תקיפה מינית

alona b25

New member
תקיפה מינית

כבר עבר שבוע מאז שזה קרה
הוטרדתי מינית,אפשר להגיד גם הותקפתי ע"י גבר ברחוב,לא מעוניינת לציין כאן יותר מזה מחשש לטריגר(מי שרוצה לעזור אשמח להודעה פרטית)

בכל מקרה,לא שיתפתי אף אחד חוץ מההורים שלי. אין לי שום פרטים של המטריד,גם מצלמות באזור לא היו.יש מה לעשות?
אני לא רוצה לפתוח תלונה במשטרה כי היא בטח תסגר מאי ראיות
אני רוצה שהפושע ישלם,אבל איך עושים זאת?
 

בנשיר

New member
רוצה לנסות ולעזור ...רק מהפן של שיקום עצמי ולא צדק תיק סגור

 

alona b25

New member
אני באמת צריכה תמיכה

אבל אני רוצה בשביל הצדק שלי ובשביל בחורות אחרות למצוא דרך למצוא אותו,הקטע שאין לי שום ראיות נגד הבן אדם.אני יודעת איך הוא נראה,אין לי מושג מה השם שלו ואפילו בן כמה הוא
 

noya54

New member
היי מותק

את מזכירה לי את עצמי כשהגעתי לפורום, לפני חצי שנה בערך בתחילת ההליך הפלילי. גם אני רציתי צדק, אני רודפת צדק באופי שלי מאז ומתמיד..
לאחר הכרות עמוקה וארוכה עם המערכות, מבטיחה לך שצדק לא יתקיים.
בנשיר צודק, והתגובות שלו תמיד מאירות על הכיוון הנכון.. אני הייתי צריכה ללמוד על בשרי לצערי, אתאר לך בתמציתיות מה יהיה צפוי לך אם תבחרי בדרך הזו-
מה שהניע אותי היה הרצון שהוא לעולם לא ייפגע בעוד בחורות, כל חיי שתקתי והאמנתי באמת ובתמים שהמשטרה תבצע חקירה מקיפה , האמת תצא לאור ויעשה צדק.
היום? אני יודעת שלא היה, אין ולא יהיה צדק בעתיד הקרוב.
יש כ"כ הרבה תוקפים, אני עסקתי כ"כ הרבה זמן בלחקור את המצב.. המצב עגום, המערכות אינן מתנהלות כמו שצריך ותתפלאי- לאחרונה החזירו שופט מחוזי לכהן לאחר שהיה חשוד בביצוע עבירות מין בביתו והתיק נסגר מחוסר ראיות (לא חוסר אשמה). זו דוגמא אחת מתוך רבות שאני מכירה, אבל תחשבי שאם שופט כזה יושב .. היית רוצה שהוא יישפוט באופן כללי ובעבירות מין בפרט?
לדעתי האישית לרוב המשטרה מנסה לטייח מקרים, יש צדיקים בסדום כמו במקרה שלי- אך קיימת היררכיה ויש מעליהם אנשים והידיים קבולות בסופו של יום.

עצה אישית- אל תכנסי לזה, לא סתם ההליך נקרא "אונס שני". במקרה שלי ושל רבים ורבות נוספים זה גובה מחיר כה גדול- לעיתים יותר מהאונס עצמו. ההליך הוא ארוך, מתיש, שוחק, תעברי השפלות וייסורים וכל זה כמו שאמרת- כדי שהתיק ייסגר או במקרה הטוב יוגש כתב אישום והוא יבצע מס' חודשי עבודות שירות. הנזק הנפשי שייגרם לך מההליך הזה, עם התקווה והאופטימיות והרצון הטהור להוציא את האמת לאור ושהצדק ייעשה- ייכאב לך ויקשה עלייך עוד יותר.

הלוואי הלוואי הלוואי שהייתי יכולה להאמין שהתלונה שתגישי תציל אחרות והוא ישלם את עונשו- אבל לאור המעט שתיארת (מוזמנת לשלוח הודעה פרטית אם תרצי לשתף כמו שכתבת), לאור העובדות ולאור ניסיוני האישי- שום דבר חיובי לא יצא מזה.

תקשיבי לעצתו של בנשיר, תשקיעי בטיפול של עצמך- ממליצה בחום על טיפול מקצועי - מגיע לך, אל תדחיקי את המקרה, תדברי עליו כמו שעשית- תשתפי, תכתבי, תצעקי, תבכי.. בסוף תצאי מחוזקת. וכשתהיי מחוזקת- תוכלי לחזק אחרות ואחרים, תוכלי להציל נפשות בדרך אחרת שבה תבחרי...
תאמיני לי, מזדהה איתך כ"כ, רוצה למנוע ממך לעבור שבעה מדורי גיהנום- כבר סבלת, נפגעת, למה להכאיב לעצמך?

שולחת לך חיבוק ומחזקת אותך
 
למעלה