משהו מהלב.. (טריגר..)

משהו מהלב.. (טריגר..)

"אני שונה ומוזרה
מול כולם אני זרה
פוגעת בכולם
נישארת לבד בעולם
רוצה להיות שייכת
להישאר ולא ללכת
בבקשה תנסו להבין
מחפשת בנאדם אמין
שבו אוכל לסמוך
ולקבל קצת רוך
אני תמיד פוגעת
ואת הלב פוצעת
מנסה להשתלט
ומעצמי להימלט
מספיק עם המשחקים
נסי להביט בשחקים
בבקשה תנסו להבין
מחפשת בנאדם אמין
שבו אוכל לסמוך
ולקבל קצת רוך
מכירה את הטובים
רוצה שיהיו קרובים
בבקשה תבינו אותי
מחפשת משהו מהותי
מפחדת עוד לפגוע
רוצה לשכוח מהרוע
בבקשה תנסו להבין
מחפשת בנאדם אמין
שבו אוכל לסמוך
ולקבל קצת רוך..."

אז ככה, אחרי חשיבה עמוקה עם עצמי
הגעתי למסקנה שאני באמת מוזרה אני מתנהגת כמו כל האנשים המגעילים והרעים שפגשתי בחיי ושאחרים פגשו בחייהם, אני לא רוצה לחכות את הטפוס התנהגות שלהם, זה לא מתאים לי.. אני לא כזו, אני רוצה להיות חלק מהאנשים הטובים שרוצים לעזור, להקשיב ולתמוך
כמה קשה זה כבר יכול להיות?! למה אני מסוגלת לעשות את זה ואז להתהפך ולפגוע בכל מי שמסביבי?? אני מתנהגת ככה? אני שיודעת כמה פגיעה באמון זה הכי פוגע והדבר הכי קשה לקום ולהתאושש ממנו? זה לא ברור לי, בבקשה תסבירו לי לעזאזל, למה אני כלכך רעה עם כולם?? למה אני פוגעת ומעלימה את כולם אחד אחד ממני?.. אף פעם לא הייתי כזו ואני גם לא רוצה ולא מעוניינת.
תנסו להסביר לי איך משתלטים על טפוס ההתנהגות הלא ברור הזה בבקשה.. אני יודעת שאתם לא כאלו אבל אולי נתקלתם באנשים כאלו שהשתנו לטובה??
מקווה שלא שגעתי אתכם.. מקווה שהבנתם קצת את הבילבול והרצון שלי..
לילה טוב.. מקווה שיהיה כזה..
 

liorah1

New member
אמיתית

מאי יקרה,
אני ממש מאמינה לך שאת אומרת שאת רוצה להיות חלק מהאנשים הטובים.
הכתיבה שלך מאוד אמיתית.
כדי לעשות את השינוי הזה חשוב להבין מה גורם לך להתהפך, ואת זה לרפא.
את זה אפשר לעשות בטיפול טוב.
שולחת לך חיבוק,
ליאורה
 
ליאורה,

אני מצטערת, אבל אני לא חושבת שאני באמת כזו רעה ומגעילה כמו שאת כניראה מתארת לעצמך.. פשוט זו תקופה ש... אוף לא משנה.. אעבור את זה לבד!
כניראה זה זמן שלא נכון בשבילי לפורום!
 

Anonymous182

New member
מתוקה

חבל שאת מבטלת מראש כשאת מרגישה שלא מבינים את הכוונה שלך...
גם אני הבנתי שאת מרגישה כלפי עצמך כפי שאת מתארת ועל כן גם אני דברתי על כך בפוסט ששלחתי לך לפני מספר דקות..

מתוקה - אם אנחנו לא מבינים אותך ואת מה שמנסה לומר - שווה לנסות להסביר ולא לבטל מראש. רק כך את יכולה לקבל תמיכה מלאה. ליאורה נסתה לתמוך בך...
אני הרבה פעמים מציינת שחשוב שתתקני אותי אם אני טועה - זה נכון לכל חברי הפורום משום שאנחנו לא את וכל אחד חווה דברים קצת אחרת ורואה דברים קצת אחרת...
אני מבינה שזה חלק ממך כרגע (דגש על הכרגע) - הלא להסביר אלא להתרגז ולהסתגר. אני מנחשת שזה קשור לאלימות המילולית בבית משום שגם אצלי זה היה כך...
מה את חושבת על הדברים שרשמתי לך...?
 
