השלמת הכנסה

אנלר

New member
השלמת הכנסה

שלום,
אשתי מורה. בשנתיים האחרונות עבדה כמורה בחטה"ב בבית ספר מוכר, שאינו של משרד החינוך. בשל חוסר תקנים התקבלה לעבודה כ"עובדת מנהלה", ולימדה בשעות אפקטיביות במשרה שהיא כמעט מלאה. למותר לציין שבקיץ, בחגים ובימים שלא לימדה בפועל, לא קיבה תשלום.
בסוף שנה"ל האחרונה, כדי לא לשלם עבור חודשי הקיץ, הוציאו אותה לחל"ת עד תחילת שנה"ל הקרובה, שבה תעבוד בתקן של "מורה" אך ב-1/3 משרה בלבד, מה שכמובן יפגע מאוד בהכנסה.
בינתיים תבעה מביטוח לאומי דמי אבטלה לחודשי הקיץ. האם לאחר החזרה מהחל"ת בתנאים אלה תוכל לתבוע מביטוח לאומי השלמת הכנסה בשל הפרש בשכר שבין 1/3 משרה שתעבוד השנה לבין שכר שהשתכרה שנה שעברה.

תודה מראש.
 

אנלר

New member
דמי אבטלה להשלמת הכנסה -הבהרה לשאלתי

יתכן שלא ניסחתי נכון את שאלתי.
בעבר אישתי עבדה במקום עיקרי אחד ומספר שעות בעבודה שנייה. כאשר פוטרה מהמעסיק העיקרי קיבלה דמי אבטלה לתקופה ארוכה אשר סכומם הופחת מהשכר שהשתכרה אצל המעביד השני.
במקרה הנוכחי היא חוזרת לעבודה, אכן אצל אותו מעביד, אבל בשינוי תקן ובשכר מופחת משמעותית, כל זה בתקופה שהיא כשירה לדמי אבטלה. האם מגיע לה החלק היחסי מדמי אבטלה גם במקרה זה?
תודה על התייחסותך.
 

cוורנה1

New member
הכנסות בתקופת אבטלה
שלום לך,

זכויות באבטלה נשמרות לשנה מהאחד בחודש בו נרשמים לראשונה בשירות התעסוקה.
אם טרם סיימה את מכסת ימי האבטלה, תוכל להודיע בשירות התעסוקה על הימים בהם היא עובדת ובעבורם לא ישולמו דמי אבטלה, ויתרת ימי האבטלה בעבור ימים אלה, תשמר להמשך הרשמה.

ראה בהרחבה מתוך הכנסות בתקופת אבטלה.

בברכה.
 
למעלה