לא מצליח לקבל קוד משתמש לאתר שירות אישי

BigBadWolf

Member
לא מצליח לקבל קוד משתמש לאתר שירות אישי

שלום, חיפשתי בפורום ולא מצאתי תקלה דומה אבל יכול להיות שפשוט לא חיפשתי טוב מספיק.
הזמנתי באינטרנט קוד משתמש לאתר שירות אישי ולאחר כמה ימים קיבלתי בדואר מכתב עם ברקוד (שיטה מוזרה, אבל על זה בסוף). סרקתי את הברקוד והכנסתי את כל הפרטים הרלוונטיים אבל האתר אומר לי "הנתונים שהזנת אינם תואמים את המידע הקיים במוסד לביטוח לאומי". ניסיתי מספר פעמים ובדקתי כל ספרה ועדיין אותו הדבר. המספר היחיד שלדעתי יכול לא לתאום הוא תאריך הוצאת תעודת זהות, שהרי זה משתנה מפעם לפעם. בפעם האחרונה הוצאתי תעודת זהות בינואר 2014 וזו תעודת זהות ביומטרית. הייתי מנסה להכניס גם את תאריך ההוצאה של תעודת הזהות הקודמת אבל מן הסתם אין לי אותה אז אני לא יכול. מה עלי לעשות?
יש לי את קורא הכרטיסים שמשרד הפנים נתן לי עם תעודת הזהות הביומטרית, ניתן להשתמש בזה על-מנת להכנס לאתר? (שהרי זו בדיוק המטרה של קורא הכרטיסים הזה)

נ.ב.
בשביל מה כל הסיבוך? כל מקום נורמלי היה שולח בדואר (או אפילו יותר טוב באימייל) סיסמה ראשונית וזהו. ואפילו אם שולחים אתר אינטרנט, למה רק לבעלי סמרטפון? לי לדוגמה אין סמרטפון אבל המחשב שלי יכול היה להכנס ללינק באותה המידה אם היו רושמים את הכתובת באותיות במקום בברקוד (אפשר אפילו לשלוח לינק לאימייל).
 

Lhuna1

New member
נסה להתקשר לתמיכה של האתר

לי הם עזרו בבעיה אחרת, אולי יצליחו גם לך.
&nbsp
מופיע שם תחת "תמיכה":
טלפון 04-8812245
בימים א-ה בין השעות 08:00 – 17:00
&nbsp
 

cוורנה1

New member
אתר שירות אישי
שחום לך,

כפי שנרשם ע"י Lhuna1, לאחר קבלת ההודעה אליך ניתן לפנות לתמיכה עם מס' הטלפון שנרשם במענה קודם. סניפים וערוצי שירות - אתר שירות אישי

ניתן להשתמש באופן ח"פ בטלפון חכם של בן משפחה/חבר על מנת לקבל קוד משתמש וסיסמא בהודעה. לאחר קליטת הנתונים למחוק את ההודעה מהנייד שאינו שלך ולשנות סיסמא.

לגבי תאריך הפקת התעודה הביומטרית, בד"כ זה עובר ללא בעיה.
התמיכה אכן מסייעת ללא בעיה, אף תמסור לך שם משתמש וסיסמא בשיחת הטלפון בה עליך להזדהות עם פרטים שתדרש לתת, כדי לאשר שמדובר במתקשר הנכון.

לגבי השיטה, העולם מתקדם.
למי שאין מכשיר חכם, יכול לקבל קוד משתמש וסיסמא באופן אישי בלבד בדלפק השירות בביטוח הלאומי. בד"כ ממוקם בכל כניסה בסניף.

בברכה.
 
למעלה