עובד משק בית ומעסיקו
שלום לך,
התיק מתנהל בביטוח הלאומי ע"ש המעסיק.
עם סיום עבודתה של העובדת, יש להודיע לביטוח לאומי על הפסקת העבודה.
אם התשלומים נעשו דרך אתר התשלומים ניתן לציין בו את המועד בו סיימה לעבוד,
ולא, לשלוח מכתב בפקס' למחלקת גבייה מעבידים בסניף שלך (להקיש על פרטי מחלקות בקישור למציאת מס' הפקס').
כאשר מקבלים עובד חדש,
יש לציין את פרטיו בהתאם ושעות העבודה כמפורט מתוך פתיחת תיק מעסיק של עובד במשק בית כמובן להשתמש במס' המעסיק שרשום בפנקס התשלומים.
בברכה.