גז בניוטרל

noya54

New member
גז בניוטרל

זה ייגמר מתישהו?! אני אפילו לא מכירה את ההרגשה של רוגע ושלווה פנימית... רוצה להיות נורמלית .. מה כבר ביקשתי. רוצה להעלים את החרדות, הכאב הנפשי שחונק, את הזיכרונות ו .. אותם .. ילדה מטומטמת סתמי.
 

noya54

New member
סליחה, מוצפת ממש..

הניתוק הרגשי כמה הוא שומר עליי ובמקביל הורס אותי ...
 
מבין לגמרי

גם אני הייתי במצב כזה לפני כמה ימים שהכל נפל עלי ולא יכולתי לחשוב כמעת והתחלתי לחשוב דברים ממש מטורפים וכו ופגייה עצמית אפילו מה שלא היה הרבה זמן ואחר כך הצטערתי נורא שנפלתי ,אני יודע כמה זה קשה, את חזקה, ואת לא ילדה מטומטמת, אלא ילדה פצועה זה שונה מאוד , אני אין לי ממש מילים יודעת לא ? אבל שולח הרבה חיזוקים, והמון הצלחה, זהו כל טוב ,אין לי עוד מה לומר או לעזור ממש, זה מה יש בידי כרגע לומר .
 
ואני מדבר על עצמי לא אליך

אני לא חושבשאת מדברת דברים מטורפים ממש לא אלא מאוד טבעיים מאוד אנושים וכנים, אבל אני הרבה פעמים פסיכוטי ושאני נכנס לקטע כזה אז הכל לא ברור לי במיוחד שיש טריגר וכו ...
 
ואני לא רוצה להיות נורמאלי

ממש לא אלא שיקבלו אותי בתור חריג בעולם הזה שהוא " נורמטיבי " , אבל מבין את הפחד מלשתגע הוא רודף אחרי המון המון זמן ויצא לי להיות משוגע לגמרי ,אישפןזים במחלקות מאוד סגורות ומה לא , זה לא כיף בכלל, אז עד שלא היה עולם שמקבל שונות אני בהחלט מעדיף להיו מאזן, והנורמה לדעתי היא זו שגורמת לאנשים כמוני להשתגע, כי אין חיבור ואז יש סתירה ואז אי אפשר לישר קו גם מחוסר רצון לאבד זהות וגם כי זה אינו אפשרי ואז כל הבלאגן הזה,מבין לגמרי את הרצון לא להשתגע ... לא אוהב להיות " משוגע "בטח לא בחברה כמו שלנו, שלא מכילה שום שונות ועושה מוות לחריגים זוי ,חברה מחורבנת לגמרי.
 
למעלה