מזל טוב

מזל טוב

זה קרה לפני חודש- 25/11. אני בעלי והילדים בבית. אמצע הלילה נשמע טלפון שמעיר אותי, אני עונה. מהצד השני נשמע קול אישה, "בואי מהר לבית החולים...", אני לא מבינה, הלב שלי דופק מהר, מה קרה? אחרי תחנונים הקול מגלה לי "האנס שלך מת", מה?! מה אמרת? תחזרי על זה שוב בבקשה! "אח שלך, הוא מת".
ניתקתי את השיחה, הידיים רועדות, מעירה את בעלי בשקט.
נוסעים לבית החולים- אולי אם אראה את הגופה המצחינה שלו אוכל לישון סוף סוף בשקט אחרי 27 שנים שלא ישנתי לילה שלם.

הייתי בת 3 כשהוא אנס אותי בברוטליות, בלי רחמים.

אני רואה אותו, לבד, קר ומסריח בדיוק כמו שהיה, ומתחילה לבכות- יוצאת מבית החולים... אומרת לבעלי "מזל טוב, האנס שלי מת, ב25/11- יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים".
 

liorah1

New member
מאחלת לך חופש אמיתי וחיים מלאים בשמחה ובטחון

 

Anonymous182

New member
וואו!

אני לא יכולה לתאר לעצמי איך זה מרגיש...
מדהים ומצמרר ביחד (צמרמורת טובה..).
 
אני רואה בפוסט הזה צמרמורת רעה

לי זה עשה רע מאוד אם הייתי יודע שזה מה שכתוב לא הייתי קורא, כל עניין שמחה ומוות יכול להרוס אותי לגמרי עיקר הפוסט טראומה שלי זה בגלל מוות של אחותי זה הורס אותי, חייב להרגע יש לי התקף חרדה .
 
לא רואה מה משמח בזה ...

אני לא הייתי שמח שמי שאנס אותי מת ולא אומר מזל טוב, לא יודע אולי אני בנוי אחרת , אני יכול להבין את תחושת הקלה, אבל לא יותר מזה ,זה לא אני ..
 
זה מזעזע

התכווץ לי הלב אני חושב שאני בהתקף חרדה, הכתיבה שלך מטלטלת כואב ... קשה לי הלב דופק ,לא חושב שהייתי יכול לשמוח ממש לא הייתי אפילו עצוב ,קשה נורא... לא שופט באמת שלא, פשוט קשה לי להתמודד עם שמחה ומוות .
 

בנשיר

New member
אני ...שאלה .

מותו של הפוגע מונע או עוזר לנזקי הנפגע ? האם עצם הידיעה שהחייב בעונש הגיע למצב צבירה של מת כמו כל אדם אכן יהווה תרופה ונחמה או נקמה על הגזל שביצע ?
&nbsp
 
זה מה שאני לא קולט

כאילו אני כן מבין אבל לא חש ככה לכן זה מזעזע אותי זה נראה לי כל כך איום לשמוח במוות של אחר שזה בכלל מוריד אותי ליגון שאולה ,ולדיכאון לא יכול לקבל דברים כאלו , ויטענו שאני לא יודע מזה כי לא עברתי אז זהו עברתי גם על ידי קרוב משפחה במשך שנים והוא מת מזמן ולא שמח בכלל אפילו עצוב קצת...
 
למעלה