עזרה בבקשה.

  • פותח הנושא CAN2
  • פורסם בתאריך

CAN2

New member
עזרה בבקשה.

שלום לכם אני בן 18+ תלמיד יב'. אני מבקר פעם בשבוע אצל פסיכולוגית מטעם השירות הסוציאלי בעיר,משהו כזה. אני לא משלם על הביקורים עד שאני אסיים יב'.אח"כ אהיה בצבא... זה הרקע עלי. היום קרה מקרה משפחתי שתמיד חשבתי שזה קורה רק בסרטים ומקרים ששומעים רק בחדשות,לא מקרה שיכול לקרות אצלי במשפחה. אבל לצערי,המקרה קרה גם במשפחה שלי וזה הגיע לאלימות פיסית.כלומר,אלימות במשפחה. עכשיו התחילו האיומים על שאני יגורש מהבית,למרות שאני לא קבלתי מכות איכשהוא הפנו כלפי את האיום הזה שאני כבר בן 18 וצריך לדאוג לעצמי.|: עכשיו,אין לי לאן ללכת.בצבא בעקבות החלטתי והחלטת הקב"ן כנראה שאני ישרת קרוב לבית,ג'ובניק. אני רוצה להתחפף מהבית במהירות האפשרית.כמה שיותר מהר יותר יועיל לי. למי אני יכול לפנות בעזרה לדירה עד הצבא ולקבל אולי מהצבא בזמן שירותי בו דירה? יש מקום בעיר שאולי ניתן לקבל בו חדר שינה לזמן כלשהוא.בבקשה תעזרו לי. (חשוב לי להדגיש שאני לא כותב זאת מתוך סערת רגשות,אלא מתוך חשבון נפש שרק זה יועיל לי)
 

CAN2

New member
מאד חשוב לי להדגיש

שאני לא רוצה להתוודאות בפני הפסיכולוגית או יועצת ביה"ס על האלימות במשפחה כי אני לא רוצה שיצא מצב שהמשטרה תתערב בכל העניין.זה רק יזיק.
 
לCAN2 שלום

ממליץ לך להתקשר לאל"י (ראה פרטים בקישור) שם תוכל להתייעץ באופן חופשי ואנונימי. הפורום שלנו עוסק בנושאים הקשורים לבעיות סוציאליות הקשורות למחלה גופנית.
 

michaly2003

New member
הצעה מניסיון אישי

אל תזוז מטר משם, כלפי חוץ תראה אדישות - ואל תזוז משם !!!! בהתחלה אנחנו גיבורים, ואנחנו חושבים אם לא רוצים אותי, אז אני לא אהיה אפה שלא רוצים אותי. אבל רק אחרי שתצא חלילה, ותגלה כמה קשה שם בחוץ, כבר לא תהיה לך דרך חזרה. תשמור על פאסון וקור רוח, כמה שאתה יכול, ותשתדל למצוא פתרונות לחסוך כסף, אבל בלי שאף אחד ידע.
 
למעלה