה בזה-זו גם הסיבה שפניתי לשירות, והבהרתי את זה לפקידה בלשכת התעסוקה. אבל יותר מכך, אני סובלת ממיגרנות חמורות שעקב עבודתי הקודמת במוקד סלולר, החריפו ולאחר שנעדרתי רבות מהעבודה בגלל סיבה זו בעיקר, פוטרתי. אני ממש לא מעוניינת לעבוד במכירות ובוודאי שלא במוקד.
הבאתי לפקידה לבקשתה טופס מרופא, סיכום מידע רפואי ליתר דיוק, שרשום בו שאני מאובחנת כסובלת ממיגרנות. היא סגרה את זה איפשהו ואמרה שזה הולך לועדה. למרות אישור זה, שלחה אותי למוקד. אני אמורה לגשת לראיון ואובדת עצות. אני לא טובה בהעמדת פנים וכל זה, וחוששת מאוד להתקבל לעבודה כזו שאינני מעוניינת בה. כמו כן יש לציין אין לי הכשרה מקצועית או תואר. כמעט סיימתי תואר אבל כמעט לא נחשב. עשיתי קורסים בתחום היופי אבל גם זה לא נחשב, למרות שזה הכיוון בו אני כרגע מחפשת עבודה.
מה אני אמורה לעשות בראיון? מה להגיד למעסיק כדי שלא ירשום לי סירוב?
אני באמת ובתמים לא מתאימה לסוג העבודה הזאת.
 

cוורנה1

New member
פניות הציבור - שירות התעסוקה
שלום לך,

לאור המידע בשאלתך, ממליצה לפנות ע"י טופס פניות הציבור
ולציין את מה שרשמת כאן, כולל ההמתנה להפניה לוועדה רפואית, אשר תוכל לקבוע הפניה לעבודה המתאימה למצב הבריאותי בלבד.

אני נעזרת בהם במסגרת התנדבותי בשי"ל (שירות ייעוץ לאזרח).

עדכני אותנו בתוצאות הבירור.

בברכה ו
 

rain31

New member
היי אורנה, אשמח אם תשפכי קצת אור על הנושא שמאוד לא מובן לי

ראשית תודה על תגובתך. אני חדשה בכל העסק הזה ומקווה מאוד שלא אזדקק בקרוב לדמי האבטלה אך בינתיים יש הרבה דברים שלא מובנים לי. כאשר הייתי בלשכה אמרתי לה שאינני מעוניינת בסוג כזה של עבודות והפקידה אמרה לי דבר כזה...להגיע לראיון, לא להגיד שאין לי נסיון או שאני לא יודעת למכור ולנסות לעבוד אפילו יום אחד. לאחר מכן לטלפן אליה ולהגיד 'ניסיתי, לא התאים לי'. והיא אמרה שזה יוריד אותי מהרשימות שלה ויתן לי שקט לכמה זמן...
לי זה היה קצת מוזר כי ממה שקראתי והתייעצתי עם אנשים -ההדרכה שלה זה ממש לירות בעצמי ברגל - כי זה נחשב סירוב, לא ככה?
הרי אם המעסיק הושיב אותי לנסיון זה אומר שעברתי את הראיון והתאמתי לו - ואם אני אומר לה ככה - אז זה סירוב עבודה. (ואולי אני טועה ושופטת אותה לרעה, אבל אינני מכירה אותה)
אז היום הייתי בראיון והייתי כנה עם המעסיק, אמרתי שאין לי נסיון במכירות וגם אין לי אופי מכירתי. לאחר מכן התקשרתי אליה והיא ממש יצאה עלי שזה מה שאמרתי לו ושזה לא בסדר וכו'... ואף איימה שיכולה לשלוח אותי לכל עבודה החל במפעלים וכלה בנקיונות...
שאלתי אותה מה עם האישור הרפואי שהבאתי והועדה, אז היא תיאמה לי ועדה רפואית לחודש הבא.
האם ההתנהלות כאן נראית תקינה? אני ממש אובדת עצות. חיפשתי עבודה באדמיניסטרציה-שזו עבודה שתואמת את כישוריי, או עבודה בתחומי היופי שלמדתי וכמובן שאני מחפשת גם באופן עצמאי. אין בלשכה הצעות כאלה ואין לי עניין להגיע לכל מיני מקומות עבודה שהיא מציעה לי. מה גם שאני מתחילה טיפולי פוריות (מנסה להכנס להריון) ויש לי גם ככה לחצים ואישית תקופה מאוד קשה.
מה עושים?
 
למעלה