יומיים איומים

noya54

New member
יומיים איומים

כמה פגיעות מיניות?!?! כמה טיוח?!?!?! כמה אנשי מערות?!
עד מתיייייייייייייייי
כואבת כל כך את כל המתמודדות.....
 

בנשיר

New member
מבין אותך ...ואנשי המערות היו יותר גלויים ומוסריים ..

שוב פעם הוכחה ...צדק זה כוכב אחר . לצערי זה לא יגמר ...וכדי שזה לא יגמור אותי , אני מראש טענתי שאינני מחפש שם זה בעבורי המדע הבידיוני האמיתי .
החלטתי להתמקד בצד שנפגע ושיקומו . פיתוח עוצמתו וגדילתו . כמו הכותרת שנתתי . יציאה מהתעללות . לא צדק שנעשה לא מתנות מתחת לשולחן . גם לא פרסים למתעלמים . אם לא יודעים לקרוא את המפה נכון הם ימשיכו בצעידה לטעויות . אינני יכול לתקן ולהדריך את כל אלו שחושבים שהם קוראים את המפה הכי טוב או יותר טוב ממך או ממני . יש קשר לאגו אטום . דרך אגב ללא קשר לנושא ..רופא צעיר שהיה בשלב ההתמחות הראשוני הצליח לאבחן אצל שכן..ילד בגיל עשר בעיה בלב ..והילד בכלל בא לטיפול בפציעה בברך ...כל הבדיקות של המומחים לא עלו על הבעייה שבלב ..רק רופא נטול אגו והססן מצא . ברור שהילד ניצל ..גם גויס וחי חיים תקינים לחלוטין . סיפור בן עשרים שנה.
טיוח ואגו זה שם המשחק . כשאני יכול אני תוקף בעובדות והוכחות ואז אני מבין שסתם נכנסתי למלחמת צדק מאוחרת ..והמושאים לביקורת לא ילמדו לא למדו וימשיכו להגן על הנתונים שבידיהם ...כי הם יודעים הכל .
&nbsp
 

liorah1

New member
מזדהה

נויה יקרה,
אני מזדהה שקשה מאוד בשטף הזה של הפרשיות המתפרסמות. רוצה לראות בזה גם חיוב. זה לא שיש יותר הטרדות ומעשי אונס, אלא יש יותר רשות לדבר ולחשוף. תמיד כשפותחים ג'ורה, השפריץ הראשון הוא הכי מחליא
חיבוק,
ליאורה
 

בנשיר

New member
אין ספק שיש עידן חדש זו רק ההתחלה . הייתי שמח ...

לו ייושם גם בתחום של ילדים ...ובעיקר הריענון שהממסד צריך לעבור .
אני לא תמים תמיד יהיו כאלה שנופלים בין הכסאות וקולם לא נשמע . אבל יש הבדל עצום בין דווח של פחות ממחצית לדיווח של נניח שני שליש ..בשאיפה ליותר .
כגבר אינני חושש שמצרים את רגלינו ובודקים על כל צעד . החשוב ביותר שיש מודעות .
פשוט זה יהיה יותר ברור גם לגבוליים וגם לממסד
 

noya54

New member
ככל שיש יותר חשיפה

אני מגלה כמה בבונים לא מפותחים קיימים במדינה שלנו.. אני מוצאת את עצמי עייפה מלהסביר כבר.. וכשאני מגיבה אז מישהו שפעם היה במעגל חברים שלי מעז להאשים אותי (!!!!) שגם אני עשיתי משפט שדה (פרט שולי לצערי לא יכולה לחשוף את השם של החלאה) ואין זה פשוט מחרפןןןן. חשבתי ללכת למחאה מחר בתל אביב.. לא רואה כבר טעם.
 

בנשיר

New member
גם אני לא ... זה לא קשור ליציאה מהתעללות ...קשור למשחק הדמו

 
שיימניג זה הכלי הכי נהדר בתנאי אחד

שמה שנאמר שם הוא אמת , אם אישה בוחרת בדרך הזו אני מאוד מכבד אותה, בתנאי שהיא מספרת את האמת, ולא מוסיפה ולא מפריזה ( וזה קיים ) , אבל יש גם צדדים רעים מאוד בשמניינג כמו הכפשת שם שאי אפשר כמעת לתקן את זה וברגע שזה יוצא החוצה זה כמו כדור שלג ,לכן אני בעד שמיינג אבל רק בתנאי שזה האמת, ולא רוצה לעצבן יש הרבה שקרנים בעולם, ואישה שבוחרת להגיש בנוסף תלונה במשטרה מראה רציניות, כי לפחות אני כאחד שיודע שהתהליך לא פשוט ומייגע רואה שהיא רצינית , ולא סתם זורקת פצצה לאוויר ,זה לפחות דעתי .
 

