מה דעתכם/ן על זה שיש ניפגעות נוספות והן מסרבות

silver36

New member
מה דעתכם/ן על זה שיש ניפגעות נוספות והן מסרבות

להתלונן על בן האלף ואתם היחידים שהתלוננתם עליו והן מדברות עם כל העולם הבנתי שהשקיעו שיחות ארוכות עם חברות/ים, עו"ד, ויועצים ואפילו כתבים וכו..אבל ללכת לעשות את המעשה ולהתלונן עליו ולהוכיח שאני לא שקרן ולא היחיד הן לא עושות. מותר לי לומר שאני ממש אבל ממש כועס עליהן?
 
מותר לכועס,,כל עוד אתה לא כופה או לוחץ להתלונן זה בסדר

אני לא חושב שיש לך או לאחרים זכות לכפות או ללחוץ או לדרוש מאחרות להתלונן כי זה עניין שלהן, כלומר זה הפחד שלהן אתה יכול לנסות לדבר איתן או אולי לנסו להסביר למה זה חשוב לך, אבל לכועס ? : לא ממש נראה לי נכון ( אני לא הייתי יכול לכועס כי אני מבין כמה זה קשה וזה צריך לבוא בקצב שלהן ומהן) .. כי העניין של הגשת תלונה וכל מה כרוך בה הוא מאוד מורכב, והחקירה היא מאוד קשה ולרבות מהן היא מעין אונס שני לפחות ככה הן טוענות ,אז לא לא נראה לי שנכון לכועס אליהן, האם מותר ? זה עניין של רגש שלך, אתה יכול לכועס אבל בעיני זה לא נכון ,אבל כל אחד ומה שהוא מרגיש כל עוד הוא לא כופה לאחר מה לעשות, או לוחץ וכו, אז כן מותר לומר שאתה כועס בעיני, אבל בעיני טעות לכועס, זה דעתי .
 
וכן מותר לכועס ומותר להרגיש הכל

ולומר כל מה שעל הלב אני לא מאמין בסירוס או השתקה אני רק חושב שבמקרה הזה אין על מה, אבל אם ככה אתה מרגיש אז כן זה זכותך כל עוד אינך דורש להתיישר בגלל הכעס שלך כלומר להגיש תלונה וזה פעולה פאסיבית ולא תנועה אקטיבית כלומר כפייה, וכפייה לא חייבת להיות אלימה היא יכולה להיות גם שקטה ורוחשת מתחת לשטח, לכן כעס יכול להוביל לאי נוחות ומשם להגיש תלונה מלחץ ובעיני זה לא נכון, גם אם הסיכוי לכך הוא נמוך יחסיתוהן לא ישפעו ממך, ולכן נראה לי מותר לומר שאתה כועס אבל להסתייג ולומר שאינך כופה, כי כפייה זה אלימות, וכאב של אחר לא אומר שהוא צריך להכאיב לאחרים גם אם זה נראה לו לטובתו ואף לטובתם זה דעתי, יחסים בניישים הן דבר מאוד מורכב, ואין לי ממש תשובה טובה אלא רק דעה, וזה דעתי
 
ואני חושב שהגשת תלונה פחות אפקטיבית

מאשר הגישה שלהן לפנות לכתבים כלומר לעיתונאות היום מה שהולך הוא שיימניג, זה צעד מאוד חזק, שפוגע בהרבה מאוד אנשים שמטרידים מינית או אונסים או בכלל נגד עוולות כאלו ואחרות, זה הרבה יותר אפקטיבי מאשר תלונה שלרוב לא תשמע כי כאמור המערכת מאוד לא טובה כיום, ולא פעולת כפי שצריך, והסיכוי שהוא יכנס לכלא הוא מאוד נמוך, גם אם הן יגשו זה לא אומר בהכרח שהוא יכנס לכלא אולי זה יגבר את הסיכוי אבל לא בטוח, לכן גישה כזו של פניה למידה ,לרשת היא טובה יותר בעיני, זה מה שהולך היום, שימיניג זה הדבר החזק הבא, אז תוכנית תחקיר או כתבה בעיתון יכולה מאוד לעזור ומשם גם הגשה תלונה והתקבלותה ( המשפטתית ,החוקתית והכנסתו לכלא בעקבות זה היה מקרה כזה בדויק בעקבות עובדה שחקרה חשד לרצח של בת זוג וזה הוביל למעצר ולהכנסה לכלא וככה המשטרה שמעה בעקבות לחץ תקשורתי זה מה שהולך היום ) , וזה כמובן לא חייב להיות חד כיווני ואפשר גם וגם, ונראה שמדובר פה באדם מסוכן ומטריד סדרתי אז היה לזה הד, אז נראה לי שהצעד שלהן לפחות כקרש קפיצה וקו התחלתי טוב יותר מלהגיש תלונה קבוצתית,זה לפחות דעתי .
 

silver36

New member
זהו שהבנתי שהן דיברו עם כל מיני אנשים

ואנשי/ות מקצוע אבל מאחורי הקלעים לא לפרסום.
 
