שאלה לגבי "מעשה כיעור" בית דין רבני.
זוג שנפרד בעקבות בגידה של האשה ועדיין לא התגרש ברבנות.
לאחר שנה וחצי מהפרידה האשה הכירה בן זוג (אחר מזה שבגדה )וחיה איתו חיי אישות ומודה בכל פה על זה. (כולל נסיעות לחו"ל ומתנות יקרות ערך)
כיום תובעת גירושין מהבעל.
האם זה שעדיין לא התגרשה מהבעל וחיה חיי אישות עם בן זוג ייחשב "מעשה כיעור" בבית הדין הרבני?
האם בית הרבני יכול להכריז "אסורה על בעלה ובועלה" כלומר אסורה על הבן זוג החדש למרות שהכירה את הבן זוג החדש כשנה לאחר שנפרדה מהבעל שלה. אך לא התגרשה עדיין?
אשמח לדעת מה קורה בבית הדין הרבני במקרים כאלו.
זוג שנפרד בעקבות בגידה של האשה ועדיין לא התגרש ברבנות.
לאחר שנה וחצי מהפרידה האשה הכירה בן זוג (אחר מזה שבגדה )וחיה איתו חיי אישות ומודה בכל פה על זה. (כולל נסיעות לחו"ל ומתנות יקרות ערך)
כיום תובעת גירושין מהבעל.
האם זה שעדיין לא התגרשה מהבעל וחיה חיי אישות עם בן זוג ייחשב "מעשה כיעור" בבית הדין הרבני?
האם בית הרבני יכול להכריז "אסורה על בעלה ובועלה" כלומר אסורה על הבן זוג החדש למרות שהכירה את הבן זוג החדש כשנה לאחר שנפרדה מהבעל שלה. אך לא התגרשה עדיין?
אשמח לדעת מה קורה בבית הדין הרבני במקרים כאלו.