שלילת זכאות ילדה נכה

שלילת זכאות ילדה נכה

לום רב,
אשמח לעזרה. הייתי בוועדה של הילדה שלי לפני מספר ימים. זוהי וועדה חוזרת כבר שנה שלישית. כל הוועדות אושרו והאחרונה נדחתה.
קיבלתי את הפרוטוקול והופתעתי.
דחו לי את הזכאות שהילדה מקבלת כבר שלוש שנים.
הילדה שלי היא ילדה עם בעיות רבות שמגובות במסמכים רפואיים, שלדעתי לא קיבלו התייחסות בוועדה האחרונה.
ראשית הילדה בחינוך המיוחד כבר ארבע שנים, יש לה בעית שפה והיא מטופלת אצל קלינאית תקשורת. (שלא נרשמה משום מה בפרוטוקול הוועדה). יש קשב וריכוז. חוסר שליטה על פיפי מרטיבה יום ולילה. נדרשת החלפה של הצוות בבית הספר גם ביום. לקויות למידה ונטילת ריטלין 40 מל'. יש גם השגחה מתמדת בבית ובכותלי בית הספר. משום מה, כל זה לא קיבל ביטוי בפרוטוקול והרופא סבר שמה שרשם הנירולוג והמורה שלה לא נכונים ולילדה לא קיים סיכון ויכולה להסתדר לבד. חצי ממה שאמרתי בוועדה לא נרשם ולא קיבל התייחסות. בסוף הוועדה מזכירת הוועדה דאגה לשאול אותי אם אני עובדת (עכשיו אני מבינה למה). הילדה נדחתה. הכי מצחיק שראיתי את כל הפורוטקולים מהעבר והרופא שדחה את הילדה הוא הרופא שאישר לפני שלוש שנים 50 אחוז לילדה. הכסף שקיבלתי עבור הילדה עזר לי בטיפולים שמימנתי. עכשיו קטלו לי את הילדה. מה עלי לעשות אם אני חושבת שהוועדה לא עשתה עבודתה נאמנה. חוצפה, מקומם, מזעזע המוסד שנקרא ביטוח לאומי והלוואי ולא היינו צריכים אותם. בבקשה עזרה!!!!
דבר נוסף, האם הילדה עוד הפעם צריכה לעבור את התעללות הוועדה ובדיקת הרופאים הלא נעימה. האם אני יכולה להגיע לוועדה ללא נכוחותה. גם ככה היא מסרבת לבדיקות הרופאים. יש לה קושי להיכנס לחדר הזה. זה כרוך בהרבה תעצומות נפש ושיחות קדם לפני.
 

cוורנה1

New member
ערעור על החלטת וועדה מדרג ראשון
שלום לך,

כלל חשוב בוועדות, יש לקרוא היטב את דברי מזכיר/ת הוועדה שנרשמו מפיך ולבקש להוסיף מידע שנשמט וחשוב בקהלת ההחלטה ורק אז לחתום.

ניתן להיעזר ללא עלות ב"יד מכוונת" בהגשת הערעור:

לנסות לרשום בערער את הבקשה להתיחס על פי המסמכים הרפואיים מבלי לזמן את הבת בשל הקשיים בוועדה.

בברכה ובהצלחה!
 
למעלה