קצת מהבטן ֻ

bensand

New member
קצת מהבטן ֻ


חברים יקרים אחרי תקופה קצרה אך רבת פעילות ומהפיכות אני בוחר לקחת צעד אחורה וליהנות פירות עמלי. לא עמלתי לבד, היו לצידי מספר חברים מדהימים ושותפים לעשייה ובטח לא לשווא. בשנה האחרונה חברי ואני תרמנו, אם לא גרמנו, למהפכה של ממש בתחום הממ"ג, יהיו אחרים שיגרסו אחרת, יהיו שיגידו שהפרענו יותר מאשר הועלנו, שחירחרנו מלחמות, אבל האמת היא שבלעדינו לא היה קורה דבר מההתרחשויות האחרונות ובסופו של דבר במבחן התוצאה הבאנו לחיסכון של 800 ₪ לשנה לכל אחד מחברי העמותה, הבאנו לביטול של מכתב השיפוי של החברים כלפי העמותה ועוד תיקון של שורה ארוכה של תקלות ועוולות, בתום לב או שלא בעמותת הממ"ג. הבאנו לריענון שורות וחיזוק כוחו של ועד העמותה לפחות בפני העמותה עצמה ורק הזמן יגיד אם ריענון השורות גם יוביל לעשייה והטבה כלפי החברים, פתחנו את הדלת לאגודת התעופה הכללית לטייסי הממ"ג ועוד. לפחות בשנתיים שאני חבר בעמותה לא נרשמו השיגים דומים. לאחרונה עלו קולות בעמותה שנוכחותי בפורום פוגעת בפעילות, שיש כאלה שמחרימים אותי ואת הפורום בגללי (וואלה, אני חשבתי שאנחנו בוגרים יותר או לפחות מקצועיים יותר, מסתמן שלא) ובכל מקרה אין זה מעניין אותי כלל. ראשית עלי להדגיש כי הפורום אינו ולא צריך להיות מסונף לעמותה או לאגודה או לאף גוף כזה או אחר, וחשוב יהיה אם יישאר נקי ועצמאי, כשם שאף עיתון לא צריך להיות מסונף למפלגה כזו או אחרת, מטרתו של הפורום להוות שופר לתחום כולו גם לאלו שאינם חברי עמותה או אגודה ואפילו כאלה שאינם טייסים עוד, ובשנה האחרונה גיליתי עוד ועוד כאלה. חשוב יהיה לשמור את הפורום כמקום שבו ניתן לפתוח הכל, לדבר על הכל במידה בריאה של ביקורת, הסתכלות עצמית ויושרה. כמוכן אני השתדלתי מאוד, לפעמים בהצלחה יתרה ולפעמים פחות, לשמור את הדיון פורה, נכון, ביקורתי (כן גם עלי) היו לא מעט השמצות, העלבות ופגיעות, היו גם שקרים, בדיות, לשון הרע והוצאת דיבה (אותם לפי כללי הפורום מחקתי) חלקם כלפי וחלקם כלפי חברים אחרים בפורום. עם היציאה שלנו לדרך חדשה בה על החברים ליזום, לשתף פעולה ולהוציא לפועל טיולים, הרצאות, אירועים מגבשים, כיוון שהעמותה לא תעשה זאת, על ליבה דה הפרוטוקול הישיבה האחרון והדרך החדשה של העמותה, אני מוצא לנכון לומר שאל לה לעמותה או לאגודה לתפוס אחריות או בעלות על הפורום אלא לתת לחברים לפעול בצורה חופשית וחברתית כפי שפעלתי אני עד היום. מי שלא יודע ולמען הגילוי הנאות אני חבר עמותת הממ"ג, וגם חבר באגודת התעופה הכללית, ומאוד הקפדתי שלא לתעדף כזה או אחר אחד על חשבונו של האחר. אני מקווה שמי שהקפיד לקרא ולהתעניין נהנה וקיבל את התמורה מהפורום מהפעילות שאני וחברי יזמנו, טיולים, הרצאות, העשרות ועוד. באשר לפוסלים במומם פוסלים.
לאחרונה פנה אלי אבי הרטמן, יו"ר העמותה הנכנס, וביקש ממני לפרוש מניהול הפורום כי ישנם חברים שמחרימים אותי, או את הפורום, או משקעים שנוצרו (אינני מדקדק בציטוט ונשאר ברוח הדברים להבנתי) ולא אשתמש בשמם אבל אני מצר על כך, ויחד עם זאת ואף למרות זאת לא מתעקש על תפקיד או כיסא, ומתוך היכרות אישית לא עמוקה אבל מלאת הערכה לאבי אני מקבל את בקשתו.

אז כפי שפתחתי אסיים ואומר, אני מאחל לכולכם טיסות בטוחות, אאחל לכל מבקשי טובי טובות ולכל השאר פחות.
מתנדב מחליף מוזמן לצעוד קדימה ולומר רוצה אני. עד אז תאלצו לסבול אותי.
 

Drill Bit

New member
תודה רבה לך...

על העשייה, הזמן שהשקעת ותרומתך לענף.
סחתיין!
 
