מתי כבר יעלו את הקיצבאות?!

גליגלי6

New member
מתי כבר יעלו את הקיצבאות?!

אני חי מ-2700 ש בחודש כולל הכל. נכות, זיקנה, השלמת הכל!!!מדברים על זה המון זמן. למה מחכים!? למה גורמי הרווחה לא עושים משהו. נראה אותם חיים מסכום כזה?! מדינת פח אשפה !!!
 

alona 27

New member
מתי שהנכים יתחילו לדרוש ולשתף פעולה עם המאבק להעלאת קצבאות

הנכות לשכר המינימום והצמדתן לשכר המינימום, להתעקש על הצעת החוק של אילן גילאון ולא לשתף פעולה עם נסיונות למסמס אותה.
אם זה לא יקרה כנראה שהועדה תחליט להעלות את קצבאות הנכות של נכים קשים שלא יכולים לעבוד בבערך 500 ש"ח, וכנראה בשביל להוסיף תעניק הטבות מיוחדות של 2,000 ש"ח בחוק לרון לנכים סיעודיים שלא יכולים להתקלח לבד, כי זה ההומור של שר האוצר שלנו.
הנכים ובני משפחתם בקושי כותבים מכתבים לשרים, לא מדברים על הצעת החוק כמעט ולא כותבים על זה בפורומים וברשתות החברתיות השונות, ולכנסים הקודמים להשוואת קצבאות הנכות לשכר המינימום הגיעו רק עשרות. עד שלא יהיה פה שינוי לא יכתבו או ידברו על זה בעיתונות ובתקשורת ולא יהיה לחץ מספק על הממשלה כדי להעלות את קצבאות הנכות למשהו שאפשר לשרוד ממנו לאורך זמן גם אם אין אף בן משפחה שתורם.
[URL]https://www.facebook.com/MKIlanGilon/photos/a.304694509573389.68848.302282753147898/1297924753583688/?type=3&theater[/URL]

[URL]https://www.facebook.com/MKIlanGilon/photos/a.304694509573389.68848.302282753147898/1277923082250522/?type=3&theater[/URL]

[URL]https://docs.google.com/forms/d/1YwbY63mc77P7mPs92IL5QV69COqhg4HoOoWkLOuheNE/viewform?edit_requested=true[/URL]
 

גליגלי6

New member
מדינה של מזוכיסטים שאוהבים לסבול. האמת שלא אנחנו אמורים

הם אמורים לתת !!!
 

alona 27

New member
אסור לנו להפסיק עם זה חייבים להתעקש כמה שאפשר ולתת את הכל

נכון שליחיד אין השפעה גדולה אבל תחשוב שאנחנו פועלים כקבוצה כחברה אתה כותב ואתה יודע שגם אחרים יכתבו וגם אחרים ילחמו.

ולצערי יש עוד גורמים שהורסים לנו, ביניהם גם הנכים עצמם, רק אתמול והיום כתב לי מנהל פורום נכים שנכים שלא יכולים לעבוד הם בושה לאנושות כולה, אסור להתייחס אליהם כי הם לא שווים את זה, שהם משקרים ומנצלים את ביטוח לאומי והחברה כולה, ושמצבם צריך להחמיר בעקבות עבודה כי למרות שמצבם יחמיר והם אולי יהפכו לסיעודיים בעקבות ניסיון עבודה כושל הם מבצעים את חובתם כאזרחים למען החברה. וזה אפילו בא מטעם אדם שטוען שנלחם בכנסת למען נכים והוא עצמו נכה מגיל 3.
גם אילן גילאון אמר בכנס שזה בדיוק למה המצב הפוליטי שלנו קשה, כי אנחנו נלחמים אחד בשני וכי עושים לנו הפרד ומשול כדי שלא נהיה מודעים לזכויות שלנו.

וגם התקשורת לא עושה את עבודתה נאמנה כשהיא אמורה לשמור על הדמוקרטיה אבל מזניחה ומתעלמת מאיתנו. לדעתי כדאי לכתוב גם לעורכי עיתונים ומהדורות חדשות ואקטואליה.

 

גליגלי6

New member
הנכה הזה מאוד הזוי.. ישנם אנשים נוספים ששמעת שפועלים נגדנו?

דווקא בתקשורת דיברו על זה שלשום ב"הכל כלול" (אילן גילון ונאוה בוקר)
&nbsp
אני שולחת מיילים לכל חברי הכנסת. שלחתי כבר כמה..
 

alona 27

New member
כל הכבוד ששלחת מיילים


קשה לי לכתוב מאורגן לצערי לא הצלחתי לכתוב מכתב ממש, אלא יותר טוקבקים באתרים וביוטיוב ובפורומים.

