שונאת את המשטרה שונאתתתתתתתת

noya54

New member
שונאת את המשטרה שונאתתתתתתתת

שקרנים שקרנים לא מאמינה שהם עשו לי את זה
 

בנשיר

New member
נויה כשתוכלי שתפי ותתעודדי ...המשטרה זה כלי מוצר לא גוף

 

noya54

New member
לא אתעודד כבר


נגמרתי. זהו... רק נושמת, לא חיה...
איך הם שיקרו לי??????? איך הם לא ביצעו חקירה???? למה אני צועקת ואף אחד לא שומע????????? אאה,כבר אין לי קול......
 

בנשיר

New member
גם אצלי לא היתה ולא תהייה חקירה

יש סיכוי שהחוקר שלי מת או בסביבות גיל שמונים פלוס . התוקף צריך להיות מעל גיל שישים וחמש . אם הוא חי במחלקה סגורה או סתם מת .
לפעמים אני חושב שחלק מהשוטרים מתענינים יותר בתלוש השכר של בנק יהב מאשר סיכון יהבם .
צאי מנקודת הנחה שאין רשות מבצעת ואת צריכה לדאוג לעצמך בעצמך
 

noya54

New member
אני חושבת שהם דואגים גם לטאטא עבירות מין מתחת לשולחן

עד מתי???
 

בנשיר

New member
לא כל כך מסכים . אין שם רוע מכוון יש אטימות מובנית

הצדק והאמת הם גופים נפרדים . לפעמים חברים .
 

noya54

New member
לא יכולה יותר

שמישהו ייתן לי סיבה אחת לא לוותר על עצמייייייייייי
נמאס לי נמאס לי נמאס ליייייייייייייייייי משפחה חרא
 

בנשיר

New member
יש לי המלצה לתוכן משמעותי

את חייבת לספר את המקרה שלך את הנס שלך שאת חייה אחרי הטראומה ועם כל האכזבות . מצליחה להתמיד בלחפש סיבה גורמים ושיקום .
נסי להכנס ולתקשר עם מלי מרכוס הכוח לבחור בחיים בפייס בוק היא מבינה טוב ממני בגוף אישה .
את חייבת לעצמך .
לא חייבת לתקן צדק .
 

צומחת23

New member
נויה!!

ככ כואב לי לשמוע אותך שבורה...
מסכימה עם בנשיר, תתדאגי כרגע לעצמך יקרה!!!
את חשובה יותר מכל מנוול..
תשקיעי בעצמך, בהתקדמות לעתיד טוב יותר,
זה ישתלם.
שולחת חיבוק,
ומקווה מאד שיש מי שמקשיב לך ומחבק אותך פיזית.
ממליצה מאדד לקבל עזרה מאיש מקצוע..

צומחת
 

בנשיר

New member
תמיד מומלץ להוועץ בבעל מקצוע בתחום הנפש פחות ממוסריות החוק

 

noya54

New member
תודה לכם


אני בטיפול.. הלוואי והיה לפסיכולוג שלי יותר זמן.. לאחרונה הצליח לפנות לי 2 פגישות בשבוע :)
תמיכה עקבית ממש אין ובעיקר כי המשפחה לא מכירה בזה שהם צריכים הדרכה וחושבים שהם יודעים מה נכון לי ובגדול מזיקים לי...... ניסיתי לתת להם לקרוא, ביקשתי שילכו לייעוץ, שיקבלו הכוונה ממרכז הסיוע.. אבל אין עם מי לדבר. מלחמה בחוץ מלחמה בבית.. זה מה ששוחק. ואי הצדק שמתקיים בחוץ מתיש יותר מתמיד
 

liorah1

New member
כי את מצליחה לבדל את עצמך מהחרא ולהתנקות למרות הכל

 

noya54

New member
לא מצליחה להתנקות- מרגישה שהכל היה לשווא

ואשאר לעולם מזוהמת והם תמיד ילוו אותי לכל מקום.. פעם ישנתי בלי לחלום- היום הם חודרים לי גם לסיוטים.... כמו גם האכזבה הענקית מהמשטרה. לא יודעת למה הייתי נאיבית וחשבתי שבאמת יחקרו ויוציאו את האמת לאור.... צדק ידעתי שלא יעשה. רק רוצה למנוע מהם לפגוע באחרות . יודעת שאם אשמע בעתיד שמישהי נפגעה אחריי לא אסלח לעצמי לעולם. רוצה להרגיש שיש מי שמגן, יודעת שיש הרבה לתקן שם ומקווה אחרי ואם בכלל אצליח להתחזק ולחזור לעצמי אז גם לנסות להשפיע ולשנות...כרגע מרגישה קטנה כ"כ, חשופה כ"כ,פגיעה ופגועה ושאין אף גוף שלוקח אחריות על הנזקים שנגרמו לי וגם לא אחריות על פגיעות עתידיות. מתוסכלת פשוט.......... תודה לך
 

בנשיר

New member
אני קורא אותך היטב

גם אני בנסיבות דומות פסקתי להאמין בממסד . הבנתי שצדק זה שלוש אתיות בעיברית שמחוברות אקראית . תחילה חיפשתי מה . אחר כך למה ובסוף בישביל מה .
כמה פעמים יכול למות אדם למען חיפוש הצדק ?
אלוהים מספיק גדול וחזק כדי להכיל אותי בכל מקרה היתה כבר ההזדמנות להשמידני ופיספסו בגדול . יש רק עוד פעם אחת . אז למה שאני אהרוס לעצמי כל יום ? יש חלומות יש שאיפות . גם לך יש אני בטוח . עזבי את הממסד ומציאת האחראים למחדל ולעוולה . אנא התמקדי בחיים במציאת מציאותך לטובה . כל שעה היא טובה . עכשיו זה מצוין ויש לך את הכול . יש לך את הכל ...כן גם שקית חרא אבל שקית טובה ונשלטת .
 

