עזרה במילוי שאלון

hila1881

New member
עזרה במילוי שאלון

שלום לכולם,
שמי הילה ואני עובדת סוציאלית במקצועי.
במסגרת לימודי הדוקטורט, אני מבקשת לבחון את ההבדלים המגדריים בקרב שורדי פגיעה מינית בילדות (בגילאי 3-18). כוונת המחקר היא להבין את החוויה של אנשים בוגרים אשר חוו פגיעה מינית בילדות ואת ההשלכות ארוכות הטווח של הפגיעה, במטרה להעמיק בהבדלים המגדריים ולפתח בסיס תאורטי אשר יהלום את החוויה הסובייקטיבית ואת ניסיונכם האישי.
להלן קישור לשאלון: https://goo.gl/forms/lagz5QfRcwy7nUII2
אודה על עזרתכם במילוי השאלון,
הילה
 
לגבי השאלון

אני לא המשכתי במילויי השאלון מפני שיש שאלות שאני לא מוכנה לענות עליהן והשאלון לא מאפשר לעבור הלאה מבלי לענות על שאלות אלו. לדוגמא, כמה אני מרוויחה כלכלית. זה לא עניין שלכם ואם אתם מעוניינים שהרבה אנשים יענו על השאלון אתם צריכים לאפשר גם לא לענות על שאלות אלו או להכניס סעיף שאומר שאני לא מוכנה לענות על שאלה זו. אפילו כשעושים סקרים טלפונים אף על פי שלא מזכירים שיש את האופציה שלא לענות על השאלה עדיין ישנה אופציה כזו.
 

hila1881

New member
תגובה

היי אנונימית,
תודה שהגבת.
חשוב לי לציין כי השאלון הינו אנונימי ופרטיו חסויים לכל גורם פרט עבורי, החוקרת, בתהליך ניתוח הנתונים, כאשר אין ברשותי מידע על האדם שממלא את הנתונים.
בכל אופן, תודה על ההתייחסות :)
הילה
 
לכל מחשב יש IP משלו...

גם אם זה אנונימי כל מה שצריך זה לאתר את ה IP של המחשב. אני אשמח לענות על השאלון בתנאי שפרטים שלא מעוניינת למסור אוכל להשאיר חסויים ובטוחה שעוד רבים אחרים יעדיפו לקבל את זכות הבחירה הזו בעת מילויי השאלון.
 

בנשיר

New member
סטטיסטיקה זה נושא מורכב . עוגן כלכלי לתיקוף ממצאים

שאלות על הכנסה ...השכלה ...משלוח יד ..מצב סוציו קוקונומי ...בשנים האחרונות תחום הלייף סטייל .
יש ניסיון להכניס לקטגוריות פגיעה מינית כפוגעת באפשרויות מיצוי הפוטנציאל במדרג הצרכים (של אברהם מאסלו) או בצריכת מוצרי פנאי וסיגנון חיים .
בינינו ...בלי שאף אחד ישמע ..אני הרסתי את הקריטריון המנבא ...לא כלכלית... תפקודית וסיגנון חיים והשכלה פורמלית ובילתי פורמלית . לא מאמין שניתן לכמת (מלשון כמות) הצלחה או כשלון ובמיוחד של נפגעי התעללות . לחלקם זה מנוף מנצח ואת זה שום אלגוריטם סטיסטיקאי יכול לכבוש .
 
לא נכון

שיט... כל מה שכתבתי נמחק לי לפני שנשלח...
מה שכתבתי זה ששאלות דמוגרפיות יש בכל סקר ואלו תמיד אותן שאלות. לא קשור ספציפית לנפגעי תקיפה מינית. אני בטוחה שהשאלון כולל שאלות של השפעת הפגיעה על כל תחומי החיים (בינהם גם על היכולת לעבוד ובאילו תחומים) אך השאלות הדמוגרפיות לא קשורות לזה. בכל סקר בעולם יש אפשרות לדלג על שאלות דמוגרפיות שלא מעוניינת לענות עליהם. אין שום סיבה שבעולם שפה לא. והילה - את אומרת שזה סקר אנונימי אך אני לא מכירה אותך ולא יודעת מי את - את יכולה להיות כל אחד! באותה מידה יכולה גם להיות גנב או גנבת שמחפשת לדעת לאילו בתים כדי לפרוץ ובאותה מידה את יכולה להיות משהי שמחפשת לפגוע במי שאין לו. את אומרת שזה אנונימי אבל כל מה שצריך זה לאתר את הIP של המחשב שממנו נשלחו התשובות. אי לא סומכת עליך ולא מכירה אותך ובשום אופן לא מוכנה לענות על השאלון אם את לא נותנת את אופצית הבחיה לאילו שאלות לענות ולאילו לא. חבל - כי מאוד רציתי לענות על השאלון. בטוחה שגם רבים אחרים שלא תמימים לא יענו לך על השאלון מהסיבות האלו. כפי שבכל סקר מותר לבחור - מבקשת שגם פה תתני את זכות הבחירה. אחרת אני לא ממלאת את השאלון וכל אחד אחר שחכם ולא נאיבי גם לא יענה על השאלון.
 

בנשיר

New member
הבנתי שתגובתך לא בעבורי .

אני די חושב כמוך מסיבות וממצאים אחרים ... האנונימיות לא העינין המרכזי . היות והנפגע הוא המרכז הלא אוביקטיבי . ממלא הדוח נתון כל הזמן למניפולציות והדרכות שונות כך שיתכן מספר ישויות באותו אדם בזמן קרוב או מרוחק ...יש עוד
 
למעלה