מתנגד לפרישתך

כקורא נאמן של הפורום, עם כל הערכתי הרבה לאבי שאמנם איני מכירו לעומק, ובנוסף לכישורים רבים שניחן בהם, אני מזהה שהוא איש של פשרה ותכליתיות אני מתנגד לבקשתו.
אני חושב שניהלת את הפורום בצורה ראויה להערכה, השקעה, מסירות והוגנות.
לא בטוח שכולם מבינים במה כרוכה עשייה כה רבה ללא תמורה.
אני מתקשה להבין איך בתחום חביב זה אנשים מחפשים ריב ומדון אך כנראה שזה משהו שחזק מאיתנו, עובדה שהוא נמצא כמעט בכל תחום בחיינו...
למרות שאני יכל להבין את אבי, אני לא חושב שצריך לעודד צורת התנהגות זו.
בלי לכוון לאף אחד מסויים, תמיד יהיו מתנגדים, נעלבים, מחרימים וכו', אם נוותר להם, אפשר לסגור את הפורום עכשיו וחבל על מאמצי העברת הניהול.
בלי להכנס לפרטים הקטנים ולמאבקים הקטנים, ישר כח על פעלך.
בכל תחום צריך את "המשוגעים" שיש להם את האנרגיות לגרור את כולנו קדימה, אני מציע שאף אחד לא יתנדב להחליף אותך ובלית ברירה תמשיך במשימה שלקחת על עצמך
 

GILADMONI

New member
עזיבתך תהיה טעות...

כידוע לך , ולאחרים פחות.... אני מתכנן לחזור לפעילות אחרי כמה שנות הפסקה. במסגרת זו גם חזרתי לפקוד את הפורום. גם אני שותף לתחושה שתוארה גם לעיל שהתחביב הנפלא הזה מייצר מעבר להוואי הנהדר ושותפות בחוויית הריחוף, משום מה גם לא מעט דם רע (מיותר ובלתי ברור) בין חלק מחבריו. במשך השנים שאני מבקר בפורום ניתן היה לראות ביטוי לאותן התנגשויות גם כאן. בסיבוב הנוכחי , מאז ששבתי לפקוד את הפורום התרשמתי שהוא אכן הפך ענייני יותר ועוקצני פחות (לא חלילה שהכל דבש , אבל פחות). לפחות להתרשמותי , תרומתך לכך רבה. בכל מקום שבוא נדרש "שוטר" או "מנהל" יהיו כאלה שיאהבו יותר ויהיו שפחות.... דרכו של עולם. אלא אם לך אישית חשובה אהת הקהל..... אני מצביע "הישאר"... :) ואם בכל זאת תחליט שלא, למרות אינספור טובות ההנאה המדהימות והאושר האישי שהם מנת חלקו של מנהל פורום שכזה .....
אזיי המון בצלחה בהמשך ותודה אישית על הסיוע.
 

hagayb1

New member
שולח מחיאת כפים וירטואלית

בן,
אני חדש בעמותה ומכיר רק מעט מחבריה.
נפגשנו רק פעם אחת ומאד התרשמתי ממך ומהמחוייבות שלך לנושא הממ"ג.
גם אני הייתי שמח לראות אותך ממשיך בתפקידך בפורום ובכל מקרה מחזק את ידיך בהמשך.
כמי שניהל בעבר פורומים באינטרנט אני מכיר את "דרישות התפקיד" ומעריך מאד את ההשקעה שלך. זו מחוייבות אינסופית שלדעתי ביצעת על הצד הטוב ביותר.

אני קורא מכאן למי שחושב כמוני להרים קול ולעודד את הועד הנוכחי לפעול להמשך פעילותך בפורום - ואני מתעלם מכל הפוליטיקה שמאחור. כאמור אינני מכיר את מרבית הנפשות הפועלות.
 

שמוליקל

New member
השאר בבקשה בתתפקיד!!

בן, תודה על פועלך עד כה שנעשה בחיוך ובהבנה. אני מצטרף לקולות שרוצים שתשאר בניהול הפורום. יישר כוח על פועלך ובטוחני שתעזור גם אם אכן תפרוש. שמוליק
 

bensand

New member
הבהרה חשובה

בקריאה חוזרת של הדברים יתכן ונוצר הרושם שאבי ביקש שאתפטר, לא כך הדברים, היו שיחות בנושא, תהיות והמלצות, ההחלטה לפרוש הינה נטו שלי, אבי לא ביקש זאת או הורה לי לפרוש, על כך החלטתי לבד. אני מעריך את אבי ובטוח כי הוא יצעיד את העמותה קדימה ולמעלה.
וכמובן מחמם את הלב לקרא את המחמאות חברים. תודה רבה מקרב לב.
 

tcachi

New member
קצת מהלב

לפני כמה חודשים , רכשתי באקאיי עם חבר וחזרנו לטוס.
זה לא טבעי להצטרף לקבוצה כל כך גדולה של חברים שכבר הם מחולקים לקבוצות ותתי קבוצות והרי כולם מציינים כי חלק ניכר מן החוויה הוא החלק החברתי , הטיולים , הדיונים , הארוחות וכו'.
מיד עם חזרתנו לטוס , בן , ועימו עוד מס חברים , אימצו אותנו וצרפו אותנו לטיסות טיולים ומפגשים.
החוויה הפכה להיות משמעותית ומרגשת ועד היום אנו נהנים מכל רגע .
תמיד , כשיש מישהוא שפועל למען מטרה מסויימת , יהיו אלו אשר יתנגדו לו , יחשבו אחרת , יבקרו וינסו לטרפד את מעשיו.
כל מעשיו של בן , הינם לטובת כלל הטייסים , בכדי להשאיר את התחביב הזה זול , זמין ונגיש לכל מי שרוצה לטוס ולחוות את החוויה המרגשת ויוצאת הדופן הזאת .
לא כל אחד יכול להרשות לעצמו כלכלית , בריאותית , או מכל סיבה אחרת , לטוס במסגרות אחרות והטרקטורונים המעופפים צריכים להשאר נגישים לכולם , ולמען זה בן פועל רבות ובהצלחה ניכרת.
אני רוצה לאחל לוועד החדש ובראשו אבי המוכשר , הצלחה בתפקידו ולהודות לחברים בוועד היוצא על המאמץ , הזמן וההשגים בתקופתם.
 
למעלה