כן, לצערי יש הרבה הפרד ומשול פה, כל אחד מושך לאינטרסים שלו וכשרואים נכים אחרים שמקבלים אז יש נטייה לתקוף את הנכים הללו שפסחו על אינטרסים של נכים אחרים במקום להסתכל על מי שהיה אמור לעזור ולתקצב ולא עשה את זה. למשל אותי תקפו כי דיברתי על זה שיש גם נכים שאינם יכולים לעבוד, מבחינת יואל בקר המנהל של פורום נכים זאת הייתה השפלה נגדו כי הוא נכה שיכול לעבוד ומעולם לא זלזלתי בזה.
בכל אופן עכשיו אני מתמודדת עם פגיעה כנראה בלתי הפיכה בראייה בשל סטרס על כך שהפך את הפורום שהוא מנהל לפורום של שיימינג נגדי, שבו כל שעה יש הודעה שלו עם שקרים נגדי, וגם סובלת מהחמרת הבעיות בלב בשל הסטרס שנלווה לארוע.

אחת הסיבות לפגיעה בזכויות הנכים היא שאנחנו יותר מידי תוקפים ואלימים אחד כלפי השני כל קבוצה רואה בקבוצות אחרות כסיבה מדוע לנכים אין מספיק זכויות ונכי הפוליו מקנאים באלה עם דלקת פרקים או להיפך, אנחנו לא מבינים שהכתובת היא בממשלה ושהחוסר הצדק קשור לחלוקה של הוגנת של העושר הלאומי.
 

גליגלי6

New member
אלונה דבר ראשון שמעתי אתמול נדמה לי בתכנית הכל כלול שהוחלט

הועדה שבראשה עומד פרופ' ירון זליכה להעלות את קיצבת הנכות. הוא מאוד רציני. לא היה ברור בכמה ולא היה ברור אם גם את הזיקנה.
&nbsp
זה מובן מאליו לשלוח מיילים לח"כים. זה מאוד קל. כולם אמורים לעשות אותו דבר
 

גליגלי6

New member
בקשר לזה שהשמיץ אותך קשה את רשאית לתבוע אותו על לשון הרע.

תעשי צילומי מסך לראייה. זה קל
 

alona 27

New member
הוא יודע שאין לי כסף, ומשוויץ בזה שהוא מתפרנס יפה

והוא מכיר את הנכים (בעיקר חולי פוליו) ואם מניסיון אישי שלו פוליו לא מחמיר בצורה קיצונית בעקבות עבודה זה אומר שנכים וחולים יכולים לעבוד אלא אם כן הם צמחים, ולכן מסיק את הדברים האלה עליי באופן ספציפי.
הוא יודע כמה מצבי הכספי חמור, מכיוון שדיברתי גם על מצבי כשניסיתי לשכנע שצריך להעלות את הקצבה, אבל הוא מתפרנס "בכבוד", יש לו כסף לעורכי דין בזמן שלי אין אפילו למונית כדי להגיע לעורך דין.

צודקת, לא קוראים לפורום פורום נכים, אלא פורום זכויות ומגבלות(נכים).
 

alona 27

New member
נכון זליכה הולך להעלות את קצבאות הנכות בסכום מסוים

אבל זה יהיה סכום קטן מאוד, הבנתי שמדובר על כמה מאות ושקצבאות הנכות של נכים עם 100% אי כושר יגיעו רק ל3,000 ש"ח. והם באמת מאוד רציניים, הפחד שלהם מאישור של הצעות החוק להשוואת קצבאות הנכות לשכר המינימום הוא חזק וממשי מאוד.
אולי אדם בריא יכול לשרוד מפחות משכר מינימום, אבל לא נכה ללא כושר עבודה שיש לו הוצאות גבוהות גם בדברים הכי פשוטים כמו חשבון מים בשל מקלחת מסובכת וקשה גם זקוק באמת למייבש כביסה מדיח ועוד גם זקוק לעוזרת ובמקרים חמורים גם למטפל סיעודי שעולה 6 אלף לחודש (כאשר ההחזר עליו הוא רק אלפיים בערך).
וגם יש הוצאות מיוחדות לאותם נכים או חולים בגין מצבם הרפואי תרופות מרובות או תרופות שלא בסל, טיפולים מיוחדים אביזרים מיוחדים שבלעדיהם אי אפשר להתנייד או שחשובים למניעת החמרה ועוד.