את צודקת,

אני מתנהגת ככה, כי כל פעם סתמו לי את הפה, הודיעו לי שהדעות והמחשבות שלי לא חשובות ומעניינות אף אחד, אז יכול להיות שבגלל זה אני מתעצבנת ומסתגרת מהר כשאני מרגישה שלא מבינים אותי על הפעם הראשונה.. צודקת זו לא הדרך הנכונה להינעל ולהתעצבן מזה שלא מבינים אותי.. אני צריכה להסביר את עצמי.. אבל זה קשה. אני כן חושבת שאני רעה בסיטואציות מסויימות לא כל הזמן וגם באותן הסיטואציות אני יודעת שיש שני צדדים למטבע שלא רק אני יוצאת הרעה גם הצד האחר.. אז לכתוב דבר כזה של.. שאלמד מזה ואשתנה?! זה קצת פוגע כי אני לא כל הזמן רעה וגם היום משהי אמרה לי שהפוך שאני כל הזמן כועסת ומאשימה את עצמי בכל הדברים שאני קשורה או לא קשורה בהם וזה לא תמיד אשמתי ולא תמיד זו ההחלטה שלי מה לעשות עם דברים מסויימים.. אז אני שילוב אני גם מאוד לוקחת אישית ללב דברים שאני עושה לאנשים וגם מה שקורה לאנשים שאני מכירה וזה לא בשליטתי לשנות דברים.. ואני גם מאוד סגורה ומתעצבנת מהר ומסתגרת כשלא מבינים אותי בפעם הראשונה כי אז אני מרגישה שאבדה לי ההזדמנות להסביר.. וגם כי זה לא באמת חשוב ומעניין אף אחד.. מקווה שהבנת משהו...
 

Anonymous182

New member
מאי יקרה

אני מאוד שמחה שבחרת כן לנסות ולהסביר את עצמך... אני גם חושבת שאת הרבה פעמים לוקחת על עצמך אשמה שלא שלך.
בכל אופן, כל עוד זה דבר שמפריע לך - חשוב לעבוד על זה בטיפול אך זה יקח זמן וזה בסדר כי זה תהליך ארוך קשה ומסובך אבל מה שחשוב זה שיש לך רצון אמיתי וטוב שבעזרתו אפשר להתפתח ולפרוח וכפי שאמרתי בעבר - אני מאמינה בך בלב שלם!
 

Anonymous182

New member
ואגב...

אני מאוד שמחה שאת יכולה לראות שאת לא רק רעה (אף על פי שאני לא חושבת שאת רעה בכלל אלא שאת משחזרת כנראה את החוויות שאת עברת - אך כותבת כרגע ממה ששומעת ממך שאת מרגישה כלפי עצמך...), שאת רואה את התמונה השלמה ולא רק שונאת את עצמך אלא גם משבחת את עצמך על דברים טובים...
זה דבר מדהים כי יכלת פשוט ורק לשנוא את עצמך - אך אני שומעת שיש בך גם חלקים שאת אוהבת ושלמה איתם...
 

Anonymous182

New member
ציטוט על מנת להסביר את כוונתי...

"שאת רואה את התמונה השלמה"
הכוונה היא שאת רואה שיש בך צדדים טובים :) ושאת לפעמים פועלת בדרכים בהן את לא רוצה לפעול, דרכים שפוגעות באחרים (ואני בטוחה שפוגעות גם בך) ואת מבינה שגם יש שני צדדים לכל מטבע ואת גם מודעת לכך שאת לפעמים לוקחת אשמה שלא שייכת לך (ציינת שחברה אמרה לך את זה אבל צורת ההתבטאות שלך אמרה לי שאת מסכימה עם האמירה שלה...).

אני חושבת שבטבע שלך יש לך לב זהב!
את עושה דברים שאת לא רוצה לעשות - שלא באשמתך! ואת לבד אני בטוחה שלא מסוגלת להפסיק את זה אלא את זקוקה לסיוע מקצועי על מנת לשנות את זה אך עם התהליך והעבודה הקשה זה יקרה.
שולחת לך
(בהסכמה)
 
תודה..