בנשיר

New member
נתנאל כתבת על הפן של המשפט והצדק ..לגיטימי ויפה ...

את נושא המשפט הראיות והצדק כולל מילה שלו מול מילה שלה , אפשר להכניס לצינצנת אחת ..אינני תוקף אותך או מתנגד לכתיבתך ..אני סבור שזה לא קשור ולא מזיז את נפגע דבר עבירה להשתקמות . ההחלטות לדרך הטיפול המשפטי ועירוב המדינה היא דרך אחת . אם זה ייתן תרופה לנפגעת ? לא יודע . צריך להעניש שקרנים ..נצלנים ...ומעלילים ...כן .
אז מה ? כתבתי את זה בעבר דיברו על זה בעבר ...זה יימשך בעתיד . אסביר לך את אחת הנקודת שאני יוצא מהן . להחזיר את הגלגל אחורה אי אפשר ...אבל לתת טיפול טוב וממושך ככל שידרש ללא מגבלת תקציב או עם תקציב רחב מאשר ניתן כיום או במסגרת הממשלתית מדינתית עדיפה בעיניי . אם קראת בעבר את אחת התגובות של נפגעת שמטופלת במסגרת ידועה וממשלתית או ציבורית ..בנושא חששה הרב שפתאום יגמר הטיפול והיא תיפול בין הכסאות ותחזור למצב שלילי ...לא מבחינתה אלא שיש מכסה וצריך לטפל בעוד נפגעות . כל הזמן היא חייה בחשש הינה זה מסתיים ...וההפסד הוא כפול . גם למטפלים וגם לנפגעת . כל מקרה של התחזות או נגישה פוגם ביכולת של שאר הנפגעים להנות מהעוגה ולהשתקם ...ומי יתבע את חסרונם ? איפה כתוב שמתחזים פוגמים בסובלים האמיתיים ? כתוב ...רק לא בספר החוקים והצדק... רצינות לא נקבעת על פי תלונה או יכולת דיבור על הטראומה או על הפוסט טראומה . כיום אני חושב שלא הייתי פונה למשטרה לו זה היה ביכולתי ובסמכותי . היות ואצלי זה היה חד פעמי ובגיל שבע וחצי ..לא ניתנה לי הסמכות והאפשרות לא להתלונן ...הוגשה תלונה . מה עשו איתה ? זה מעיד על רצינות ...הצד השני לא רציני אז היכן הדו כיווניות והסכם שבין המדינה לאזרח ? פנייה או ללא פנייה לרשויות החדירה והפיצוץ של הנשמה והפיכת הנפגע למת / חי לא קשור לטופס שהוא ממלא או ממלאים בשמו . בדומה לכך ההתיחסות לשיימינג . הנושא מאוד מורכב . אל תשכח שלאדם יש משפחה והשימינג לפעמים פוגע בכאלה שנבגדו וגם הם בעקיפין נפגעי דבר עבירה ...סטייל זכויות המיעוט (על זה יש בחוק אבל בדיני תאגידים )
 
אני נוטה להסכים

אני חושב שיש הרבה בעיות במערכת המשפט, יכול להיות שאתה צודק וזה לא בהכרח מעיד על רציניות אני מקבל את זה, אבל אתה מבין שאישה שמפרסמת פוסט בפייסבוק ללא להוכיח הורסת חיים שלמים , וגם מובילה למצב שתאירה ניוה שלא מאמנים לה, אז מה כל אישה שתפרסם פוסט כזה בפייס צריך להאמין לה ? ומה עם זה לא נכון ? נכון מערכת המשפט בעיתית, אבל לפחות לפי דעת הציבור רציניות נמדדת בדיקת העבודות בשטח ולא רק באמירה של הנפגעת, אני מאוד מסכים שהתהליך קשה ומייגע אבל אני מאמין שמילים באוויר יכולות לפגוע יותר מלעזור, גם למתלוננת וגם" לפוגע ", נכון שהמערכת דפוקה ורוב התיקים נסגרים ,אבל להכתים שם של אדם זה מעשה לא נכון, וכידוע היו מקרים כמו עם הכת והעורך דין אם אתה מכיר תפרישה שרדפו אותו והכפשו את שמו, וזה לא היה נכון אז מה אז ? זה משפט שדה שבו כל אחד יכול לשפוט, וזה יפה, בתנאי שיש הוכחות, אני בעד לכתוב על כל פגעיה, אין לי בעיה שכותבים, ופורקים, אבל ללא הזכרת שמות אלא אם באמת זה קרה, זה עניין של אחריות אישית אני יודע ,ואף פוגע לא יאמר שפגע, ואז זה באמת כמו שאתה מתאר, ולא הבנתי את מה שאמרת על הקשר בין האזרח למדינה ? מה הקשר ? אם האזרח לא פונה לטיפול או למשטרה אך המדינה יכולה לעזור ?לא הבנתי, אשמח לנימוק ,
 

בנשיר

New member
הסבר ..הקשר בין המדינה לאזרח .