הא אז זה עניין אחר

כל עוד זה לא לפרסום זה לא באמת יכול להשפיע על הכנסתו לכלא אבל אולי אני טועה ואנשי מקצוע האלו יכולים לסייע בעצם זה שהם יכתבו בעדכם ? כנראה שכן שוב לא מבין בזה ,יודע רק שימניג ופרסום ברשת או בטלויזה יכול מאוד לעזור במקרים מסוימים, לכן אני לא מבין למה לפנות לכתבים אם זה לא לפרסום, אילו כתבים אלו ?לא ברור לי בכלל .
 

noya54

New member
כשאחת שהתלוננה

ונפגעה לא פחות מהרשויות אני לא חושבת שיש לאף אחד זכות להחליט מה נכון. לי דווקא החשיפה בתקשורת שחררה משהו וסייעה קצת .. הגהינום שעוברים בהליך הפלילי בדרך כלל לא יוביל לצדק . לכן לא תמצא הודעה אחת בה אני ממליצה או לא ממליצה להתלונן כי זה מאוד אינדיבידואלי.. חבל לבזבז אנרגיות שליליות ועוד על קורבנות נוספים, תנסה לנתב את זה להחלמה שלך בלבד..זה מה שחשוב כרגע
 
מסכים מאוד

עדיף להתעסק בעצמך ובניסיון לשיפור לא חושב שאפשר להחלים לגמרי תמיד ישאר צלקת, אבל בהחלט אפשר לחיות חיים לא רעים והרבה יותר טובים ...
 

silver36

New member
את ונתנאל כנראה לא מבינים למה אני מתכוון

אני כועס ובצדק. הוא פגע בכמה והן יודעות את זה, חלקן אפילו ישנים כבר. הן יודעות עלי וכל מה שעברתי. הן פיקפקו בהתחלה עד שנפלו בעצמן וחזק והן עדיין שותקות. זה מאוד נוח לו כי הוא עשה עלי ספין רציני..לא צוחק. רציני! שילמתי מחיר ועודני משלם על המעשים שלו. אני לא יכול להחלים כל עוד הוא חופשי ומאושר ומקבל המון גיבוי והגנה ובדרך עדיין מאמלל את חיי. אם הן ידברו באיזושהי דרך שיבינו שהן אמיתיות ולא דרך איזה פרופיל מזוייף בפייסבוק או דרך חברים/ות עם פרופילים מפוברקים, או דרך עו"ד בעל אינטרס הן יצילו אותי, את עצמן ואת האחרים/ות שיזמום עליהם/ן בעתיד. הוא די מניפולטיבי..צריך לפחות להאיר את עיני אלה שמאמינים לו ותומכים בו בצורה עיוורת כל כך.
 
אני הבנתי למה אתה מתכוון

ועכשיו זה יותר ברור לי אבל דברי עדיין נשארים אי אפשר לכפותת על אחר להגיש תלונה, קרא מה אומרות נפגעות פגעיה מינית על הליך הזה ,כנראה הן מפחדות ולא יכולות , בנוגע לממשיך לאמלל את חייך אני לא כל כך מבין איך הוא עושה את זה ? אתם בקשר ? לא כל כך ברור לי,, איך הוא יכול ? או שאתה מכוון לנזק שהוא גרם בעצם הפגיעה בך ? שנשאר צלקת, בנוגע לזה שישב בכלא יכול להיות שזה יעזור אבל אני לא בטוח, יש לא מעט כאלו שישבו והנפגעות עדיין לא החלימו או שזה עזר ממש, זה לא יעלם מעצמו, ואני לא חושב שזה שהוא יענש ויעשה צדק יעשה הוקס פוקוס ותבראי זה לא הוולך ככה לפחות לרוב, וראה מה אמרה לך ניוה בתור אחת שהתלוננה כמה המערכת אטומה , אז כנראה מזה הן חוששות ואני יכול להבין אותן, כי למה לעבור את כל הגהנוםהזה ולא יקרה כלום ? זה סתם עוד טראומה ,אני מבין שאתה חושב שזה יכול להציל אותך, ומבין את הכעס אבל זה לא גורם לי להזדהות ולומר שזו דרך טובה,
זהו אין לי הרבה מה להוסיף, אתה באת ושאלת מה דעתנו ואני אמרתי את דעתי .
אין לי עוד מה לומר , מקווה שהצדק יצא לאור .
&nbsp
בנוגע לאלו שתומכים בו, למי הכוונה לנפגעות ? הוא הקיים מעין כת ? אם כן זה באמת עניין מאוד רציני, וצריך לנסות לשכנע אותם כמה זה בעייתי, שוב אי אפשר לכפות אלא, לנסות להסביר, אני למען האמתלא כל כך מבין מה המקרה פה בטח לא לעומק, אם תפרט יותר אני אנסה להבין ולייעץ באופן יותר טוב,ולהביע את דעתי באופן מנומק יותר .
 

