עלות חוות דעת פסיכיאטרית

cוורנה1

New member
חוות דעת רפואית/משפטית
שלום לך,

אם מדובר בהגשת תביעה לקצבת נכות כללית,
אין צורך בחוות דעת רפואית פרטית.

בוועדה מסתפקים בדוח וסיכום רפואי מהפסיכיאטר המטפל.

בברכה.
 
ואם זה ערעור לפי טופס 7810?

עדיין מסתפקים במכתב כזה? זה מקרה מאוד מורכב לכן רציתי להשיג חוות דעת פרטית ורציתי לדעת טווח מחירים.
 

indior

New member
אם אתה בכללית ויש לך מושלם ומעלה

ולא ניצלת את זכותך להתיעץ עם מומחה בתחום מעל פעמים העלות היא כמו עם כל יעוץ עם מומחה 120 ש"ח כהשתתפות שלך
 
חוו"ד פסיכיאטר מומחה

חוו"ד מומחה פסיכיאטר שיכולה לשמש אותך להגשה לבית משפט, מפסיכיאטר מוכר שהוכיח את עצמו בחוות דעת וביכולת להיחקר בבית משפט, תעלה בין 8,000 ל-12,000 ש"ח בתוספת מע"מ, כאשר יש תוספת תשלום עבור חקירה בבית משפט.
&nbsp
לצרכי ביטוח לאומי בלבד אני מאמין שאפשר לקבל "תעודת רופא", שהיא למעשה חוות דעת מקוצרת שלרוב אינה משמשת לצורך הגשה לבית משפט, תמורת סך של 5,000 - 8,000 ש"ח בתוספת מע"מ.
נכון שבין 5,000 לבין 8,000 ש"ח יש הבדל גדול. זה הכל שאלה של המומחה שאתה פונה אליו. אני בד"כ ממליץ ללקוחות שלי להוציא עוד כמה אלפי שקלים בודדים כדי לשפר משמעותית את הסיכויים שלהם בבית משפט או מול ועדות המל"ל.
&nbsp
יש הרבה פסיכיאטרים מצויינים שכותבים חוות דעת מעולות. אנקוב בכמה שמות מבלי להפחית מכבודם של האחרים:
תל איב: פרופ' שמואל טיאנו, ד"ר חיים שם דוד, ד"ר זאב וינר, פרופ' משה קוטלר (רמת גן).
ירושלים: ד"ר רמונה דורסט.
 
תודה רבה על התשובה הנרחבת

האם הימצאות חוות דעת מעלה את הסיכוי לכך שיקבלו את העמדה שלי? לי פשוט יש בעיה עם לדבר עם הרופאים שבודקים אותי בוועדה, זה מאמץ אדיר בשבילי, במיוחד בגלל זה שיש לי הרבה לספר, ולכן אני מעדיף שהכל יהיה כתוב בחוות דעת.
 
צריך להבין את המשמעות של חוות דעת

אתה בוודאי יודע לספר את השתלשלות העניינים במקרה שלך, אבל בכל הכבוד אתה לא רופא מומחה. הדיעה שלך לגבי הגורמים לפגיעה שלך, סוג המגבלה ממנה אתה סובל ומידת השפעתה עליך - אינה חזות הכל, ומידת ההשפעה שלה על הרופא המומחה שיושב בוועדה, מוגבלת.
&nbsp
הרופא שיושב בועדה קובע תנאים לגביך, בהתאם לשיקול דעת מקצועי. הוא איש מקצוע בתחום הרפואה והוא בודק דברים באופן מסויים. שיקול דעתו גם ניזון מעמדות של קולגות - אנשי מקצוע אחרים שבדקו אותך והחוו את דעתם המקצועית לגביך.
נכון שמומחה אחד ידגיש נקודות מסויימות יותר מאשר אחרות, ואתה משלם למומחה שיאיר בעיקר את הנקודות שמעניינות אותך, אבל עדיין זו הצגת העמדה שלך באופן מקצועי.
הסיבה שאני ממליץ להשקיע אפילו כמה אלפי שקלים נוספים היא שרופא מומחה בעל מוניטין כה רב כמו פרופ' טיאנו או פרופ' קוטלר, לא יסכן את השם שלו ולא יכתוב חוות דעת מנותקת לגמרי מהמציאות גם אם תשלם לו בשביל זה. אלו רופאים שהגיעו רחוק בתחום המקצוע שלהם ויש להם ידע רב ומקיף.
הרופא שיושב בוועדה יודע את זה. זו לא ערובה לכלום, ויכול להיות שהרופא בועדה יחליט שחוות הדעת שהבאת איתך אינה נכונה, אבל אתה מבין את כובד המשקל של חוות דעת כזו.
יכול להיות שאוכל להפנות אותך לפסיכיאטר מצויין בתל השומר לצורך העניין.
אם תרצה, תשאיר לי פרטים במסר אישי.
 
למעלה