בבקשה עזרה

shish555

New member
בבקשה עזרה

אודה לעזרתכם! יש לנו 2 בנות ואני מעוניינת להיפרד מבעלי. הוא מסכים רק אם תהיה משמורת משותפת של שבועיים שבועיים. אני לא מוכנה לזה בכלל, לא מאמינה במשמורת משותפת אלא אם כן הבנות נשארות בדירה וההורים מתחלפים שבוע שבוע. כרגע זה לא העניין, קודם כל חייבת את עזרתכם איך מתחילים בכלל. בעלי מדבר אלי ליד הבנות בשפה הכי נמוכה שיש, שובר לי כל מילה מול הבנות, מנסה להעניש אותי אבל בעצם פוגע בבנות, משתמש בבנות כדי לפגוע בי ועוד דברים טובים שכאלה... אני רוצה פשוט לקחת את הבנות ולעבור לאמא שלי. בעלי מטיל וטו ואומר שאם אעשה זאת זה כמו חטיפה ומאיים שיבוא ויצעק וכד' + משטרה. דברים שכמובן לא מוכנה לחשוף את הבנות שלי... מה הדין במקרה כזה, זה באמת כמו חטיפה? איך אני משתחררת ממנו? בבקשה...
 

שילה1

New member
1.לפני הכל-התיעצמי עם עו"ד.יש בשי"ל,

ויצ"ו או נעמ"ת.
2.משמורת משותפת מקובלת היום,גם על בתי המשפט:שבוע שבוע,כשלכל הורה דירה מאורגנת,בסמיכות וכשיש ערוץ תקשורת בין ההורים.
3.לפני שתעברי עם הבנות-התיעצי.
4.אם בעלך מקלל,מאיים ומשפיל-פני למשטרה ובאותו זמן .
 
יש פסק דין של ביהמ"ש העליון שניתן לפני הרבה שנים

שגם אם האישה עושה דין לעצמה ונוטלת את הילדים אתה ללא צו, ביהמ"ש צריך לדון בשאלת המשמורת לפי טובת הילד. במלים אחרות-מה שהיא עשתה לא צריך לפעול נגדה. בעקבות הפסיקה הזאת ייעצתי לאישה שהיתה במצבך לעזוב את הבית עם הילדים וכך היה והיא לא הצטערה על זה.
 
הליך גירושין

שלום,
ראשית ולפני שתפעלי בכל דרך עלייך להגיע לעורך/ת דין המתמצאים בתחום כדי לקבל ייעוץ משפטי, להבין את כל התהליך ולקבל מידע מלא על האופציות העומדות בפנייך.
עד אז, מומלץ לא לקחת ברצינות "הפחדות" כאלו ואחרות שמשיע הצד השני ללא כל ביסוס ורק לשם ההפחדה :)
מוזמנת לפנות,
בברכה,
סיון אלה-לוי, עו"ד ומגשרת
www.sel-lawyer.co.il
 
למעלה