עברו כמה שנים מאז ועדיין מתקשה לשכוח

silver36

New member
עברו כמה שנים מאז ועדיין מתקשה לשכוח

ניסיתי הכל, טיפול של כמה שנים וכדורים. להתנתק מהעולם מחברים להתבודד לברוח מהכל וכלום.
זוכר את הימים של חוסר השליטה, חוסר האונים וההצפה.
על המחיר ששילמתי לאחר התלונה במשטרה אף אדם עוד לא שילם. אני עדיין משלם. וכן אני מתחרט! יכולתי פשוט לנסות לשכנע אותו להיפגש להגיד לו לא לדאוג (כי הוא דאג) לשמוע אותו שוב משקר ואז לפוצץ לו את הצורה כאילו אין מחר.
להותיר אותו חבול ופצוע פיזית ונפשית בדיוק כמו שאני הייתי. ואז פשוט ללכת מחויך ולהתנהג כאילו כלום לא קרה..בדיוק כמו שהוא עשה.
זה היה הרבה יותר טוב מלנסות לסמוך על "החוק" במדינה הזאת ולחשוב שוב שיש מי ששומר עלי ועל כבודי.
לפעמים אני חולם חלומות על מוות.
שאני גר במרתף חשוך ואני מדי פעם רואה שכנים עוברים מעלי, יום אחד אני שומע מלמעלה המולה אך מתעלם. שומע לחשושים ..מדברים על גופה במבנה. ואז מגיעים אלי שני אנשים במדים ומתחילים לשאול שאלות. "יודע מה קרה כאן?" השבתי: "שמעתי שמועות על גופה". הם הביטו אחד בשני ואז הגבר שאל "יודע מי הגופה?" השבתי "לא." ואז האישה עם מבט טיפה מושפל ועצוב תוך שהיא מנקה מעליה אבק שהצטבר מהמרתף שכלל לא שמתי לב לקיומו עד אותו רגע. "אתה לא יודע? הגופה זה אתה." היא בישרה ואז שתיקה..ואז הכל מתחבר.
ומתעורר.
כמעט בכל יום זה קורה..
אני עובר דברים מאוד קשים ועם כל ההתעסקות בזה בכל זאת לא מסוגל לשכוח.
מאשים את עצמי שלא הייתי זהיר ושלא זיהיתי את הכתובת על הקיר,שבטחתי באדם שאני לא ממש מכיר כי הוא סה"כ הצחיק אותי וגרם לי להרגיש חופשי כאילו היה "אחי", כועס על עצמי שלא נמנעתי מקשר איתו מלכתחילה.ולאחר מכן שלא הייתי הנפגע המושלם..שהייתי חלש מולו מה שאפשר לו לרכב ולעשות עלי ספין..ללא אפשרות לעמוד מול הכוחות שלו שעדיין פוגעים ורק הולכים ומתרבים, לעמוד מול חומה מבוצרת והלחם כמו שהגבר שאני צריך להלחם.
במקום זה, כאילו לא קיים בכלל..
בעצם..הכי לא קיים.
פשוט..מת.
למען האמת באמת, מת.
 
מבין את הכעס והכאב

אין לי הרבה מה לומר אבל הערה אחת אין מה לסמוך על המערכת החוק ,אין צדק אין כמעת מקרים כאלו שיוצא צדק לאור, אז אני ממש מבין את הכעס על המערכת, אין לי עצות לתת לך, או מה לומר כל כך ,אלא רק לומר שאני מחזק, ותמשיך לכתוב ולבועט, כעס הוא דרך מעולה לרפוי, כתוב הכל הוצא הכל מהלב ,פה או בכל פורום אחר אני מעניין בתריפה בכתיבה כדי להוציא את הכאב והכעס ,אז הדרך הזה נראת לי נכונה, לא יודע איזה טיפול עברת, אני לא בעד טיפול, אבל יודע שיש כאלו שכן עוזר אז זה מאוד אישי ותלוי באדם, ולא כללי, אז אני מבין למה זה לא עבד, זהו זה מה יש לי לומר, שולח הרבה חיזוקים ,מאחל המון טוב, שהיה בהצלחה בהמשך, ומצטער שאני לא יכול לעזור יותר .
&nbsp
שהיה כל טוב ..
&nbsp
נתנאל .
 

