אשמח לטיפים נגד הבחילות

ms123

New member
אשמח לטיפים נגד הבחילות


שלום
מצטרפת בשימחה (אחרי הרבה זמן של נסיונות כשבסופם זריקות שהניבו תאומים בשקים שונים (-: )
אני בשבוע 6 והבחילות הורגות אותי. קניתי כדורים הומאופטיים על בסיס גינגר, ניסיתי גינגר עם מים רותחים, ביסקוויטים לסוגיהם, סוכריות, מים קרים עם טיפה פטל (בעיקר לטעם המגעיל..), לימון במים וישירות מהקליפה, קרח, שלוקים וכרגע בעלי חזר עם חלווה (קנה כבר את כל הסופר כדי לעזור)....... אני משתגעת כבר וכלום לא עוזר. אני נמצאת במצב אכילה תמידי ולא בא לי לי לעלות עכשיו 10 קילו מהשטויות האלה, שבטח גם מגבירות את הבאלגן בבטן. בערה מתחילות גם ההקאות.
בהריון הקודם (טבעי) הקאתי עד חודש חמישי ובתשיעי ואין לי כוח לזה שוב (ואומרים שעם תאומים הכל יותר.....).
יש משהו שעוזר? ראיתי פה שבננות טובות אבל זה לא תקופה של בננות טעימות....
תודה ובהצלחה לכולן
 
ברוכה הבאה אלינו


משמח מאוד שהצטרפת אחרי זמן ארוך של נסיונות!
אז קודם כל סחתיין על היצירתיות במה שהספקת לנסות עד עכשיו נגד הבחילות

לגבי העליה במשקל- יש חשיבות לעליה מתונה במשקל בהריון תאומים, אז כל עוד זה באמת בצורה מדודה ומאוכל מזין, זו האחרונה שבבעיותינו.
לגבי הבחילות- אני יודעת שכשתרופות סבתא לא עוזרות, ישנה תרופה שאפשר לקחת ואין איתה בעיה בהריון שעוזרת להקלה על הבחילות. כדאי להתייעץ עם הצוות המטפל לגבי זה אם המצב ממש מציק...
 
יש תרופה - זופרן

אותי היא הצילה. לקחתי כדור ביום עד סביב שבוע 11-12 שנעלמו הבחילות. וזה ממש עובד
&nbsp
אבל אני יודעת שיש רופאים שפחות נותנים אותה כי היא יקרה לקופה או משהו כזה (זו תרופה שנועדה, לא עלינו, לחולים המקבלים כימותרפיה).
 

ms123

New member
תודה. מחר הולכת לרופאת משפחה ננסה

אני בקושי מצליחה לשתות ובערב מקיאה מלא ומפחדת להתייבש.
בעלי צוחק שלפחות אני מאזנת את המשקל.... אבל זה ממש כואב ומבאס. תודה
 

אוסי 09

New member
גם חדשה שלום

נכון זופרן עוזר מאוד אני ביקשתי מרופא שלי בכוח שיתן רופאת משפחה לא נתנה רק רופא נשים נתן לי ורק אז הרופאת משפחה גם התחילה לתת לי אני שותה אותו משבוע 7 ועד עכשיו 19 מקווה שעד חודש 6 הפסיק שותה 1 ליום הוא די יקר לקופה אבל אין מה לעשות הריון תאומים לא קל בכללית הבנתי שבכלל עושים בעיות עד שנותנים אני במכבי הרופא נשים נתן לי בלי בעיות בהצלחה זה עוזר מעולה .
 

ms123

New member
האמת שקיבלתי בלי בעיה...

אמרתי לרופאת משפחה שאני משתגעת מהבחילות וישר נתנה לי את ה 4 מ"ג {אמרה שלא כדאי ישר להתחיל עם ה 8 מ"ג} אבל הרופאת נשים אמרה שהם לא ממליצים כל כך על התרופה הזו אז אני משתדלת לקחת רק במקרי חירום {וממשיכה להקיא...
}
 
למעלה