ביטוח לאומי והתנהלותו

יוסי1191

New member
ביטוח לאומי והתנהלותו

לאחר מחבוש לחצים ואין סוף סוף ביקורת ציבורית , הוועדות ערר יוצאות לחברות פרטיות צפי התחלה ינואר 16 , והנה מה שתמיד טענתי כאן שהוועד מנהל את ביטוח לאומי ולא ההנהלה ולכן יש לו התנהלות ממש כושלת והנפוטיזם שם חוגג http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3669423,00.html וכמו כל דבר דבש בישראל יש לו גם את העוקץ שלו כתבה מעניינת אתם מוזמנים לקרוא ולשתף את דעתכם סתם לגילוי נאות אני חוויתי מביטוח לאומי יחס מחפיר על לא עוול בכפי ושלא בצדק
 

שרנסקי1

New member
וועדות הערר

זה שוועדות הערר יוצאות מביטוח לאומי זה מצוין , אך יש לציין כי ביצועה של של וועדות הערר מחוץ לביטוח לאומי מבוצע בפיילוט רק בצפון הארץ כי לפי דעתי יש שם פחות אנשים שמערערים ביחס לשער הארץ ועד זה יגעה לכול הארץ יעבור עוד הרבה זמן " המים לנחל זורמים והשירה עוברת " עולם כמנהגו !?
 

יוסי1191

New member
ביטוח לאומי והתנהלותו

ואני שואל איפה ההגיון , הרי המדינה היא הבעל בית של הביטוח לאומי אז מה פתאום היא מפחדת מהם ? ונותנת להם מתנות שכל אחד מאיתנו היה רוצה ואם אתם שואלים אותי למעשה המדינה נותנת שוחד לוועדים לא רק בביטוח לאומי אלה בהרבה מקומות כאשר היא בעל הבית שם וממש חבל שזה המצב והייתי רוצה גם אם אפשר לקבל את דעתם של עוד אנשים ומנהלי הפורום
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הבעיה שאתה מצביע עליה קיימת בכל המגזר הציבורי.

במשך שנים, עקב חוזקה של הסתדרות וועדי העובדים, נחתמו הסכמים שונים במגזר הציבורי וניתנו התחייבויות שקשה מאוד להשתחרר מהם.

את הבעיות הנובעות מכך רואים למשל בנמלים, בבתי החולים, וכן, גם במוסד לביטוח לאומי.

רפורמה בעניין הזה צריכה להתרחש בכל המגזר הציבורי, אבל ברור לכו"ע שזה לא דבר פשוט כמו שזה נשמע, עשוי להיות מלווה בשביתות ושאר צעדים פוגעניים כלפי הציבור, ומדובר בסוג המלחמות שאתה יודע כיצד אתה נכנס אליהן אך לא כיצד תצא מהן.

במקרה הזה קיבל השר הרלוונטי החלטה להתקדם לעבר ההפטרה על-מנת להועיל עם הציבור, לפחות עם תחושות הציבור, מבלי להיאבק בעובדים. ההחלטה הזאת אמנם עולה כסף, אך מטרתה לכתחילה אינה לחסוך בהוצאות אלא לשנות את ההרגשה הציבורית כלפי אותן ועדות (דבר שאגב כלל לא בטוח שיצליח מבחינה מהותית).
 
למעלה