silver36

New member
סיוע של שנים. זה עזר רק לתקופה

ושוב חזר כי הרוע חופשי לעשות כרצונו. הטיפולים האלה הם סתם אשליה. המאבחנים והמטפלים לא יכולים לעזור לאדם שניפגע הם נותנים כדורים להרגיע, מדברים ומשקיעים בסבלנות בשיחות מנסים לכוון למחשבות אחרות אבל כשהכול נגמר מתעוררים מהאופוריה למציאות העגומה, לנקמנות ולפגיעה נוספת בנפש. אז אני מבין ומפנים כמה אני חסר ערך מולו ומופקר ע"י רשויות החוק שלא עשתה דבר וחצי דבר איתו..חוץ מלתת לו לגיטימציה לפגוע שוב ושוב.
העולם הזה מלא ברוע ואני ראיתי הרבה רוע בחיי..אני עייף מזה ועייף ממאבקים בזה.
אני מעריך שהתייחסת אלי
 
כן אני מכיר את התופעה על עצמי

שום דבר באמת לא עזר לי לאורך זמן אני מבין לגמרי את מה שאתה מרגיש, ובכיף אתה יכול לכתוב כל מה שאתה מרגיש הכאן, כאן כולם עברו אי אילו פגיעות , וידועים מחוויה אישית איך זה להיות נפגע פגעיה מינית . ויכולים לסייע מהניסיון והידע האישי שלהם, וזה חשוב שיחה עם מתמודדים אחרים . אז דבר חופשי כמה שהנך יכול כמובן ואני אנסה לעזור כמה שאני יכול ואני מאמין שגם אחרים . זהו ., כל טוב ושהיה בהצלחה בהמשך (סליחה שאין לי ממש מילים מסיעות אבל זה מה יש אין לי ממש דרך אפילו שממש הייתי רוצה זה המגבלה שלי ולא רק שלי של כולם, כי אין ממש מילה או דרך שיכולה לרפא לגמרי את הכאב של אונס וניצול מיני ....) .
 
