שלום רב.

sun890

New member
שלום רב.

אני כבר מתחיל להשתגע, כמעט שנתיים עברו מאז והמחשבות לא מרפות. לאחר משבר נפשי, שנדמה שהצלחתי לצאת ממנו לאט לאט, ועם טיפול תרופתי שעוזר, וכלפי חוץ הכל טוב ויפה אבל...מבפנים אני רוצה למות...החוסר וודאות והחשש ילוו אותי עוד מי יודע כמה זמן, ללא יכולת לאמת את הדברים. ואני לבד בזה, למרות שיש את מי לשתף, אני מתבייש בזה ומעדיף לשתוק...לחיות עם החרדות וללכת עשר צעדים אחרונית .... זו התוצאה בסופו של דבר. כשהייתי בצבא בבסיס סגור זה קרה... כשהיינו מתקלחים כל החיילים בבסיס, אחד החיילים הוציא את המכשיר הנייד וצילם אותי מתקלח. למרות שמחק את הסרטון והראה לי שלא שלח דבר, אני לא מפסיק מאז לחשוב על העניין הזה שאולי בכל זאת הוא שמר את זה ופירסם... מי יודע איפה. ומאז אני מרגיש שאני רוצה ויכול לקום ולצאת מהמצב הזה, אם רק הייתי יודע ולא נשאר בחוסר וודאות שמובילים לחרדות ופחדים.
 

liorah1

New member
אם אתה היית מצלם סרט עליך

היי
אם אתה היית מצלם סרט עליך, מה היית רוצה שאנשים יראו?
ליאורה
 

sun890

New member
אהלן

הייתי רוצה שיראו את הפנימיות שלי ואת כל התכונות הטובות ...
 

בודלר

New member
אני חושב שאתה עושה דרמה משום דבר.

ושנית, אני לא מבין מה הקשר למקרה שלך ולפורום תקיפה מינית. אתה חושב שנתקפת? .אם כן תסביר איך זה מתישב עם הגדרה כי אני לא מוצא קשר ואולי אני טועה . ולענינו אתה אומר שצילמו אותך ואתה מפחד שיפרסמו אז כדי להרגע אותך אין ממש מה לעשות עם התמונות שלך אתה גבר ברשת מקובל לפרסם תמונות של נשים הסיכוי שיעשו שימוש עם תמונה שלך נמוך כי מי יתחרמן מזה ?וזה הראי המטרה בפרסום תמנות מסוג זה. לכן אני יכול להבין נשים שמפחדות ונכנסות להסטריה זה די ברור אפילו שבענח זה די מוגזם . קיצור אין ממש לחשוש מצטער על הנימה לא מתכוון לפגוע אומר, רק את דעתי אז אל תעלב שהיה רק בראיות הנפש אתה תצא מזה בהצלחה.
 

בודלר

New member
שבעני.

ועוד. הערה בגלל שכתוב בתקנון שאין פגיעה חשובה פחות או יותר . אז יש לך מקום פה ולי באופן אישי ממש לא מפריע שתכתוב להפך כל אחד יכול לכתוב. זה פורום חופשי וטוב שכך, היה חשוב לי לומר את זה .
 

liorah1

New member
בולדר, בוא תנסה לכתוב מה אתה חושב ומרגיש אבל עם טיפה חמלה

אתה יורה ואח"כ אומר אופס... לא התכוונתי לפגוע.
בוא ננסה הפוך
קודם לחשוב איך אומרים את מה שאתה רוצה בשפה לא פוגענית.
דברנו על שפה חדשה, זוכר?
ליאורה
 

בודלר

New member
אני לא חושב שדברתי בשפה פוגענית אלא ישרה יש הבדל

באמת שאין. ממה לעלב זן סך הכל דעתי.
 

בודלר

New member
אחרי שאתה עובר דברים מסוימים הכל נראה לך קטן.

ואז אתת יכול לחוש חמלה במקרים מאד מסיומים ורוב הזמן לא להרגיש כלום אני לא בחרתי בזה זה פשוט קרה. וזה התוצאה אז אני משתדל לרסן את עצמי ומצליח לא רע נדמה לי...
 

בודלר

New member
וללמוד שפה חדשה לוקח שנים רבות וגם אז תלא שולט

כמו שפת אם אז זו עבודה קשה וממושכת לא תוך יום אני אלמד שפה חדשה נכון?
 

sun890

New member
אני מבין ומסכים אם דבריך... בודלר

פניתי לפורום הזה בגלל חוסר הוודאות לגבי פרסום החומרים שצולמו, וגם זה היה הפורום שהכי קרוב לנושא הזה...רציתי לדעת איך מגלים דבר כזה? אם פורסם משהו או לא?
 

בודלר

New member
תנסה לחפש באתרים שמפרסמים תמונות ערום

אך תדע שזה לחפש מחט בערמת שחט והיה מאד קשה למצוא אבל אולי זה ירגע אותך חפש באתרים המוכרים, ואני באמת מציע לשכוח מזה חבל עליך . זה קשה לשחרר מחשבה חודרנית אבל אפשרי .
 

בנשיר

New member
יש לי רעיון מעט הזוי ומשוגע...

ניסיתי לחשוב איך לעזור לך .
לקח לי זמן עד שהתבשלה לי מחשבה . ניסיתי למצוא את נקודת הבעיה ולתקוף אותה מזוית הזוייה ויצירתית .
אני מציע שתמצא משהוא או משהיא שתצלם אותך תחת עץ ברור שלבוש ...הסטייל שלך ...ועושה פנטומימה שלך מתרחץ ונהנה ופתאום מופתע שמצלמים אותך ואז עושה הצגה של ביטול . זה סרט ראשון ועליך לצפות בו . כעבור חודש סרט שני אתה במקלחת אמיתית ומתרחץ בבגדים ושוב מצולם ושוב מופתע אלא שהפעם צוחק ונהנה ...מה אומר ? מעט שטויות לא הרגו איש !
זה יתחיל ללמד אותך לבנות תסריט אחר . בגדול כל סירטון או סרט סופו לקופסה עם הרבה אבק .
בהצלחה
 
למעלה