אשת השבוע-עליזה מתקשרת ופותרת חלומות

../images/Emo47.gifאשת השבוע-עליזה מתקשרת ופותרת חלומות

והשבוע עליזה, ספרי לנו איך נוצר עימך קשר? האם טלפונית? אינטרנט? מפגש פיזי? מהו התהליך? נשמח אם תשתפי אותנו בסיפור על לקוח מאתגר
 

עליזה 63

New member
שיתוף

שמי עליזה ואני ילידת הארץ בת 47 ומאמינה גדולה בבורא עולם ובתקשור איתו, כל חיי נמשכתי למיסטיקה וחלומות וקרו לי 3 דברים ששינו את חיי 2 חלומות גדולים, והשלישי עברתי ניתוח לב פתוח וכל הניתוח ריחפתי בפינה של הקיר וצפיתי בניתוח. חלום 1 .חלמתי שאני נמצאת עם משה רבנו בהר סיני והוא מקבל את לוחות הברית ומשה בא לשבור אותם ואני אמרתי לו למה לשבור זה מתנה מבורא עולם ומשה אמר לי לא מגיע לנו והוא שבר ונתן לי את האבנים ביד וסגר לי את היד ואמר לי קחי ותעבירי את זה לכולם. חלום2 . יציאת מצרים אני ועוד 4 אנשים סחבנו את לוחות הברית ואני מקדימה בצד ימין ואהרון הכהן לידי והלכנו במדבר ובאיזה שהוא שלב התעיפנו ושאלתי את אהרון אם אפשר לנוח והנחנו את לוחות הברית על הרצפה ואהרון הכהן הוציא את אבני החושן מסביב לצוארו וענד לי אותן בצואר ואמר לי קחי מגיע לך את זה. אבל לי לקח המון שנים עד שהתעוררתי והמון סבל שאני לא ממלא את יעודי בחיי וזה עזרה לאנשים מכל הלב. למדתי רייקי 1 מודעות עצמית שנקראת לגלות את הפנינה שבך והתקשור פשוט יש לי את זה כי גם אימי כזאת ובני. אני גרושה+1 וזה יעודי בחיים. תקשור ונמרולוגיה עיסוקי כדרך חיים. וכן אני פותחת בתקשור ובתהילים ונמרולוגיה
 
החלומות שלך נשמעים מעניינים

איך את מסבירה אותם? רק בצורך לעזור לאחרים?
 

עליזה 63

New member
בוקר טוב מיכל בואי תסבירי

לי מה כוונה בלקוח מאתגר,רוב באנשים שבאים רצים ומחפשים כיון בחיים,באים ממקום של בלבול,וחוסר אונים,ואני מטרתי לבגיע איתם לאמת שלהם,ולתת להם משוב להמשך דרכם. והיעוד שלי כן עזרה נטו ,ואהבה לרעך כמוך. אחלה יום.אני גם ממליצה ללקוחתי לבוא לפגישה פיזית עדיף וכדאי.
 
היי עליזה../images/Emo140.gif

אשמח לדעת יותר על פתרון חלומות. קיימות גרסאות שונות בספרים שונים לגבי פתרון חלומות. ואני שואלת: באיזה אופן את יכולה לפתור לאדם את החלום כל עוד אין בידך רקע כללי אודותיו? תודה.
 

עליזה 63

New member
תפו היי

יש שתי פרושים לחלום ,אחד שבא מהרהורי הלב,נניח אמא שחולמת שאיבדה את ילדיה ,או שהם נפלו מקומה כבוהה,זה בא מהפחד שבלב,והרהורים . חלום שני,שמנבא את העתיד מה קורה ויקרה,ובשני המקרים אני פותרת 99%9 אמיתי,אנשים אומרים יווווווווווו את .
 
האם זה לא מפחיד לדעת את העתיד?

מתי גילית שיש לך תכונות מיסטיות שכאלה ? האם את מבשרת גם דברים איומים שאת רואה בכדי שנזהר?
 

עליזה 63

New member
אטי היי

גיליתי גילית ממש לפני כ10 שנים,שאבי קיבל ארוע מוחי ואימי ביקשה ממני להחזיק לו את היד ולראות מה קורה איתו. אסור לי בתכלית האיסור לבשר על מוות וכיוצ"ב,כי החיים והמוות בידי אלוהים,ובמקרים כאלה אני אומרת קצת להיות איתו,לצאת לנופש,וכל מיני.
 

עליזה 63

New member
אני אתן דוגמא לחלום

לפני כמה זמן כתבה לי אחת בפורום,שהיא חלמה שלאחיה יש כאבי ראש,ישר שלחתי לעשות בדיקות מסתבר שהתפתחת אצלו גידול וכמעט היה על הסף,ברגע האחרון גילו והיום הו בריא ברוך השם. דוגמא של תקשור,שבאה אלי אחת בת 35 רווקה מוצלחת אבל כל גבר שהולך איתה אחרי חודש חודשים נגמר הסיפור,ביחד בתקשור גילינו שיש לה חרדות מקשר ,בעקבות קטע לא נעים שהיא עברה בילדות,ועוד מקרה,שזוג עמד להתגרש ובעקבות התקשור והיעוץ הם ברוך השם עדיו נשואים. מקווה שעניתי על שאלותיכם.
 

pinkipooh

New member
מצטרפת לשאלה של מיכל

היה איזשהו לקוח שהטיפול בו השאיר אותך פעורת פה?
 

עליזה 63

New member
אותי או אותו?בדרך כלל אני לא מופתעת

כל מקרה הכי שתביאי זה המצב של אותו אדם.
 
למעלה