מטס ממ"גים מבועת השרון לעין יהב 31.3.2017

מטס ממ"גים מבועת השרון לעין יהב 31.3.2017

אבקש להתחיל דווקא מהסוף...המטס המתואר לעיל, יהווה אבן בוחן מבחינת הרשויות והרגולטורים למידת הרצינות והאחריות אשר טייסי הענף מסוגלים לגלות למרות שאין להם 4X ו/או מכשירי קשר אוויראים.
אי לכך, אבקש מכל מי אשר שוקל להצטרף למטס, לקחת בחשבון את מידת יכולתו ומיומנותו להשמע להוראות ולהנחיות המארגנים ולא לסטות מהם, בשל הרגישות הרבה (במיוחד במקטע הראשון - "עוקף נתב"ג"), הן מבחינת העובדה שהוא יידרש לגובה טיסה נמוך מעפ"ש והן מתוקף העובדה שהנתיב עובר מעבר לקו הירוק וכל תקלה ו/או נחיתת חירום במקטע הזה עשויה להיות מורכבת במיוחד לחילוץ....יחד עם זאת ולמרות הכל, נשמח למשתתפים רבים אשר יחוו טיסה ייחודית ומאתגרת לכל הדעות. להלן תיאור כללי של המטס :
א. תוכנית הטיסה :
טיסת ממ"גים, ממנחתי רונית ועין ורד אשר בבועת השרון, למנחת עין יהב אשר בערבה, ביום שישי 31.3.2017 , משעה 05:20 (אור ראשון) ועד 13:00 בצהרים.
ב. השיטה ומספר משתתפים :
1. טיסה בתוואי אחד, בשלושה או ארבעה לגים/מקטעים מבועת השרון ועד עין יהב.
2. כל 8 - 10 כלים יטוסו בדבוקה אחת (יקבע מוביל ומאסף בכל דבוקה/גאגל).
3. הפרש של כ- 20 דקות בין דבוקה לדבוקה.
4. לכל ממ"ג יהיה רכב לוגיסטיקה, פינוי וחילוץ עם עגלה, אשר יהיה עימו בקשר וילווה אותו במתווה קרקעי לאורך המסלול.
5. מומלץ על 2 אנשים בממ"ג ו2 אנשים ברכב המלווה.
ה. דגשים לגובה הטיסה במקטע הראשון בהתאם לגובה הנתיב "עוקף נתב"ג" במפת גובה נמוך :
חשוב ביותר להקפיד בלג/מקטע הראשון על הגבהים הבאים :
גובה מקסימלי במקטע מניר אליהו עד ירחיב – עד 500 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי במקטע מירחיב עד שער שומרון – עד 900 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי במקטע משער שומרון עד המחצבה – עד 1000 רגל מעל פני הים זה גובה מקסימאלי אותו אסור לעבור .
גובה מקסימלי במקטע מהמחצבה עד מבוא חורון – עד 1300 רגל מעל פני הים זה גובה מקסימאלי אותו אסור לעבור .
גובה מקסימלי במקטע ממבוא חורון עד שער הגיא – עד 1800 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי משער הגיא עד זכריה – עד 1700 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי במקטע מזכריה עד אינטל – עד 1200 רגל מעל פני הים.

אז...מה עושים ? איך משתתפים ?
מתארגנים באופן עצמאי, בקבוצה של עד 8-10 כלים בכל דבוקה.
כלים של 2 פעימות בנפרד מכלים של 4 פעימות.
בוחרים מוביל (יהיה חתום ואחראי על הגשת המירשה והניווט במהלך הטיסה).
בוחרים מאסף (יהיה האחראי על הקשר עם רכבי החילוץ והליווי בקשר רדיו, טלפון & ווצאפ ושכל הכלים לא יזלגו/יסטו מחוץ לרוחב הנתיב המאושר).
עורכים רישום שמות המשתתפים, שולחים במייל עם ציון מקום ההמראה, עד 17.3.2017. למייל : [email protected]

לבסוף, חובה להגיע לתדריך ביום רביעי 29.3.2017 בשעה 19:00 במנחת עין ורד.
המסלולים ל4 פעימות והקבצי ניווט שלהם מצורפים בהודעה זו או בצמודות לה. בהתאם למספר הכלים של 2 פעימות ייבנה נתיב מתאים להם בנפרד.
אז עד 17 למרץ התחילו לחבור האחד לשני ונאחל לכולם טיסות לרב ונחיתות בטוחות תמיד

בברכה,
שגב ברעם







 
הבהרה חשובה למי שמעוניין להצטרף למטס

שוב שלום לכולם,
אם לא הובנתי כראוי אני מבקש להבהיר ולהדגיש מה ניתן ואף צריך לעשות על מנת להצטרף למטס המתואר לעיל :
יש להתארגן באופן עצמאי בקבוצות של 8-10 כלים ולהרשם על ידי לחיצה על הלינק המצורף לגוגל דוקס שלפניכם :

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lXwF5466zW...

