מוצפת..אולי טריגר..

noya54

New member
תודה לך


מצטערת לשמוע שגם את בתוך הכאב הזה... מבינה ומקווה שאולי יבוא יום והכאב שלנו יעבור לאלו שפגעו בנו וישחרר אותנו.......
מחזקת ומחבקת
 

noya54

New member
מוצפת..אולי טריגר..

עוד תמונה, עוד זיכרון קטוע.. למה כל דבר קטן מוציא אותך מאיזון?!
לא הבנת כבר שלאף אחד מסביבך לא אכפת? דיי, נמאס להם לשמוע.. נמאס להם שאת כועסת. היה, בכית, כאבת, כעסת.. תמשיכי הלאה.
אז למה את לא מבינה שאת חייבת להמשיך?? למה כל פעם שאת מצליחה להיות קצת נורמלית את אחר כך מתפרקת? תתאפסי על עצמך, את כבר לא ילדה!
כן, תשבי במרפסת שעות.. תאגרי כוחות כדי להתקלח ותחזרי לשם. לא הבנת שאת שקופה? שאם לא תבקשי לא ישבו איתך? וגם אם יושבים איתך זה מתוך רחמים וגם זה נמאס אחרי כמה דקות?
תמשיכי לתת את כולך מתוך בחירה ואהבה אליהם.. גם כשקשה לך, תחייכי. גם כשעצוב לך- אל תדברי על זה. אבל את ממשיכה.. למרות שבכל נפילה שלך הם לא יהיו שם.. תדעי שאת תמיד לבד.. אולי בקו סיוע יקשיבו לך כמה דקות....
אולי אם תכתבי בפורום או סתם תקלידי עוד מסמך שיישמר בשם התאריך בלבד תרגישי הקלה? אולי אמא צודקת שאת בוחרת לטבוע ולשקוע בכאב?
אבל תשקרי לה ולעצמך שאת מתמודדת.. את טובה בלשים מסכות. כל כך טובה שאף אחד לא רואה, למרות שטוענים שכן.
אז לכל אותם אנשים שמתיימרים בלדעת לקרוא אותי- יש לי בשורה:
אתם לאאאאאאא מצליחים!!!! ואם אתם מצליחים זה יותר גרוע, כי אז אתם פשוט לא מגיבים.. או שזה בסדר? דיי נויה, לכל אחד יש את השק חרא שלו.. את יודעת את זה, את שומעת גם על הבעיות שלהם ומנסה לעזור... אבל תמיד טובעת בכאב של עצמך.
דיי הלוואי והייתי יכולה לברוח קצת מעצמי, לכבות את המתג של המחשבות, הלוואי והייתי מצליחה לישון בלי להתעורר כל שעתיים ובלי לקום עייפה.
אלוהים, אם אתה קיים זה הזמן שלך לעזור למי שעוזר לעצמו- כי עוד מעט, ממש ממש בקרוב הוא כבר לא יוכל לעזור לעצמו. הוא יוותר. וכשהוא יוותר? אז תבחר, או להציל אותו או לקחת אותו.. כי הוא גם פחדן מידיי כדי להגיע אליך.
סליחה......מפורקת....מוצפת....... כועסת....לא יודעת מה יותר, רק יודעת- מותשת.
 

בנשיר

New member
מוכר בחלקו הייתי שם .

לגבי אלוהים והשאלות ...נושא קשה . יש כוח עליון אנו קוראים לו אלוהים ועוד שמות ...למעשה שישים שמות . אחד מהם זה שלום . תנסי לעשות עוד פעם שלום עם עצמך .
יצא לי לפגוש את ידו של השם יתברך . גם אני שאלתי אותו למה לטיפה אחרי מכה למה צריך מכה כדי לחפש ולזכות ללטיפה ..שאלתי . אז מה ?
התשובה המרכזית שקיבלתי היא שעוד לפני המכה קיבלתי מתנה או מתנות רבות והגנות שיעזרו לי לצלוח את חידת החיים האונס והמכות . כבר קיבלתי מהשם את אשר אני צריך . אין לי מה לחפש עוד מתנות אלא לפתוח אותן ולפתח אותן עם כל היכולות המוגבלות שלי . הוא נתן ואני לא מתבייש לקחתי ורצתי קדימה ..יש מעידות בדרך אבל יש אופק פתוח .
אני מרגיש שאת מתחילה להבין ...שלום הורס רוע וכעס . תוסיפי הומור ותזיזי את עצמך למקום טוב יותר ...בעבורך . אינני יודע מה הוא . אני יודע היכן דלת הכניסה ...היא אצלך כרגע בלי אור בחדר המדרגות .
 

