מכירים את הבלבול הזה ..? אולי טריגר..

noya54

New member
מכירים את הבלבול הזה ..? אולי טריגר..

לא יודעת מי אני ומה אני רוצה..
יכולה לומר בגאווה (למרות שאולי חלק לא ייראו בזה מקור לגאווה) שאני כבר תקופה לא קצרה מצליחה לעשות רוב הזמן מה שאני רוצה, כן זה עולה לי במשפחה.. מרגישה לא אהובה כבר, פעם הייתי מקבלת יחס שלילי.. היום פשוט מתעלמים ממני..
זה כואב ויש לי הרבה נפילות, אך הן קצרות כי אני לא נותנת לעצמי לשקוע..
והשאלה שעולה לי.. האם אני מדחיקה?
התחלתי ללמוד קורס של חצי שנה בתחום התקשורת , דבר שמעולם לא חשבתי שאלמד.... מתכננת ללמוד משפטים (לא בטוחה שזה לא יבוא על חשבון הבריאות הנפשית שלי אבל.. זורמים...) ופשוט מרגישה שפועלת על אוטומט.
כאילו, עובדת המון, לומדת, בקושי בבית- רוב הזמן עם ידיד טוב או חברות מהעבודה..
כן יש לי בעיה בלשמור על קשר מודה.. פעם לא הייתה לי- החברות שלי ליוו אותי מתקופת היסודי.. זה נכון שחברים מתחלפים, אבל מה שמוזר זה שלא תמיד אני מנתקת קשר מבחירה- פשוט שוכחת..אין לי באמת תחושת זמן לצערי.
ומצד שני- מתחברת נורא מהר.. לא באמת נותנת אמון, אבל כן מתנהגת בסוג של תמימות נגדיר את זה ככה?..
בקיצור, מבולבלת ממש.. יש לי מועקה מטורפת.. מרגישה במעין מרדף כזה.. ואני בכלל רוצה לטוס לכמה חודשים מה שהייתי אמורה לעשות אחרי השחרור!
למה אני ככה?..
מישהו גם הרגיש ככה בעבר? זה תקין?? כי הזמן עובר.. ואני לא באמת יודעת מה אני רוצה מעצמי, מפחדת למצוא את עצמי עוד כמה שנים עם תואר שבכלל לא רוצה, תמיד אמרתי שאעבוד רק במקצוע שאני אוהבת. חלמתי על משפחה, לא רואה את זה קורה בזמן הקרוב אם בכלל.....
אני על הפנים.
אה ו...... אני לא יודעת להגיד לא!!!!!
חברים שלי מטיפים לי על זה ובצדק, אני אלופה בלעמוד על שלי עד שזה מגיע ל.... (לא, לא סקס.. אבל גם נשיקה צריכה להיות מרצון... ) פשוט מרגישה שאני פוגעת / מאכזבת / זה ייפגע בי בסופו של דבר וכו'......
קיצר....... קפצתי בין מיליון נושאים ...... אמרתי, מבולבלת.....
 
כבר לא מכיר שום דבר

לא סומך על איש לא סובל אף אחד לא מרגיש, לא חיי בכלל, לא חושב על כלום חוץ מהמוות שקרב ובא ,באמת אין לי מה לומר, משפחה ? זה הפחד הכי גדול שלי להיות כמו הורי, או יותר גרוע, הוכחתי שאני נבל אמיתי, אז למה הטעם ? מתחפר בעצמי, חיי את האני שלי, לבד, מיתום מהסביבה, לא יוצא מהמיטה ,זה הכל ,
 

noya54

New member
שולחת לך חיזוקים ומקווה שהתקופה הזו תגמר כמה שיותר מהר..

 

liorah1

New member
לא רק בלבול, גם מורכבות

נויה יקרה,
את אמנם קופצת מנושא לנושא וזה קצת מבלבל, אבל בנוסף את מתארת מורכבות. חיבור מהיר וחוסר אמון, התחלת לימודים ורצון לעוף מפה וכו'... כל זה אומר שחלקים שונים בך אוצים דברים שונים. יש בך הרבה רבדים ולכן התמונה מורכבת.
לאט לאט את מתקדמת, מנסה, בודקת, מתלבטת.
את מתמידה בעבודה, יש דברים שמעניינים אותך ונותנים לך משמעות..
חזקי ואמצי, והמשיכי לא לוותר עלייך
חיבוק גדול,
ליאורה
 

noya54

New member
תודה ליאורה מעריכה אותך כ"כ

&nbsp
אבל איך לומדים להגיד לא? למה זה כל כך קשה לי? למה הגבולות שלי פרוצים??
מתוסכלת......
שוב תודה
 

liorah1

New member
הגבולות שלך פרוצים כי פרצו אותם שוב ושוב במשך השנים

לומדים להגיד לא ע"י זה שעומדים מול המראה ואומרים "לא" הרבה פעמים. שהפה, הלשון והשפתיים ילמדו בכלל שקיימת מילה כזו וירגיש אותה.
חיבוק, ליאורה
 

noya54

New member
זה לא מרגיש לי טוב.. מרגישה שמפספסת את השנים שאומרים שהן

הכי יפות........
ואשמח לעצה אם יצא לך לכתוב על גבולות וכאלה.. בעיקר על איך לומר לא, ולא רק כשזה כמעט מגיע ל..

תודה לך!
 

בנשיר

New member
השנים הכי יפות ותחושת הפיספוס וההחמצה

כן נגעתי בתחום מספר פעמים . כמעט רוב החברים והרבה חברות יש בהם תחושה או תחושות של חוסר מיצוי או טעויות ..בסיגנון נרדמנו במסיבה הכי טובה בעיר . או היתה לנו הזדמנות לא עשינו לא למדנו לא קנינו אבל בעיקר לא האמנו .
זה והגבולות עם בלבול המגבלות מופיעים אצל כולם גם אצל כאלו שלא עברו התעללות שהשאירה אצלהם שריטה ...זה קורה כמה פעמים בחיים .
יש שיר מתורגם ...נדמה לי של מתי כספי או של צילה דגן ...הכאב אין לו סוף לאושר יש ויש .
אל תכעסי על עצמך שאת לפעמים נרדמת בשמירה ...זה מותר כי חלק אחר באישיותך עושה מאמצים על אנושיים ...גם כדי לשמור על נשיותך אישיותך החתירה לנורמליות והזהירות . רק הזהירות גובה מחיר יקר גבול יקר ...מה הפלא שלפעמים העיפות מקפיאה לתקופה או תקופות ?
למדתי מהשאלה שלך המון ...הדבר המרכזי שאת מתחלה תקופה טובה אבל קשה ...קשה חיובית ונשלטת . אני יודע שמתחיל להיות משהו . כשאת מדברת על מחיר הפיספוס והגבולות זה אומר נחיתה טובה עם הרגליים על הקרקע
 
למעלה