רוצה למותתתתתתתתתתתתתתתת

בנשיר

New member
מה קרה ימית ?

איפה טעיתי ? מה גרם לך לעצור ? את עוד צריכה להיות משהו מיוחד ...אפילו אמא מיוחדת . זה יגיע .
תכתבי גם בפרטי זה בסדר ...החרא שלך קטן עלי לא פוחד ולא מתעלף מסירחון שמציפים אותנו מסביב ...יש דברים נפלאים בחיים באחריות !
 

yamit1111

New member
אין לי כוח

לא לאחריות ולא לכלום..פצעתי את עצמי ושברתי מלא דברים בדירה שלי בתוך התקף..אני דפוקה לגמריי והחיים שלי דפוקים נמאס לי מהכל
 

בנשיר

New member
רק את פוצעת את עצמך ?

גם אצלי היה קטע של דפוק לגמרי ...לא פגעתי בעצמי פיזית אבל פגעתי נפשית שבמצב מסויים ובמבט לאחור זו הובילה לפגיעה פיזית ע"י גורם אחר .
בעצם זה לא משנה ...פגיעה היא פגיעה .
טוב לי לראות שאת מזהה שזה התקף ופגעת בעצמך ...עוד מעט את "על הסוס" ...לא יודע למה אבל מרגיש שאת משתקמת . את לפחות שוברת ...לי לא היה האומץ לשבור ולצעוק . השקט שלט כמעט עשרים וחמש שנים ...והוא צעק ...צרח ! לא שמעו לא התענינו . ניצחתי את החרשות עם שקט ...השקט שלהם נתן לי שקט לעשות את שלי ...התקדמתי והתחזקתי בחושך ..למדתי את עצמי לא עשיתי הנחות ולא ציפיתי ...את עוד מעט שם ! תני לעצמך מילת תודה שוב ושוב . אני אומר לך תודה ותכתבי ..גם חרא זה מבורך
 

liorah1

New member
תשברי הכל רק לא את עצמך

הכעס וכל התחושות הקשות שאת מרגישה, תני להם ביטוי.
הבקשה היחידה שלי אלייך, זה שהביטוי הזה לא יפגע בך.
תצרחי, תקשקשי על ניירות, תשברי, תרביצי איפה שאפשר וזה לא פוגע בך או בבן אדם אחר.
בבקשה בבקשה תשמרי על הגוף שלך, גם אם קשה. הוא עוד ישרת אותך לדברים נפלאים.
חיבוק,
ליאורה
 
אני מבין את הרצון שלך לפגוע בעצמך.

שאני נכנס למצב שבו אני לא יכול יותר להיות מוצף אני לוקח סכין וחותך לעצמי את הידיים מלמטה למעלה לפעמים גם עם זכוכית, זה לגמרי ברור לי גם הצורך לזרוק דברים, שברתי את כל הבית, נפצתי את הראש בחלון מה לא, אני גם מטורף כזה, אני מקווה שתצלחי לצאת מזה, כיה הפגיעה עצמית היא פיתרון זמיני, להתפרקות אבל לא לטווח ארוך, אני מקווה שלא תהיה אלימה כלפי עצמך לא נפשית ולא פיזית, את יכולה לדבר איתי אני אנסה לסייע לך אפילו שאני גם עמוק בחרא, מקווה שתצאי מזה ימית, מאחל רק טוב.
 

בנשיר

New member
אמרת נכון פתרון זמני ...


 
למעלה