היום זה יום מוזר כזה שהתחלתי לדבר דברים שבחיים לא דיברתי עליהם מהסתכלות על הצד שלי ומה שאני חושבת על כל מיני צעדים שעשיתי וזה יום מוזר ומאוד נדיר.. שאני לא מושג מאיפה הוא נותר וממתי הוא התחיל.. אבל נחמד מידי פעם להיות טיפה אופטימית ולנסות להבין שיש שני צדדים למטבע ושלא כל האשמה צריכה ליפול עליי..ועוד דברים כאלו ואחרים.. ושוב אומר.. זה תהליך ואני מתחילה לשנוא את המילה הזו כי זה דבר מייאש ועל כל דבר שאני מוציאה מפה התשובה היחידה שאני מקבלת זה "זה עניין של ת-ה-ל-י-ך!!!" זה לא נחמד לשמוע את זה כל הזמן לפעמים יהיה נחמד לשמוע פתרונות מהירים או פתרונות זמניים אבל שיהיה
 
ברור,

ברור שאני רוצה לטפל בזה ולהעלים את זה לא רוצה לפגוע בעוד בן אדם אחד זה לא פשוט לי שאני גורמת צער וכאב לעוד אנשים.. אבל זה מעצבן אותי שזה הכל בתהליכים!!! אל דבר זה תהליך והוא לא פשוט ואפילו מאוד מורכב וזה סיוט!! לא רוצה לעבור עוד תהליך בחיים! יש לי כלכך הרבה בהליכים לעבור שאני בחיים לא אצליח לסיים ולתקן את כולם!! כבר עכשיו אני שוקלת לפרוס מחצי ופשוט להשלים עם מי שאני.. זה קשה!!
 

Anonymous182

New member
מקסימה!

הלוואי והעולם היה שונה אך הנפש שלנו זה דבר מאוד מורכב. לנפש שלנו אין תרופות קסם - הלוואי והיה. הלוואי ויכלתי להגיד לך שתעשי ככה ומיד יקרה ככה או קחי כדור כזה או אחר ומיד תרגישי טוב והעולם יהיה מושלם אך זה לא כך...
יש דרכים שהכל יפסיק במכה והעולם יהפוך למושלם אך אלו דרכים הרסניות שיותר פוגעות מאשר מסייעות ורק מחמירות את המצב... זה לא פיתרון.
אני רוצה שתעברי את התהליך ולא פשוט תשלימי עם המצב - אני רוצה חיים טובים בשבילך!
כמה שאת תדחי (במידה ותחליטי שלא מתאים לך לעבור את התהליך ואת בוחרת פשוט להשלים עם המצב) - המצב שלך רק ילך ויחמיר... זה לא מה שאני רוצה בשבילך.

זה תהליך - אני עברתי אותו 4 שנים בטיפול אינטנסיבי מאוד של פעמיים בשבוע בקליניקה פלוס כל השבוע במיילים... ועדיין לא השלמתי את התהליך אך הגעתי כבר לנקודה שאני יכולה להרשות לעצמי לנסות להיות ללא טיפול.
אני לא יכולה לחזות מראש כמה זמן התהליך שלך יקח אך מנסיון אישי - התהליך שווה את זה! בבקשה אל תוותרי מראש בגלל שזה תהליך ארוך וקשה - תני צאנס לתרופה היחידה האמיתית והמצילת חיים הזו - בבקשה!!!
 
אני מצטערת

אני יכולה לענות לך על זה מחר?.. אני מתחילה לאבד את הפוקוס.. ואני מפריעה לאחותי לישון.. וצריכה מחר לקום מוקדם בבוקר.. לצערי! אשתדל מחר לענות... זה אפשרי?
 
מורכב,

אני יודעת שבדרכים הקלות והמהירות שאליהן התכוונת (אם הבנתי נכון?!) אני בחיים לא אתקרב אליהן, גם אם יגידו לי שזה הדרך היחידה והמהירה לפתור בעיה כלשהי ושזה אומנם זמני אבל עדיף זמני וקל מאשר תהליך ארוך וקשה.. (לא אתקרב לדרכים הקלות האלו...) אני לא טיפוס שנגרר בכל דבר שיגידו לי.. אני יודעת שיש אנשים שרוצים בטובתי ואני חייבת לציין שזה קצת מוזר לי, אני יודעת שיש אנשים שכן רוצים לשמוע עליי דברים אבל זה מוזר.. אני בעצמי לא יודעת מי אני ומה טוב לי בחיים! בגלל זה אני בוחרת לעזור או לפחות לנסות לעזור או לשמוע מה שיש לאחרים.. אבל מאמינה שיבוא יום וארצה לעזור ואכיר את עצמי טוב יותר...
 