silver36

New member
שמעתי על 1 שעברו מעל 10 שנים

מאז הפגיעה שלה איתו. לגבי היתר פחות.
והוא מקושר ויש מי שיעשה עבורו את העבודה השחורה ועוזר לו לאמלל אותי יפה מאוד.
למיטב ידיעתי מישהי שלחה הודעה למכרה שלי ששוחחה עם עם אחת מהן שטענה שאשת שניסתה לשוחח עם כתבת אחת נחשבת אך זו לא רצתה לשמוע אותה בכלל.
אז אני ממש לא יודע מה לומר.
ותאמין לי שלדבר עם כתבים חטטנים זה הרבה יותר קשה מאשר משטרה. אז או שמישהו ניסה להתעלל בי נפשית או שפשוט הנשים האלה הסתבכו איתו במהלך הקשר וחוששות שיצאו מזה רע. אבל אף אחת לא חשבה לרגע כמוני על למנוע פגיעה באחרות ועובדה שיש נפגעות אחרי שטוענות שהן גם נפגעו ממנו. שימשיכו לשתוק והוא שימשיך לפגוע לנצל את תמימותם של האחרים לגייס אנשים ונשים לסייע לו ואז לפגוע גם בהם, לגרום להם לשתוק מבושה וליהנות מזה. בחיי אם לא היה חוק הייתי חסר רחמים כלפיו.
&nbsp
 
אוקי המצב מאוד מורכב

אין לי מושג מה לייעץ לך אבל אני חושב באופן כללי שהכוונה שלך מאוד טובה ומוסרית רצון להטיב ולמנוע פגעיה אז ראוי לשבח חוש צדק זה דבר מבורך , אין לי מושג מה לומר לך, לפי ידעתי כתבה או שימינג לא בהסתר פנים אלא בגלוי ובכנות יכול לעזור לכם להשיג צדק או לזרז ככה אני יודע, בנודע למקשור זה אכן בעיה קשה ,כי שחיתות אז אין לי מושג, אין לי מה לומר ,מאחל לכם הצלחה, נראה אדם מאוד מאוד מסוכן ...
&nbsp
ולא הבנתי איך הוא מאמלל אותך אבל אני מבין שאתה רוצה לשמור על זה בפרטיות ואני מכבד ... כאלו מזה עבודה שחורה ? לא ממש מבין ..
 

silver36

New member
שיימינג עושים לאנשים רגילים עם מעט אנשים

שיכולים לעזור לו.
שיימינג לא עושים עם מישהו שמכיר מיליוני אנשים ויכול בהחלט להפעיל אותם נגדך והם עושים את זה יפה מאוד. הכי גרוע שאנשים בוחרים לעשות שיימינג לאדם מקושר מבלי לשאול אף אחד/ת או לחשוב בכלל על הנפגע/ת ועל אולי נזק אפשרי שיתכן בסוף. ומי שעושה את השיימינג נעלם ומותיר את הנפגע/ת לבד להתמודד עם ההאשמות וההשלכות.
&nbsp
הדרך לגיהינום מושלם רצופה בכוונות טובות.
אני חושב שזה עונה על כמה שאלות ששאלת.
&nbsp
 
דווקא נראה שימיניג עוזר יותר נגד אנשים "גדולים "

סך הכל רוב האנשים עם הקשרים שעשו להם שימיניג יצא שהם יצאו נפסדים והכיתמו את שמם לא מעט ופיטרו את עצמם או פוטרו , ברור שאתה צודק שיש לזה יותר אפקט ויפגעיה במתלוננת אבל גם זה דו כיווני ויש יותר השפעה .... אז צריך להכיר אדם מנוסה שלא יעשה ככה ,ויחשוב יפה על המלך הזה, אני יודע שיש הרבה כאלו כמו שאתה מתאר אבל יש כאלו להפך ,צריך למצוא את הלהפך , זה דעתי לפחות . ואני עדיין לא רואה איך תלונה קבוצתית תעזור יותר, אם יש לו קשרים וכו, מה הוא לא יכול להפעיל אנשים במשטרה ? מה הוא עשה עד עכשיו ? לא נראה לי הגיוני . אין לי הרבה מה לומר, הסיפור לא נהיר לי מספיק ,
 
למעלה