סקר: הפרק הטוב ביותר

Lורליי

New member
סקר: הפרק הטוב ביותר

אני מחפשת את הפרק הכי טוב, ומייצג אני רוצה לגרום למישהו להתמכר ע"י כך שיצפה בפרק האחד הזה. איזה פרק זה לדעתכם? אשמח אם בתשובתכם תציינו מאיזה עונה, מספרו, שמו, ותקציר קצר. תודה למשיבים.
 
7x22 after hours

אין מגלים על הפרק הזה כל כך הרבה על הדמויות פשוט שאין... אני באמת שלא מבינה אנשים שלא אהבו את העונה השביעית... נכון שלא כל פרק היה משהו משהו אבל קחו בחשבון שזה גם העונה השביעית ולפי דעתי הייתה עונה מעולה ככה. תקציר: האוס מבצע ניתוח על הרגל שלו לאחר שגרם לעצמו סרטן וקאדי נאלצת להחלץ לעזרתו ששאר אנשי הצוות לא עונים לו. 13 וצ'ייס מטפלים בחברה של 13 בזמן שהיא נפתחת אליו בצורה אחת או אחרת. טאוב מגלה ששני נשים נכנסו ממנו להיריון ופורמן מנסה לתת עצה ולא כל כך בהצלחה ווילסון ממשיך להוכיח את נאמנתו להאוס לא משנה מה...
 

omerעומר

New member
וואו יש המון, אבל בעיקר:

1. הפרק שהוא מטפל בילד שלוקה בהפרעות קשב וריכוז חמורות בעונה השלישית. באמת פרק יוצא דופן- מרגש, מעניין מבחינה רפואית, ורואים בו צד חדש של האוס. 2. פרק אחרון בעונה 6 ופרק ראשון בעונה 7. במיוחד אהבתי את הפרק הראשון בעונה ה7, זה היה כלכך רומנטי וחמוד !!!
 

like to be me

New member
לדעתי...

אחד הפרקים הטובים הוא פרק מס' 21 בעונה 1: "three stories" הפרק חושף לראשונה צד אחר שלא הכרנו בהאוס, וכן את עברו האישי. קצת קשה לספר מה קורה בפרק מבלי להרוס, רק אגיד שזה פרק קצת לא שגרתי, ובו האוס מעביר שיעור באבחון לקבוצת תלמידים. בנוסף מופיעות בו סילה וורד כאקסית המיתולוגית של האוס וכרמן אלקטרה. דיוויד שור, יוצר הסדרה, זכה באמי בפרס "כתיבה מצטיינת לסדרה דרמה" על הפרק הזה. הפרק אף זכה בפרס Humanitas Prize. הפרק נחשב לאחד החזקים, הטובים והמפתיעים בסדרה.
 

o0Invisible0o

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

הפרק שהייתי מראה למישהו כדי שיתמכר לסדרה הוא בבירור 121 למרות שהוא לא "מייצג" כי הוא לא כמו רוב הפרקים. הוא פרק מצוין והוא מספיק מוקדם ומנותק מהעלילה הקבועה כדי לפגוע למישהו שאח"כ יצפה מהפרק הראשון. והוא יצירת מופת.
 

miriam210

New member
יש המון

פרק ראשון ואחרון בעונה השישית הפרקים האחרונים בעונה החמישית פרק 4 בעונה החמישית בה וילסון חוזר אחרי מות אמבר הפרק אני לא זוכרת באיזה עונה עם הבחורה שנאנסה
 
למעלה