מרגיש שלא ) שייך לפה

בודלר

New member
מרגיש שלא ) שייך לפה

כולם כותביםפה עם כל כך הרבהכאב ואני לא כאילו יש לי לב מאבןן לא מזיז לי כלום כאילו אנח בת מת חי אני אומרמה שאמרה בחורה נפגעת גלוי עריות שפגשתי שהם רצו להנות אני הייתי שם אז עשו וזהן כלומר סך הכל פרקו עליה את החרמנות והסטיות אני התחברתי לגישה הזאת מאד נו אז מה זינו אותי כמה נעריפ ולפני זה פדופיל אחר כך מעין גלוי עריות בתא המשפחתי סבתא אמורה שסבא קצת מלטף תנכדה שלו אומרים אנס אותה הסבא יודע מה טוב לנכדה ואיך לחנך אותה אוץו דבר אלימות חריפהץ אני באמת לא עונב על הקרטריונים לנפגעיה התעללות מיניתת אבל אמרו לי לכתוב אז זה מה שאני עושה נכון כמעתל כל בלילה ש סיוטים אבל מזמן אני לא ימאובחן בפפוסט טראומה אז אני בסדר לא?קיצור מבלובל חושב על זה כל הזמן על החרא פוגע המןל פוגע מהלחץ אובדני ולא רק מזה קיצור לר שייף לא כתבתי פה הרבהה זמן זה אנינתנאל פשוא לא היה לי מה לומר בדיכאון עמוק שניה אבל חג שמח לכולם מצטער על בעיות הכתיבנ כותב מאייפד וחג שמל לכולם
 

בודלר

New member
מצטער על חוסר בפיסוק יש לי בעיה

בבאייפד מקווה שתצלחו להבין
 

liorah1

New member
לכאב אין קריטריונים

היי,
לכאב אין קריטריונים. טוב שאתה קורא , מגיב וכותב בעצמך
חג שמח,
ליאורה
 

בודלר

New member
תודה על התיחסות

וזה אני נתנאל נכנסתי במשתמ אחר.אני שואל את עצמי אם אני באמת כואב. זה רחוק וקרוב.אני חושב שהבעיה שלי שאני משוואה את עצמי לנפגעים אחרים.ואז מזלזל ברגשות שלי כי למען האמת אני לא ממש זוכר זה מופיע בסיוטים.ואני רוצה לזכור הכל. קיצור מבלובל מתעסק בזה רוב הזמן ודי משתגע.
 

liorah1

New member
עזרה

היי נתנאל,
האם אתה נעזר באופן כלשהו?
ליאורה
 

בודלר

New member
לא

שהייתי ילד הייתי בטיפולים היום כבר לא, אני באופן אישי לא מעוניין בטיפול כזה לא סומך על פסכיטרים יש לי ניסיון מר איתם מגיל צעיר מאד, לא סומך אליהם.
 

liorah1

New member
יש סוגי עזרה שונים

יש סוגי עזרה שונים. איזו סוג עזרה היית כן רוצה לקבל? תתאר את העזרה, אפילו בלי לקרוא לה בשם
ליאורה
 

בודלר

New member
שיקשבו לי בלי לשפוט ולומר שאני עושה הצהגות

ומנפלטור שמנסה לנצל את טון
 

liorah1

New member
פה מקשיבים

פה מקשיבים...
ואם פה מקשיבים לך בלי שיפוט, אז אפשר גם בחוץ למצוא עזרה כזו. לך על מישהו אמיתי, שיקשיב, שיסתכל עליך בעיניים אוהבות ומקבלות, שידבר איתך שפה חדשה ממה שאתה מכיר
בהצלחה,
ליאורה
 

בודלר

New member
אני לא יודע לשתף למדו אותי לשתוק תמוות

ולהראות שמח,אבל את צודקת לגמרי אני חייב להכיר אנשים אחרים שהם לא המשפחה שלי, תודה לך ולכולם שאתם נותנים להרגיש אדם זה לא מה בכך תודה.
 
למעלה