מילואים

מילואים

בתי קצינה השתחררה ב20 באוקטובר 2016, ונקראה לאחר 5 ימים למילואים רצופים עד לדצמבר 2016 ב-1 לינואר 2017 נקראה להמשך מילואים לחודש וב-1 לפברואר נקראה להמשיך מילואים ל-29 ימים עד 1 לחודש מרץ ,כלומר 29 ימים. משום מה בכל שלושת החודשים קיבלה משכורת כמו בשירות הצבאי ומשום מה על התקופה של חודש פברואר חישבו לה כלא עובדת וקיבלה סכום מקסימאלי של 5700 שקלים, משום מה הביטוח הלאומי גם לא שולח ניירת איך בוצעה החשבון, אם היה לה רצף במילואים האם היא לא הייתה צריכה לקבל משכורת גבוהה כמו בינואר?
 

cוורנה1

New member
מילואים
שלום לך,

על פניו החישוב היה אמור להיות לפי השכר הממוצע אותו השתכרה ב-3 החודשים שקדמו להפסקת העבודה - שחרור משירות קבע בצה"ל במקרה שאלתכם, או על פי 6 חודשים קודמים כמפורט להלן מתוך מילואים - שיעורי התגמול:

..."מי שהפסיק לעבוד לפני שיצא לשירות מילואים, ולא חלפו יותר מ-60 ימים מיום הפסקת העבודה, ייחשב כמי שיצא למילואים ביום שהפסיק לעבוד.

שכיר שעבד פחות מ-60 ימים ב-3 החודשים שקדמו ליציאה לשירות, יחושב התגמול המגיע לו על פי השכר או ההכנסה הממוצעת ב-3 החודשים שבהם הכנסתו היתה הגבוהה ביותר מבין 6 החודשים שקדמו לחודש השירות.

מי שהחל שירות מילואים בתוך 60 ימים מיום שסיים שירות מילואים קודם, זכאי, אם לטובתו הוא, לחישוב התגמול על בסיס השכר או ההכנסה שהיתה לו ב-3 החודשים שקדמו לתקופת השירות הראשונה."

ממליצה על פניה לסניף שלך/מילואים (פרטי הבת כמובן), לקבלת מענה אישי ספציפי.

הערה חשובה: מדמי המילואים לא מנכים דמי ביטוח ויש לשלמם בנפרד,
החל מחודש 1/2017
ראי להלן מתוך דמי ביטוח לאומי - מי פטור מתשלום דמי ביטוח

..."חייל משוחרר, מסיים שירות לאומי או שירות אזרחי - יהיו זכאים לפטור מתשלום דמי ביטוח מיום 1.1.2015 למשך חודשיים מתום השירות, על פי התנאים שנקבעו בחוק."

בברכה ו
 
למעלה