בנשיר

New member
יש לי כמה תשובות ושאלות ..לא את כולן אציג

דפוס התנהגות זה דבר מוקרן ומקרין . את חושבת שהרוע מצוי אצלך ולפעמים רק אצלך . זה לא נכון ואסור שישתלט עליי ועלייך .
את לא משגעת אותי . לצערי הייתי שם חזרתי כי ...שם זה לא משהו או מציאה ...ולצערי עוד בחורות ובחורים כמוך וכמוני יגיעו לשם ...רובם ישיטו באזור ההוא מעטים או מעטות ינסו לעבור את קו הגלים הזורק לחוף או לסלעים ...
את כותבת את המילה לבד ...יותר מידי חד . בשפה מליצית אומר לך שהצרוף הנכון הוא אני לבדי ...שמשמעו לבד עם עצמי . ברגע שתביני שאת ועצמך זה שניים ובו בזמן אחד , יהיה לך הרבה יותר קל .
כתבתי בעבר אני אקצר ...את צריכה לחקור ולתקן את החיבור הפנימי שנמצא בתוכך במעגל הקרוב . אין ערבות או ביטחון שהעתיד אמין וורוד אבל ביכלתך כיום לנסות ולתקן אותו ...בראייה פנימית ודמיון מודרך . טפילי בעצמך כיום ...בגדול היי קשה עם עצמך רכזי את הכוח של הרוע למטרה נעלה ...זו אותה אנרגיה ! הבחירה היא רק שלך .
ואל תברחי ...בריחה היא נשק של משהו אחר לא שלך .
תודה שאת מתמודדת
&nbsp
 
אני מצטערת..

לא ממש הבנתי מה הגבת.. אני פשוט מנסה ולא מצליחה.. אני מבקשת אם תוכל להסביר לי טיפה יותר למה התכוונת אני אודה מאוד.. יש לי בעיה עם שפה גבוהה..
 

בנשיר

New member
כן ...קיראי בבקשה תגובות קודמות בפורום ...

השפה לא גבוה ..קיצרתי מריחת מילים ...פרקי כל משפט כעצמאי ..
בקיצור אל תזניחי את עצמך ...את לא הראשונה שהגיע למצב של יאוש ואטימות מהסביבה .
&nbsp
 

Anonymous182

New member
מאי! מדהימה! מתוקה! מקסימה!!!

אני כל כך שמחה שבחרת לחזור אלינו ולא לאפשר לריב למנוע ממך להיות במקום שמסייע לך...
אני אפתיע אותך ואגיד - גם אני הייתי כזאת! כך הגעתי לטיפול.
הגעתי לרמות של לנסות לדחוף ידיד (היום זה ידיד לשעבר) מקומה שניה של הקניון, כמעט הצתתי בן אדם באוטובוס, שפכתי מים רותחים על משהו וכו'.
אני לא חושבת שאת מגיעה לרמות שאני הגעתי אליהן - אני חושבת שאת מגיעה לרמות של פגיעה באמון כפי שקרה לך עם אותו חבר או חברה לפורום אך לא מעבר לכך (תקני אותי אם אני טועה..).
בכל אופן, אני מבינה שאת מרגישה רעה ומוזרה בעקבות כך ולא רוצה להיות כזאת.
מתוקה, אף אחד מאיתנו פה בפורום לא יכול לתקן את זה בשבילך - את זה אפשר לתקן רק בחדר הטיפולים עם פסיכולוג מוסמך. אנחנו יכולים להיות כאן בשבילך, לשמוע ולתמוך.
מקסימה - אני מאמינה בך שתוכלי לשנות את דפוסי ההתנהגות שלך שאותם את לא רוצה ולא אוהבת בעזרת עבודה קשה אבל זה יקח זמן... זה לא יקרה באופן מיידי. זה יקרה בתוך התהליך שאותו את התחלת לעבור לא מזמן. תהליך ארוך ומורכב אך את תצליחי במידה ותעשי את המיטב שאת יכולה על מנת לסייע לעצמך..
אני בהחלט לא חושבת שאת רעה או מוזרה מכיוון שאת פועלת בדרכים שלא היית רוצה לפעול דרכם - אני חושבת שזוהי אחת ההשפעות לכל הזוועות שעברת והאשמה היא אינה שלך אלא של מי שפגע בך (שהם הרעים והמוזרים...).
מכבדת את העובדה שאת מרגישה אחרת מאיך שאני רואה את הדברים אך רוצה להדגיש לך איך אני רואה את הדברים...
מתוקה - מהידע האישי שיש לי מתוך הנסיון האישי שלי מתוך הסמפטומים שאני סובלת מהם - אני חושדת שאת משחזרת דברים שלא עובדו עדיין ולכן פועלת כפי שפועלת... עם תהליך ארוך, קשה ומורכב דפוסי ההתנהגות הללו ישתנו - כך אני מאמינה מתוך נסיון אישי שלי :)
 
למעלה