זה בסך הכל משחק

alona b25

New member
זה בסך הכל משחק

זה בסך הכל משחק , הם אמרו
נשבענו שמקיימים את זה, אך לא באמת התכוונו

נשיקה פה נשיקה שם , חיבוק פה חיבוק שם , זה עצם המשחק , אמת או חובה
עד שזה העלה הילוך , ואני הייתי הנפגעת הראשונה

זוכרת את המבטים של כולם, מבטים של סקרנות שרק מחכים שמשהו רע יקרה, לא ידעו מתי להפסיק , ורק אני הקורבן. קורבן של משחק מטומטם וילדותי , קורבן של חברה שלמה.הם לא יזכרו את זה , אך ממני הזיכרון לא יכול לצאת

*מניעת טריגר, עזרה בה.פ
 

בנשיר

New member
כדאי לך לדבר עם משהי משמעותית בעבורך או לפנות לעזרה ראשונה

זה לא קטן ולא גדול זה משמעותי ולא זניח בעבורך אז בבקשה לא להזניח . למרות שעבר זמן .
&nbsp
 
בנשיר יש לי שאלה

שמתי לב שאתה עונה לרוב לנשים נפגעות פגעיה מינית ולא לזכרים למשל לי או למור ואחרים יש לזה סיבה או מה, כאלו מעניין אותי לדעת אם זה צירוף מקריםצ
 

בנשיר

New member
עונה ועונה שים לב שאפילו תמכתי בך...

לשמחתי אינני פסיכולוג וכתבתי שאין לי נסיון עם פגיעה מינית בתוך המשפחה או אלימות בתחום ילדותי במשפחה . אלימות בבית ספר זה משהו אחר .
גם לחלק מהנשים אינני עונה כי אינני מבין בתחומן או שהן מביעות את עצמן באופן שלא משאיר מקום ליד מכוונת . גם מקרים שצד שלא קשור מספר סיפורים .
אין לי תשובה בכיס לשאלות או מועקות במיוחד כשהכותב או הכותבת מודע למה שמגביל אותו וחוסם אפשרות חדירה מחשבתית .
לו היית קורא את דברי עד הסוף היית מבין שהנפש הנשמה ולפעמים הגוף חסר שיוך גנטי מיני ... מעבר לכך יש לי תחושה שלפעמים כותב או כותבת מחליפים מין בזהות בדויה וגם מזוהים כגברים מקלידים תחת שם עת משתנה כפול ושונה . סגנון כתיבה דומה .
מפנה אותך לתשובות שנתתי לימית ..לא כותבת כבר חצי שנה .
אם יש שאלה שהיא ניתנת להכנה לקראת תהליך אני משתדל לענות ולגרום לתנועה מתוך הגוף פנימה אל פנימה ואז החוצה .שם לב הגוף הוא זיכרי . התנועה היא ניקבית .
אני מקווה שהבהרתי את דברי .
 

בנשיר

New member
אני יודע . כואבת לי הפגיעה העצמית שלך .

גם שאינני יכול לעזור .
 
כן ככה אומר גם אבא אני מבין

אבל הוא גם מקלל וצועק ואומר שיאשפז אותי או יקרא למשטרה שאני מתפרע בגלל וויסת חושי או פלאשבקים וכו מה לעשות משפחה לא בוחרים
 
ולמה אפילו לי כתבת

מה מובי בי רצון לעזרה לא בא הטון מאשים חלילה תלא חייב לי כלום רק רוצה להבין מה מרתיע בי כדי להשתפכ .
 
מי שכותב בכל מיני ניקים

זה מור אני מזהה אותו הוא כבר לא מגיב מהניק הרגיל שלו משום מנ , ומעניין מה עם ימית ואם היא חיה היא באמת מקרה קשה ומחריד מאוד
 
אני אגב עברתי גם תקיפה מינית ממושכת במשפחה

ועם סבתא אני זוכר חלקים שלמים והיא הודתה ואמרה שככה צריך ולא הבינכ מה הבעינ , עם סבא אני פחות זוכר וכמעת לו זוכר אבל אני יודע שהוא היה חולה והיה לו התחלה של אירוע מוחי , והיא לקחה אותי ושמה איתו באבטיה והוא נגע בי ופחדתי מהזין שלו כי חשבתי שהוא יכאב לי איתו , וגם בחלום אני מרגיש תמיד כאב חד בסיוטים שהוא בא עלי והיה לי ממש חלום שהוא מודה שהוא אנס אותי והיה לי מעין פלאשבק בחלום אבל לא ברור , ואיתה אני זוכר די הכל ועד גיל מבוגר היא נגעה בי וזה ממש מבייש שאישה נוגעת בנכד שלה זה לא טבעי ולא ספרתי לאף אחד כי מי יאמין לי שאישה יכולה לפגוע מינית בזכר ..
 
אבל לא ברמה של ימית ממש לא

אולי אונס מסבא לא בטוח מסבתא רק נגיעות , אבל לא ברמה הסדיסטית שעשו לימית , היא באמת מקרה מזעזע נורא ואלים ומחריד בצורה יוצאת דופן , דב4 כזה עברתי מנוער שאנד אותי בתורות במשך שנתיים וחצי ואנט גפ לא זוכ4 כמעת כלום חוץ מסיוטים ולפעמים פחאשבקים זה באמת היה נורא אלים .
 

alona b25

New member
אין לי ממש את מי לשתף

אני מתביישת בלספר את זה לקרובים
מבחינת עזרה ראשונה ופגיעה פיזית כבר טופלתי,העניין הנפשי קשה
 

בנשיר

New member
הבושה . טפלי בה קודם וקחי יעוץ נוסף .

אנחנו כאן . סליחה אבל ...רובינו היינו כאן קודם . נסיון יש כאן למכביר .פתרונות לא תמיד ולא בזמן . לא את הבושה ולא בך היא צריכה לגור . נוח לה לבושה לחיות במקום של השתקה . זה לא יקדם אותך .
אם תספרי למה את מצפה ?
השינוי בהתיחסות צריך לבוא ממך .אחר כך יש תהליך המשך . להגיד לך שזה מהר ? זה יהיה שקר . אני יודע רק מנסיון שאחרי שיתוף אמיתי אז מתחיל השינוי . ככל שתדחי את המפגש של הבושה עם הפירסום וההכרה בעוולה כך תרחיקי פעולות החלמה ושיקום . בשפה פשוטה ..ככל שתעלי על האופניים יותר מהר ויותר מוקדם כך תלמדי ותתקדמי יותר טוב .
 
למעלה