noya54

New member
והשאלה שעולה לי היא

איך הצלחת להשלים עם העובדה שהיכולות שלך מוגבלות? אני נאבקת במקום להשלים עם זה. לא מצליחה להשלים עם זה שהיכולות שלי מוגבלות בגלל החלאות, איך אתן להם את הפרס הזה?.. הם גם ככה לא נענשו, ואני מתקשה להאמין בעולם הבא או אנערף שישלמו על כך. עד מתי צדיק ורע לו רשע וטוב לו?
*באמת ערכתי עם עצמי חשבון נפש, האם חטאתי? למה כל הזמן נופלת וקמה נופלת וקמה.. והגעתי למסקנה שבחיים לא עשיתי עוול בזדון-אז למה?*
מאמינה שברגע שאוכל להשלים עם כך שחלקים רבים ממני נלקחו ויכולותיי מוגבלות אצליח אולי להתגבר..
ושוב, תודה לך שאתה תמיד כאן מאיר את המצב, נותן תקווה ונקודות למחשבה !
 

liorah1

New member
יכולות מוגבלות

נויה יקרה,
שולחת לך חיבוק של עידוד.
היכולות של כל אחד מוגבלות מעצם לידתו, לא בגלל חלאות שהוא פוגש בדרך. גם מי שגדל בבית שפוי ונורמטיבי ולא חווה טראומות גדולות הוא לא כל יכול. החופש האמיתי הוא לא להיות בלי מגבלה, אלא להגיע למקסימום שאפשר בתוך המגבלה.
מאחלת שתמצאי משהו שבשבילו שווה להמשיך, להשקיע ולקצור פירות, משהו לעצמך, מעצמך. זו הערוגה שלך והיא ראויה לטיפוח כדי שתפרח.
ועכשיו עוד חיבוק,
ליאורה
 

noya54

New member
זה נכון שכל אחד נולד עם יכולות מוגבלות

ולכן אני לא מפסיקה לתהות איך היו חיי נראים אם לא הייתי אוכלת כל כך הרבה חרא.. ? כי החלאות שפוגעים פגעו ביכולות שלי יותר..
אוף, אני יודעת שאצטרך להשלים עם זה... מנסה .. אני פשוט מוצפת כל כך בימים האחרונים וסוף סוף (אולי התקדמות) בכאב האישי שלי ולא בעוולות העולם .. וזה מחרפן אותי, את המקום של הרגשות החיוביים תפסו המון רגשות שליליים והכאב הזה חונק ולא משתחרר.. כאב, כעס , שנאה, גועל... עד מתי ?

אם לא הייתי שונאת ספורט אולי הייתי מצליחה להקל על זה..
סליחה שאני ככה..
תודה שאת כאן תמיד
 

בנשיר

New member
תשובה חלקית

לא השלמתי עם העובדה שיש לי יכולות מוגבלות ...יצרתי מעקפים . אני בחרתי לתת פרס לעצמי מעצמי . אני כתבתי על זה המון . זה לא המקום לפתח .
האנרגיה שהוצאתי על כעס ונסיון לעשות להם את החיים קשים לפחות כמו שהם עושים לי ...בכללי ללא קשר למקרה אונס או על אלימות כלפי ישירה ..המרתי אותה בחקירה עצמית ולמידה חלקה פורמלית רובה לא פורמלית . זו אותה אנרגיה אותו הזמן אותם תסכולים מנפילות ורדיפה אחרי הצלחה בהוכחה .
יש לי עוד הרבה מה ללמוד ומה להציע .
חטאי ואולי חטאך היחידי הוא ביזבוז הזמן האנרגיה והמשאבים שהושקעו עד תחילת ההבנה וגם אחריה . מידי פעם מגרד לי להיות לוחם צדק ולהאיר באופן חד את המגוחך והתומכים בו . זה לא ישנה אותם ...זה כמו סרט עשוי טוב שכעבור שבועיים לא נשאר בראש ובמחשבה .
איזה עוול יכול לעשות ילד בן שבע וחצי שרצה לעזור בחיפוש כתובת ?
רוב הטכנולוגיה החידושים וגם בגדול רוב הפילוסופיה המודרנית מתבססים על מוגבלות היכולת האנושית ההבנתית המוסרית הריגשית ועוד ...למעשה בזכות זניחת הברור ומעבר ללא ברור נפתחו יותר דלתות מאשר נסגרו . כפי הידוע לך מספיקה רק דלת אחת פתוחה .
לא לקחו מיכולותיי המוגבלות כי הן מוגבלות ומובנות כך שהן לא לקחו דבר .
משתמש במה שיש ויש הרבה מה לעשות . אני מעדיף להשאיר את הזנב שלי במלכודת מאשר את האף שלי ושאר החושים כולל הראש ה"דפוק" שלי מעל הרגליים והטלפיים הקידמיות . פילוסופיה כבדה עוזרת לי מאוד ... אני לא משלים לא מנסה לתקן ראשים מקובעים ובעלי אינטרס שונה משלי ..מבין ומכבד שזו זכותם אבל מקדש את זכותי .
 
למעלה