למה היא עזבה אותי בשבילו

למה היא עזבה אותי בשבילו

מה כי אני מסומם מה כי אני חלאה איזה אחות את מה מצאת בו כבר , סה דהוא גאון לא עושה אותו שידחוף לתחת תדוקטרורט דלו בפיסיזקה וכל השיגים , הוא מתעלל בך את לא רואה גבר אלים נשאר גבר אלים אין שהוי מי כמוני יודע , לפחות אני לא הרמתי יד , עשיתי טעיות אולי לא היחת י צריך להיות איתך אבל התאהבתי , הוא יתחתן איתך ואת בת שש עשרה מה אתם ילדים את הורסת אותי בא לי לחתוך וריד שניכםמילדים , אוף אפחלו מילים לא יוצאים לי איזה עצב חור שחור מעים דלפות מוח צמוק מוות פשוט מוות עוטף אותי בגללך , ואבא מת יליו תחני איתו תהי איתו מיזוג עסקים שטויות הואמתמיד היה אלים לאכאנלא אכפת לי כן ..
 

liorah1

New member
כרגע

היי נתנאל,
אתה מאוד כואב את הניתוק מאחותך.
עם כל הכאב, אולי בגלל העבר שלכם, יהיה לכם טוב להתרחק ולשנות כל אחד בחיים שלו את מה שדורש שינוי. גם אם היא עושה את זה בדרך שלדעתך היא טעות. כל אחד עושה את הטעויות שלו, גם אתה, וגם מתקן אותן.
כרגע כנראה אין לך אפשרות להיטיב איתה, אלא רק עם עצמך. לטפל בעניינים שלך, להתחבר לחיים אמיתיים ובריאים.
בהצלחה,
ליאורה
 
אבל אני מאוהב בה וזה נואא קשב

אני רוצה מגע איתה כמ ו פעם והיא לא מוכנה כי יש לה חבר אוף זה כזה נורא
 

noya54

New member
רק לצורך הבנה

משום שלא ברור לי כלל, אתה מדבר על אחות ביולוגית?
אחות בת 16? מגע פיזי בינכם? ..
 

noya54

New member
ואתה חושב שזה תקין?!

אתה מודע להשלכות של המעשים הללו עליה?? היא בת 16! אני מבינה שנפגעת בעבר , אבל זה לא נותן לך שום לגיטימציה לפגוע באחותך! אני מצטערת על הבוטות אבל אני מזועזעת. מהמעט שקראתי אתה מתאר דפוס מתעלל במשפחה שלך שגם אתה קורבן אליו. הגיוני שהיא תהיה עם גבר מתעלל לפי התיאור שלך. מקווה שהוא לא אלים מינית ופיזית אבל מניסיוני גם קשר זוגי עם התעללות נפשית הוא הרסני. מקווה שהמגע המיני בניכם לא היה מתמשך , הילדה זקוקה לעבור למסגרת שיקומית ולקבל סיוע שתוכל להשתקם . ממליצה שתעזר בסיוע של 1202. אתה בטוח לא הכתובת עבורה למרות הרצון לסייע. אתה זקוק גם לטיפול ושיקום. אבל בנפרד. אני מבינה שהיא חשובה לך ולרגע מטילה בכך ספק, אבל בהיגיון יודע שאתה מזיק לה. תעשה טובה, אם היא חשובה לך תתקשר ל1202 ותפעל לפי ההנחיות שלהן, שיערבו עובדת סוציאלית מטעמן שמתמחה בפגיעות מיניות עבורה ויימצא לה בהקדם מסגרת שיקומית. כמו כן, תתקשר לקו סיוע 1203 לגברים ותקבל עבורך שיקום גם אם נדרש עירוב של מסגרת אישפוזית. נפגעת, בטוחה שאתה לא רוצה לפגוע ובטח לא באחותך. עדיין לא מאוחר- מבקשת שתפעל כך, מדגישה- ללא קשר ישיר בינכם, שלא תעשה משהו שתתחרט עליו ברגע של התפרצות זעם.
 
לא והיא בטיפול

ויש לה פוסטטראומה מורבת כמו לי אבל היא במצב טוב לא אובדנית וכמעת אין פגעיה עצמית , אני בדעהבד מאוד מצטער ואני גם יודע שהוא אלים פיזית לא מינית זורק דברים מקלל וכו , נסיתי להסביר לה שזה לא בסדר אבל היא מאוהבת בו קיצור סיפור , ואני אתרחק ממנה , תודה על העצות .
 

noya54

New member
מה עם עירוב של רשויות?

בכל זאת, מדובר בקטינה- זה לא תקין לא בן זוג אלים ובטח שלא לגור בבית ומערכת היחסים בינכם. אם היא חשובה לך תפנה למרכז הסיוע , לרשויות עובדת סוציאלית- היא זקוקה לטיפול ושיקום. היא עוד ילדונת, אפשרי להציל אותה מהמעגל הזה.
 

noya54

New member
ואל תזניח את עצמך

במקביל לכך שתנסה להציל אותה דרך פניה ודיווח לרשויות שימצאו לה מסגרת חמה ועוטפת, תדאג גם לעצמך אל תרים ידיים- המודעות היא כבר חצי דרך. עצם העובדה שאתה מבין שזה לא תקין ואם תיווצר בינכם אינטרקציה אחד על אחד אתה עלול לפגוע בה שוב- תימנע מכך, אתה מסוגל. זה עבורה וגם עבור המצפון שלך . ובהחלט יש לה נטייה להרס עצמי- זה לאו דווקא חייב להתבטא בפגיעה עצמית. עצם העובדה שהיא משחזרת דפוס של מערכת יחסים אלימה כמו שגדלה בבית (בינכם זו גם סוג של אלימות, גילוי עריות) עם אדם חיצוני וההתאהבות שלה בו היא חד משמעית נטייה להרס עצמי. היא זקוקה לטיפול אינטנסיבי (לאו דווקא אישפוז ואם כן אז רק למקום ייעודי כמו כפר שאול או שערי מנשה, למרות שאני כמעט בטוחה שזה רק מעל גיל 18 כי היתר לא עונים לצערי על צרכים של PTSD) אבל יש מקומות ייעודיים גם לקטינות- בטוחה שבמרכזי הסיוע יוכלו להציע פתרונות טובים יותר ולכן ממליצה שבקשר אליה תחייג ל1202 מצרפת קישור עם אלטרנטיבות טובות יותר, שוב- אין לי ניסיון אישי אבל לעניות דעתי כדאי לבדוק http://www.kolzchut.org.il/he/%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%97%D7%9D_%D7%9C%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%95%D7%A6%D7%A2%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9F_%D7%95%D7%91%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%A7%D7%94
 
תודה רבה אני אברר

אני צריך לטפל גם בעצמי כי יש לי סיוטים ופלאשים ואני מכור לסמים קשים ולשתיה ואובדני עשרות נסיניות התאבדות הרבה אשפוזים חותך את עצמי הרבה גוקר תיצמי וכו , אמי שמח שהיע לא ככה ומקווה שלעולם לא תהיהוהיע גם נורא מסכננ בית לא קל אלימות קשה פחזית ונפשית , תודה לך נויה י
 
למעלה