זה פשוט גזר דין מוות עבור נכים שאינם יכולים לעבוד לחיות מפחות משכר מינימום, ואותו משמרת היטב הועדה שמתוקשרת היטב בתקשורת ומציגה את כחלון כמושיע של הנכים, בזמן שמ7 דחיות בדיונים בהצעות החוק התקשורת התעלמה לחלוטין למרות שלגלגו בצורה בוטה על הנכים.
 

גליגלי6

New member
הפחד של מי הוא חזק וממשי..הממשלה? גם אדם בריא לא יכול לשרוד

תלוי בסכום. לדעתי גם משכורת המינימום היא בדיחה.. מי לגלג על הנכים..כחלון באמת יכול להתגאות.. (בצחוק) כל מה שהוא עשה בחייו זאת המהפכה בסלולר. זה הכל..ממש תותח
&nbsp
אגב זו שניטרלה את ההצבעה האחרונה זו גילה גמליאל.. עוד כלומניקית.. מה היא עשתה למען המדינה..ומה זה השרה לשיוויון חברתי..
&nbsp
גם פרופ' זליכה יכול להתגאות בהשגיו..נראה לי שהוא מוגבל ואינו רשאי להחליט..היה מועמד של למרצ..בכל מקרה הוא כלכלן גאון ונשמע לי מאוד מוסרי. תשמעי את ההרצאה שלו על הכלכלה במדינה. שלו, של גיא רולניק ודני גוטפריד
&nbsp
זה אמנם לא קשור לנכים אולי בעקיפין.. שמה של הסידרה מגש הכסף..אפשר לשמוע ב-VOD בהוט..מאוד מעניין.. בעיקר של דני גוטפריד
 

גליגלי6

New member
באמת לא הבנתי ממה הם פוחדים?! זה לא כסף שלהם!!! לחיים כץ שר

הרווחה יש ממה לפחד כי הוא מושחת.. עשה קומבינה עם עובדי התעשייה האווירית שיתפקדו לליכוד..חתיכת מושחת שר רווחה..איזה בזיון..
&nbsp
בהמשך אקרא בעיון בפורום השני..
 

alona 27

New member
הפחד של כחלון והקואליציה בכלל שחס וחלילה יהיה פחות כסף

לאנשים אמידים כדי להוריד להם מיסים אחרי שתהיה קצבת נכות בגובה שכר המינימום, אז הדרך הכי טובה למסמס הצעת חוק זה להקים ועדה, מוסכמה בכנסת.

איזו הצבעה גמליאל ניטרלה? את הדיון על הצעת החוק של ח"כ נאוה בוקר?

אין ספק שזליכה הוא גאון כלכלי ומסביר נהדר, וגם נשמע ומצטייר כמוסרי יחסית לכלכלן. אבל מדברים שקראתי הוא הולך לכיוון של העלאה של מאות בודדות לקצבת הנכות המקסימלית. וכשראיינו אותו הוא רמז שהולך להתמקד בכך שהקצבה לא תעודד נכים שיכולים לעבוד לא לעבוד.
כלומר לא רק שהוא טוען שבכלליות נכים לא עובדים כי הם רוצים קצבה גבוהה, אלא הוא גם אומר את זה בהקשר של קצבאות נכות בגובה שכר המינימום לנכים עם 100% אי כושר עבודה.
זה נשמע כאילו הוא אומר משהו כמו "כדאי לא להעלות את קצבאות הנכות לשכר המינימום כי אני לא מאמין לנכים עם 100% אי כושר (עליהם הרי מדברת הצעת החוק) שהם אינם יכולים לעבוד, אז שילכו לעבוד במקום להעמיס על המדינה".

חבל לי גם שאחרי שחולים ונכים רבים מתאשפזים בבתי חולים ומצבם מחמיר מה שהופך אותם לסיעודים וגורם לניתוחים וטיפולים שהיה אפשר למנוע אותם בשל העוני הקשה והקיצוני שמונע מהם לרכוש את התרופות ולאכול אוכל שהוא מעבר ללחם עם מרגרינה ולחיות בתנאים שראויים למגורי אדם, אז אחרי כל זה מי שקובע את תעלה הקצבה זה כלכלנים, ואפילו מי שקובע אם כלכלי למדינה או לא לדחות את הצעת החוק להעלאת קצבאות הנכות 100% לשכר המינימום זה לא רופאים אלא אנשי כלכלה. רק מומחים ברפואה יכולים לדעת מה ההפסד הכספי שאותו תצטרך לממן המדינה בעקבות התנאים האיומים שחולים נכים וקשישים חיים בהם והעדר היכולת לרכוש תרופות.
 
למעלה