liorah1

New member
אחריות לעוולות כל העולם

נויה יקרה,
את אישה אמיצה ונהדרת. נקודה.
גם בהיותך אמיצה ונהדרת אין לך כל אפשרות להיות אחרית לעוולות כל העולם.
את לא יכולה להיות אחראית על הפגיעה בעבר ועל פגיעות עתידיות של נשים אחרות, רק על שלך. בכלל, אם כל אחד יתרכז בלגאול את עצמו, העולם יראה ממש הרבה יותר טוב.
קחי את כל הכוחות המופלאים שיש לך ותשתמשי בהם רק לטובתך, זה כבר יקרין על הסביבה. את יכולה מתוך הכוחות האלה לעזור להרבה אנשים, אבל לא להיות אחראית עליהם.
חיבוק גדול
ליאורה
 

noya54

New member
בנשיר וליאורה היקרים

תודה לכם על כך שאינכם נותנים לי לוותר על עצמי..
אני מאוד מתקשה לקבל את העובדה שאין רשויות חוק שאפשר לסמוך עליהם.. שאין צדק בבתי משפט.. והציבור שמפגין בורות עמוקה ולא רואים הבדל בין פגיעות בנפש ובגוף לפגיעות ברכוש. בעצם הם רואים- על עבירות רכוש יש מענה וענישה.
הלוואי שהייתי יכולה להפסיק את הכאב והכעס על הרשויות ולהתמקד בכאב שלי. נמאס לי להגיע להתמוטטויות למיון , להתחנן שיאשפזו אותי ותמיד משחררים אותי כי אני לא מהווה סכנה . יודעת שהם לא הכתובת, אבל דיי אין מקום במדינה שנותן מענה לנפגעי/ות תקיפה מינית. נשבר לי. לא מסוגלת לשתוק. על סף לפוצץ את ההליך הפלילי כי אינני מכוונת לעצור עוד כמה שנים מחיי ולחיות באי וודאות. אני רוצה לחיות , ללמוד.. להחלים. אבל רוצה לצעוק לכל המדינה, שידעו מדוע אני עוצרת. לחשוף את כל הרשלנויות והזלזול. לנסות לעורר מישהו מהשרים שמחממים את הכיסא בלבד. רק שיתנו לי את הבמה הזאת להוות פה של כ"כ הרבה נפשות...... שונאת תקשורת שונאת אותם!!!! ביום שהכי התמוטטתי ופירסמתי פוסט קשה הם פשוט לא ראו בעיניים וביקשו מחברות שלי את המספר, אתם קולטים?? התקשורת היא לא הדרך שלי. אני רוצה להעביר את המסרים שלי בלי שייקחו אותם לכיוונים שונים. חולמת על מחאה בסדר גודל של מחירי הדיור- שכולם יתעוררו ויבינו כמה עברייני מין מסתובבים חופשי ושכולם יתמכו למען הילדים, הנשים, ההורים ... דיי כמה אפשר לעצום עיניים מהסטטיסטיקה הנוראית הזאת?!!??! תחקיר שלם הכנתי שכנראה יוביל להצעת חוק (צדיקה בסדום בכנסת תאמינו לי) אבל הבנתי שהוא מהווה סימפטום קטן והגיע הזמן לפתוח את העיניים לכולם. לא יודעת מי הכתובת , לא יודעת למי לצעוק כבר...... מרגישה שרק אחרי שאוכל להשמיע את הקול שלי , הכאב, הבעיות והפתרונות הפשוטים כ"כ - ארגע.
אשמח לדעתכם... אם אתם חושבים על דרך .....אבודה
 

liorah1

New member
מקבלת גם אם מרגישה אחרת

נויה יקרה,
אני לגמרי מקבלת את המקום הזה של לזעוק ולתקן ורק אז להרגע ולהתפנות לריפוי שלך, גם אם אני חושבת אחרת. את תעשי רק מה שמתאים לך וזה מעורר המון כבוד כלפייך וכלפי הדרך שלך.
חיבוק,
ליאורה
 

בנשיר

New member
אנא קיראי את תגובתה של ליאורה . יש לי תוספת

תרשמי על החשבון חיבוק וצ'פחה קטנה ממני . את מתמודדת וזה הכי חשוב . את מגנט לחיבוקים של עידוד . תתחילי לייצר אנרגיה . הכלים קיימים את צריכה להמשיך בהדרכה . המוזר בכל העיניין שרק את יכולה לייצר בעבור יציאתך מהתעללות . אני בכוונה לא נוקט במילה אונס . כי האונס הוא רק נקודה או פרק טכני באוקינוס הגדול של ההתעללות הכאב והשיחזורים . עזבי צדק בצד . עם צדק לא חוצים אוקיאנוס אפילו לא ימה
 

noya54

New member
תודה לכם..

מנסה למרות שקשה כל כך.. מה שהכי כואב אולי זה שזיכרונות ילדות מציפים אותי.. ואי אפשר לעצור את זה. דיי, רוצה להדחיק את עצמי כבר
 
למעלה