בהחלט העולם מלא ברוע

וגם אני חוותי אותו על רוב גווניו מבין לגמרי, גם לי היה רצון לנקמה ,וראיתי במי שפגע בי מפלצת ובו, מה שעזר לי זה להפך, לראות את זה שהאנשים האלו פשוט אנשים חלשים בעצמם שלא מסוגלים אחרת .שהם בעצמ בתיסבוך אדיר,ולכן פוגעים, התחלתי לנסות להבין א הראש של הפוגעים שלי, מגיל מאוד צעיר, כדי לא לשנוא כישנאה היא כמו נגיף היא יכולה ממש להשמיד אותך ואת כל המחשבה שלך, ככה אני נסיתי החל מהורים בבית שהיו מאוד אלימים, עד האונס הקבוצתי בילדות, הפגעיה במשפחה, ועוד ועוד, אז אני כל חיי מנסה להבין כדי לנטרל את השנאה כדי שלא תשלט עלי, אבל זה קורה ,ואני מבין אותך כי זה טבעי מאוד, אנו בני אדם לא מכונות,אף אחד לא קדוש,וזה מכעיס נורא, ובא לך כמו שאמרת לפוצץ לו את הפנים או מה שהוא כזה,מבין לגמרי, לא בא מקום שיפוטי חלילה, בעיני זה לא נכון, כי אני הייתי במצב הזה ואף עשיתי דברים נורא נורא רעים דווקא בגלל המצב של הפגיעות וכו והרצון להחזיר שליטה לחי ( יש לזה הסבר בפסיכלוגיה, אני לא מעריך בכלל את הענף הזה אבל הוא נותן הסבר לא כל כך רע שכחתי מה השם ) .
מבין ? אני לא חושב שהנקמנות תוריד באמ את אפקט הכאב אולי בהתחלה היא תשכך אבל זה לא באמת יעזור, לא משיפוט ממש לא, מבין את היגיון, אלא לטובתך,כי נקממה וחשיבה כזו מובילה רק לסבל שלך, כי א .זה לא פרקטי ובגדר חלום ב. עצם הפגעיה בפועל סתם תסבך אותך ואז אתה תענש והוא לא ממש יפגע אז חטף מכות זה לא ממש ישנה א הכאב שלך כנראה לטווח הקצר ש " הנה עשיתי לך מה עשיתי לי " וכו, זהו זה לא עוזר, מניסיון, כאחד שנקם והיה לו יצר כזה, לפחות בתור נער צעיר, שהיה מאוד מסוכן, ומאוד עצבני, ומאוד מתוסכל וכו , שישיב על זה במקומות מאוד סגורים, וקיבל כל סוג של טיפול, תרופתי, אישפוז ,זריקה, מה לא, לא ממליץ על מהלך חשיבה כזה ,גם אם בפועל לא תעשה כלום, זה סתם יהרוס אותך ,זהו, זה מה יש לי לומר, מקווה שתקבל בהבנה, ול תתחוש שפטתי אותך, כי ממש אבל ממש לא, הכי להפך, אני הכי מבין את המקום הזה, כי אני הייתי בו המון ועדיין מטייל בו לא פעם, אנחנו באותו סירה, זהו, לילה טוב ,
&nbsp
שהיה בהצלחה .
&nbsp
&nbsp
נתנאל .
 
הכל רוע אבל אפשר למצוא את מי שכן יעשה לך טוב

את מי שנוטה לטוב יותר ממנו או מאחרים ובכלל, יש אפשרות כזו יש אנשים יותר טובים, לאצריך להיות פאסמי מידי ,אפשר להכיר אנשים שהנטייה שלהם יותר לכיוון הטוב, אף אחד לא טוב לגמרי ואף אחד לא רע לגמרי, לא מי שפגע בנו ( אני מדבר באופן כללי על בכלל תוקפים של פגעיה מיניתולא בהכרח על המקרה שלך ) . כי בכל אחד יש גם טוב וגם רע, ומי שמנסה לשואף ולעשו טוב הוא אדם טוב יותר, אז החיפוש הוא קשה ומייגע, ובאמת אין הרבה כאלו שזה ממש בולט אצלם, אבל יש, אתה צריך לחלום ולשואף לזה, זהו אני לא מבטיח עולם וורד, בו מצא את מי שיוצא אותך מהחרא הזה, ברור לי שזה לא הוקס פוקס ממש לא, זה עובדה עצמית קשה, במיוחד שלך ,אבל אתה צריך סביבה תומכת, זה חשוב לכל היצורים החיים זה עניין אבלאוציוני של שרידה, לכן הסיביבה שלך לפי מה שהבנתי קשה מאוד, והתיאור היה ממש קשה ,אז להחליף סביבה היא אחד הדרכים, קשה אני יודע אבל אפשר דרך החלפ סביבה להכיר אנשים אחרים, טובים יותר, שיעזרו לך בתהליך הזה של הלמידה והחלמה ,אני שוב מאחל המון בהצלחה . וזהו מצטער שאין הרבה מה לומר, הדרך קשה אף אנו צריך לנסות להיות חזקים, ואם יש נפילו לא נורא כמו בשיר של שבק ס אתה נופל וקם כמה שקטישי זה נשמע ישבזה נימה של אמת מניסיון שלי לפחות, זהו כל יטוב
 
למעלה