לא לשכוח להוסיף בעמודת ההערה מי המוביל ומי המאסף של כל קבוצה.
יש להשלים את הרישום של הקבוצות ברשימות הללו עד סוף השבוע הקרוב 17.3.2017 על מנת שיהיה בידי מספיק זמן לצור קשר ישיר עם כל המובילים והמאספים ולתדרך אותם באופן שיאפשר לנו לעמוד בתנאי המטס כפי שניתנו לנו על ידי הרשויות (רת"א, רש"ת, מודיעין טייס, יחידות חיל האוויר השונות וכ'ו).
ערכתי מעט שינוי בנקודות הנחיתה ועכשיו כל 3 המסלולים יהיו באורך של עד 75 ק"מ במקטע, כך שבאופן עקרוני כל הכלים יוכלו לטוס את אותו התוואי והנתיב בדיוק.
בהצלחה לכולנו,
שגב ברעם
 
תשובה ל2 פעימות

הי,
אין צורך לעשות קבוצה של 2 פעימות בנפרד. שיניתי את אורכי המקטעים כך שיתאימו גם לכלים עם 2 פעימות.
המקטע הראשון הוא 74 ק"מ
המקטע השני 70 ק"מ.
המקטע השלישי הוא 77 ק"מ, אך בהחלט ניתן לקצרו במספר קילומטרים בודדים על ידי סטייה מהנתיב וטיסה לאורך כביש 90, כביש הערבה במקום החלק האחרון של המסלול.
אתה יכול להשתבץ באחת הקבוצות הקיימות , רק צור קשר קודם כל עם המוביל של הקבוצה....בהצלחה.
שגב





 
הרחבת המידע על המטס

לשמחתנו הגדולה, אבי הרטמן, האחד והיחיד, טרח, עמל והכין עבורנו מידע מעניין ורב על ההסטוריה והגיאוגרפיה של המסלול טיסה אותו נעשה במסגרת המטס בתאריך 31.3.2017 מעין ורד לעין יהב.
הנכם מוזמנים לקרוא ולצפות בסרטון הקצר שהוא הכין עבורנו ולקבל הרבה יותר מרמז על המחכה לנו במסלול בכלל ובמקטע הראשון שלו בפרט.

חלק א' - http://www.mabat-al.com/2014/09/01/עוקף-נמל-התעופה/

חלק ב' - http://www.mabat-al.com/2014/09/27/הרי-גופנה-ארץ-המורדים-חלק-שני-עוקף-נמל/

קריאה וצפייה משכילה ומהנה...
בהזדמנות זו, וודאו שהמובילים שלכם הקימו קבוצת ווצאפ לעידכונים שוטפים עבור הדבוקה שלכם.

להתראות,
שגב ברעם
 
תדריך חובה למשתתפים : טייסים, נוסעים ונהגים מלווים - 29.3.17

שלום לכולם (טייסים, נוסעים ונהגים מלווים), בבקשה רשמו לפניכם, תדריך למטס של יום שישי, יתקיים ביום רביעי 29.3 בשעה 19:00 במנחת עין ורד.
הג'ינג'י מארח אותנו ללא עלות. יהיה יותר מנחמד שאנשים יקנו ממנו ארוחת ערב, בעלות של 30 שקל כאות והכרה של רצון טוב. אנא יידעו את כל המשתתפים בדבר חשיבות ההשתתפות בתדריך,
תודה, שגב ברעם

 
שינוי במסלול ותזכורת לתדריך בעין ורד - יום רביעי 29 למרץ

לתשומת ליבך, הנחיתה הראשונה מתוכננת לרמת אביסור ולא לאינטל !
להערכתי הנחיתות שם יהיו החל מהשעה 07:30 ואילך
&nbsp
בהזדמנות זו, אני מבקש להזכיר לכל המשתתפים (טייסים, נהגי רכבים מלווים ואורחים), שביום רביעי ה29 למרץ בשעה 19:00 נערוך תדריך מקיף ומפורט למטס הנ"ל.
כיוון שג'ינג'י התנדב לארח אותנו בחינם, יהיה נחמד אם כל משתתף יקנה ארוחת ערב (עלות של כ30 שקל), ובכך נוכל להשיב טובה כנגד טובה לג'ינג'י.
להתראות ברביעי,
שגב ברעם







 

עמוס 2cv

New member
יש לכם משהוא שישים שם שק רוח לפני שאתם מגעם למנחת ?

כי אם לא .אני גר בכפר מנחם ולא תהיה לי בעיה להיות שם לפני לפני כלם .
 
שק רוח ברמת אביסור

כנראה שגיא טפר יצטרף למטס רק מרמת אביסור ולכן ביקשתי ממנו שיעלה שק רוח על התורן בעגלה שלו.
יחד עם זאת, עמוס, יהיה ממש מעולה אם יהיה דגל נוסף מעל רמת אביסור במרחק מה מהדגל של גיא, אשר יועלה על ידך במקום כגיבוי.
תודה על רוח ההתנדבות.
שגב
 

עמוס 2cv

New member
בתקווה שמג האוויר יהיה לטובתכם

אז יהיה שק רוח + דגל ישראל ברמת אביסור מהשעה 7.00 .
להתראות
 

עמוס 2cv

New member
אוקיי עכשיו חזרתי מהמנחת ברמת אביסור

ושמתי דגל בצד הדרמי של המשור ובבוקר יהיה גם השק
למי שלא יודע להגיע אז ממש אחרי הפניה למושב נחושה מיד אחרי תחנת האוטובוס
יש פניה ימינה (למי שמגיע מצפון ) יש דרך לבנה ממש טובה לכל סוג רכב .
בהצלחה .
 
למעלה