לתת לו (ט)

בודלר

New member
אז לדעתך צריך לסרס או לא? או מתן טיפול אחר?

כי כנראה לא הבנתי איזה פתרון חלקי לא מלא אתה מציע ,או שלטעמך זו המציאות ואין מה לעשות. אלא לטפל בפצע וזהו?
 

noya54

New member
כמובן שהוא לא יכפר על מי שנפגע

אבל זה פיתרון כדי להציל אחרים.
 

בנשיר

New member
נכון ..אני לא מתקן גלגלים בעתיד ואת השבורים מהעבר מחליף

 

noya54

New member
מצטרפת אליך, כמובן שקודם כל הנפגעים והנפגעות

כי שום עונש לא ירפא את הפצע.
אך אני לא רואה כאן סתירה- בסדר העדיפויות קודם כל הקורבנות- לתת להם שיקום ותמיכה. אך במקביל אני חולמת שהמדינה תפיק לקחים ותתחיל לסרס ולהחמיר ענישה. אונס מבחינתי שווה לרצח.. מדובר ברצח של נפש. מי כמוני יודעת כמה קשה לאסוף את השברים וכמה נפילות אנו חווים. החלום שלי הוא שדעת הציבור תשתנה, תתמוך בקורבנות, המינימום הוא מתן ענישה של 16 שנות מאסר- עונשי מינימום ולא מקסימום. במקום טוקבקים של אנשי מערות לא מפותחים ששופטים אני רוצה לראות את רוב הציבור מחבק, תומך.. מעלה מודעות. נלחם למען צדק. שיהיה טיפול ראוי ומענה למצוקות שלנו- שנוכל לחזור לחיות.
ובמקביל- בנוסף לענישה מספקת (שזה המינימום לאחר מסכת הקשיים שקיימת בתהליך התלונה .. העימות ששובר, אונס ועוד אונס..) לפחות לתת לנו הקורבנות לנצח במשפט. להוציא את הצדק לאור. ולתת סיוע נפשי והכרה בפוסט טראומה כמחלה קשה - לעיתים בהתקפי חרדה ותסכול אני אומרת שחבל שאין לי סרטן, לפחות היו רואים את הכאב ומחבקים. אנחנו צריכים חיבוק, תמיכה, אהבה, חום, טיפול.. ולהוקיע את הנבלות שניסו להרוס אותנו ולהוכיח להם ולעצמנו שהם לא הצליחו.
בנוסף- להתחיל סירוס. סירוס לפדופילים וענישה חמורה לעברייני מין תציל את הקורבנות הבאים.. החלום שלי שלאט לאט הסטטיסטיקה תרד, דעת הציבור תשתנה וכן מערכת המשפט. לבנות עולם טוב יותר. למצוא דרך להרשיע חלאות שמשתמשים בסם אונס - לא מצליחה לקבל את העובדה שהם הורסים אותנו, אך אין ראייה בדם (ולעולם לא תהיה!!!!! מניסיון!!! בלתי אפשרי עד שמעכלים מה קרה. במיוחד במקרים כמו שלי שזה לא כוס במסיבה, אלא "ידיד").
מניחה שזה יישאר בגדר חלום...
אך בנתיים מנסה לאסוף את הכאב , ההוכחות, הסטטיסטיקות בתקווה שאכן יקיימו דיון בכנסת בנושא כפי שהבטיחו לי. אני קטנה, יודעת שאין כמעט סיכוי.. אבל רוצה לנסות, לנסות לפתוח את העיניים.. רוצה להילחם למען עצמי ולמען אלו שלא מסוגלות/מסוגלים לדבר...

אבל שוב, זה רק חלום כנראה ..........
 

בנשיר

New member
יש צדק בדברייך

אינני יכול להוסיף או לגרוע ...
הסירוס של אנס סידרתי וידוע בודאות ומוכח ללא ספק אכן שווה דיון כבד משקל . אך מה עושים שהנפגע לא מכיר או לא זוכר ונתוני הזיהוי לא ברורים ...מה קורה כשצריכים לחקור ולעלות לחקירה נגדית קטין ? ילד שיעיד ? אמינות הילד לעומת חשוד לכאורה ...
אני מחפש לעזור לקיים כאן עם מה שיש ולא להמתין ללוביסטים ולמקבלי משכורת ממדינת ישראל . אני מכבדם אבל מאוד חושד בהם . גם בזיהוי הבעיה וגם בביסוס הכלים לתיקונה . כי בסופו של יום צריך להוציא את הילד מהגן ולעשות קניות ולתכנן את החופשה הבאה .
 

בודלר

New member
אין דבר כזה לרצוח נפש אפשר להכתים אך לא לחסל

וחשוב לזכור את זה כי אתה לא מת הנפש לא נכלת היא מזדהמת אבל אפשר לשטוף אותה אני איני מסוגל לקבל שנפשי נרצחה זן בעצפ השקפתי זה עניין טאולוגי אפילו מיסטי והאמיני לי עברתי תקיפה קשה ןממושכת גפ מהכי קרובים אז אני לא בא מבחוץ אלא חןותי זאת על בשרי ואת צודקת שאונס זה חמור כמן רצח אבל אני לא חושב שלהחמיר את הענישה זה ירתע מלפגוע למשל בארצות הברית ועןד מדינות יש עונש מוות, ולמיטב ידעתי זה לא הפחית ממש את הפשעה לכן הפתרון הוא חינוך מגיל צעיר ולא נקמה שני דברים צריך לטעמי טיפול וחינוך זה לפחות דעתי ובקשר לפגיעה בך אני מאמין שתצלחי להתגבר את חזקה ואמיצה והשיטה העלובה והפחדנית זה ממש בושה להכניס ספ אונס זאת שיטה אמנם עדינה אבל עלובהו מגעילה .קיצור מאחל לף יצא הצד. והפ יענשו .
 

liorah1

New member
חיבוק

ימית יקרה,
טוב שאת משמיעה קול.
כתיבתך מרגשת ונוגעת ללב.
היא נוטעת תקווה שאפשר להפרד מהסבל,
שולחת לך חיבוק גדול
ליאורה
 

yamit1111

New member
ליאורה

תודה שאת כאן
מאפשרת להעז
ולשחרר קצת ממחול השדים
תודה על החיבוק...
 
למעלה