נתנאל זה הסבר מעט פילוסופי וגם קשור לאושיות המדינה או השבט או הרפובליקה ...אדם נולד לתוך מערכת או מערכות ...תחילה הוא מזהה ומרצה את הסביבה הקרובה המשפחה ...מאוחר יותר השבט ...המושב ..העיר..המדינה . בתמורה להיותו מוגן ומגונן על הקיום של עצם הקוממיות של החברה ..עובר תהליכים שמכשירים אותו להיות חלק פעיל ותורם לחברה ובכלל זה למדינה . במהלך תהליך ההכשרה המדינה מגוננת על החניך או האדם שבתוכה . תפקידה של המדינה לא מסתכם רק בלאפשר ביטחון מזון ושינון ספר החוקים ..יש לה מטרה להחדיר לאדם המתהווה שתפקידו עדיין לא התחיל ומטרתו בבוא העת לעזור לכלל האוכלוסיה והחברה למען מתן ערך מוסף לקשר אדם אדמה חברה ומדינה לפני שהוא הופך לחסר שימוש או יעיל בגדר הסביר .
כאשר האדם הופך בשלב מסויים לבעיה או טפיל השואב משאבים מכוחותיה הדלים של המדינה הוא גורם להאטת שיגשוגה של החברה . לכן שתי הסיבות של אבטחת ביטחונו וחייו התקינים לפני היותו יחידה יצרנית והצורך הקר והפשוט של צימצום הפרזיטיות ...טפיליות שמוצצת משאבים , מחייבת את הממונים במערכת להסכם בלתי כתוב של המדינה אחראית על כל הברואים שנמצאים בממלכתם גם בשלב שהם אינם מסוגלים לתרום את חלקם ..ברגע שאדם נפגע על ידי ברוא אחר שהוא למעשה כשל חינוך של החברה זה מוסיף על הכשל הכפול . על כן החברה מחויבת לאזרח בכל מצב ובכל שעה גם אם איננו תורם לה . יש מצב שהמדינה אחראית גם על תיקון הנזקים והטעויות של האזרח שפשע ופגע בה ...ראה מבצעי פגיעה עצמית או תאונות במזיד או עברינות ...גם בהם המדינה מטפלת ומצ'פרת לפעמים יותר מהנזק שנגרם לנושא העבירה או נפגע דבר עבירה הן רכוש הן נפש הן גוף . בקיצור חובה על המדינה כלפי כל אזרח שלה מעצם היותו אזרח שלה לדאוג לו גם אם פגע בעצמו מעבר לפגיעה באזרח אחר . אני מקווה שההסבר הזה מתקבל בהבנה זו דעתי ואינני היחידי שחושב כך וכתבו בסגנון מימי החלת רעיון הרפובליקה והמדינה ...לפני הספירה ואחריה
&nbsp
 
תודה על הסבר

אני מבין את זה ואני מבין שזה עמוק עמוק בהגות , לצערי אני לא בקיא בהגות, לכן מבין באופן חלקי, אבל הבנתי את העיקרון .
 
ואני יוסיף

שאני מסכים שנושא השמיינג מאוד מאוד מורכב, ואני גם קראתי שוב את הודעתך, ואני חולק אתך אותה דעה, שתלונה במשטרה כזו או אחרת לא בהכרח עוזרת לנפגעת זה מאוד נכון, לעתים זה גם טראומה שנייה, לכן אני אומר שטיפול צריך לקבל,ולפי ידעתי לא חובה להגיש תלונה במשטרה כדי לטפל טיפול, לכן עניין חשיפת השמות בעיני היא בעייתית , כי זה לא חובה, אני מבין את הצד שרוצה צדק, אבל יש לזה מחיר, לנפגעת ולפוגע , וזה משחק מלכולך מאוד, אך יש יתרונות וזו חשיפה לאונס וליחסי מרות והתעללות ופתחון פה ,מה שלא היה קיים או היה מועט בדרות הקודמים, וזה מבורך, אבל עדיין בעיני זה מסובך מאוד, ושאני קורא אותך אני מבין עד כמה זה מסובך יותר משנדמה לי .
 
למעלה